Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RNLAF001 schreef:niceboy16 schreef:Ik vanaf 3 juli, morgen dus, tot 15 juli in Egypte. Neem aan dat daar internet is in een 5sterrenhotelEn anders spreek ik jullie over een kleine twee weken weer!
Veel plezier op vakantie, en niet teveel achter die jongens aan.En gedraag je
lucifertje schreef:ik ga lekker na kreta rick!!!
sans6 schreef:GODVER, ik ben gisteren naar de HA geweest omdat ik een verwijsbrief wilde voor het ziekenhuis om bloed te laten prikken, omdat mijn (extrombose)been weer pijn deed.
Wilde die dokter eerst niet geven omdat hij niks aan mijn been zag, ik heb hem gezegd dat dat toen ook niet het geval was en er wel degelijk wat aan de hand was.
Ik dus doorgeduwd dat ik die kreeg, en uiteindelijk had ik mijn verwijzing.
Meteen doorgegaan naar het ZH daar anderhalf uur gezeten, maar goed, geprikt en naar huis.
Belt Sander me net op, HA had gebeld naar huis, dat ik DIRECT naar het ZH moest, en dat ik haar maar even moest bellen.
Ik schrik me rot en bel dus de HA, die had al met het ZH gebeld dat ik daar binnen een half uur terecht zou kunnen.
Nou, dat ga ik nooit redden, dus dat zei ik ook tegen haar.
Dus met de HA afgesproken dat ik zou kijken wat ik hier op het werk kon regelen en zij zou het ZH bellen om te zeggen dat ik het niet binnen een half uur redde en dat ik zelf zou bellen om te zeggen hoe laat ik er zou zijn.
Dus ik bel 10 minuten later op, en leg uit wie ik ben en waarvoor ik bel.
Zegt dat ***Wijf: Ja daar had je HA al voor gebeld, dus wat is je probleem?
Dus ik zeg dat ik na 3 uur daar kan zijn, begint ze te zuchten: Ja dat heb je dan niet slim geregeld he?
IK heb helemaal NIKS met jullie geregeld, dat wilden jullie zelf zo...
Nou, word ik weer doorverbonden, krijg ik wéér zo'n muts aan de telefoon die begint te zuchten dat dat zo niet goed geregeld is en dat er al een afspraak voor mij stond voor.. eeuh... NU en niet vanmiddag.
Ik weer t verhaal uitgelegd, inmiddels al behoorlijk pissed...
Zegt ze: Ja, vanmiddag geen plaats, morgen om 9 uur kunje terecht, en ze hangt zo op!!
Dus eerst wordt er aan alle kanten paniek gezaaid en dan kan t ineens MORGEN!!!!
Geloof maar dat ik morgen daar mijn mond nog eens opentrek, stelletje idioten!
_yvonne schreef:wat een vaag verhaal zeg, K dokters allemaal!!!
ik heb ook regelmatig nog last, maar het hoort erbij schijnt