De wat ontwikkelde bodyguard !!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar.
Heb je al een datum.... Je wordt een beetje aan het lijntje gehouden, dame. Je moet er zelf voor waken dat dingen gebeuren. Concreet maken. Een afspraak... goed, laten we het meteen even afspreken, geen agenda bij je, belafspraak maken voor dezelfde dag nog dat diegeen wel zijn agenda bij zich heeft.
Jij wil toch ook weten waar je aan toe bent?
xan schreef:Ik ga niet voor PAAL ! staan hoor.![]()
Dan doe ik niet mee ! ha ha
.
[/quote]Shenavallie schreef:xan schreef:Ik ga niet voor PAAL ! staan hoor.![]()
Ga ik naast je staan, vormen we een verlicht laantje![]()

Shenavallie schreef:xan schreef:Ik ga niet voor PAAL ! staan hoor.![]()
winnitou schreef:@shenavallie
Heb je al een datum.... Je wordt een beetje aan het lijntje gehouden, dame. Je moet er zelf voor waken dat dingen gebeuren. Concreet maken. Een afspraak... goed, laten we het meteen even afspreken, geen agenda bij je, belafspraak maken voor dezelfde dag nog dat diegeen wel zijn agenda bij zich heeft.
Jij wil toch ook weten waar je aan toe bent?
[/quote]
LIQUITA schreef:Inderdaad Shenavallie...mooi Balen!!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:
Xan en ik moeten zo onopvallend mogelijk "aanwezig" zijn
LIQUITA schreef:Ja...en dat met klassieke muziek........TOPPIE!!!!!!

winnitou schreef:[quote="marjoleinft
ik heb nog een stok paard voor julie te leen als je in het rechteroor knijpt gaat ie hinneken en als je in het linkeroor knijpt gaat het galop geluiden maken
ik zie et helemaal voor me. ik heb ook nog zo'n stokpaard waar je in de oren kunt knijpen. winnitou schreef:[quote="marjoleinft
ik heb nog een stok paard voor julie te leen als je in het rechteroor knijpt gaat ie hinneken en als je in het linkeroor knijpt gaat het galop geluiden maken