manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:03

Ik moet rond half 3 in serooskerke rijden (gouwe reijers)...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:19

Ons kleine monster daarnet :D

Mojito :D
Afbeelding

Kaal buikje door sterelisatie (gisteren)
Afbeelding

Betrapt!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 17:34

:wave:

Hihi, die beentjes van Nous :Y) Die vond t iig wel een leuk spel: rennen? Racen? JA! :):) Met je compact camera toch nog mooie foto's gemaakt hoor :j En dat slome is dan flink wennen hè, heb daar ook last van :+
Ben benieuwd naar je foto's van een happy Orson Bianz! Hoe is t met zn knie? Als hij t nou moeilijk vindt die belasting/ belastbaarheid heb ik nog wel wat tips voor hem ;) haha Echt een item waar we op stage veel mee bezig zijn nl :P

Heb de uitslag van gister nog nie gekeken, maar wel ff gespiekt wie er uit ging. Zat er wel aan te komen, maar van mij had
Spoiler:
Whatever
er nou wel eens uitgemogen. Leuke meiden hoor, maar ze zingen echt nie beter dan
Spoiler:
Luigiano
. Achjah, hopen dat de goede zangers sowieso wel opgepikt worden :)

Hee pssst Mariek, dan verstop jij je gewoon onder mn jas en dan gaan we samen als 1 bij Schutters naar binnen ;) Ziet niemand! Opgelost! :D

Gefeliciteerd met je winst Bar! Ziet er sjiek uit zo in je outfit hoor *D En Mojito blijft leuk! En bijna geloofwaardig gevaarlijk :P haha

Hoe ging t vandaag met de wedstrijd mensen? Foto's? O:)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 17:46

Ik ben ook weer terug van wedstrijd, had mn eerste proef 206 en mn tweede proef was ik 1e met 209 :D!
Ben echt blij, het ging ook echt wel lekker!

Ik was helemaal alleen op wedstrijd, aletta deed mee bij de my special horse competition, dus geen foto's, sorry!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:07

Super Bar :j Grappige foto's van Mojito ook!
En ik vond de uitslag wel terecht Anne, ik was er wel een beetje klaar mee, maar je hebt gelijk over die andere, das ook nie top :+
Foto's van Nel kan je wel verwachten, want Wilco heeft er genoeg gemaakt! Was leuk om te kijken! Heeft Voice nog lekker van de wei genoten Nel?

Nu ben ik terug van stal, relax buitenritje met Orson gemaakt...zonder trekkers (Nous vond t afgelopen woensdag leuk om voor de 2e keer in de sloot te springen bij een trekker := ) Dus Nous heeft nog ff wat trekker-training nodig om van dr angst af te komen!
Ga nu snel douchen en dan mn tas inpakken, want morgen ga ik tot woensdag in Zoutelande werken, daar zijn we op vakantie met de kids. Ze geven helaas niet zulk mooi weer af, hopen dat t meevalt!

Owja, tis nog ver weg, maar hebben meer mensen zin om 9 mei mee te gaan stappen met Bianz, Cis en mij? Kunnen we eens checken wat t uitgaan doet met het betalen voor de entree :')

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 20:50

Jeej! *\o/* Gefeliciteerd Bar! En die foto's houd ik gewoon te goed ;)

NOg een keer de sloot in? :\ Toch weer niets aan over gehouden hoop ik? Idd maar aan de trekkertraining!
Hoop dat t weer meevalt voor je Thirz! Sowieso droog weer als t ff kan natuurlijk en liefst een zonnetje erbij ;) Veel plezier volgende week!

9 mei. Ja dan heb ik wel zin om mee te gaan stappen hoor :D

Benieuwd naar de foto's dan Nel! :D

Laat ik ook nog ff wat foto's van Nanda en Tarka zien :Y) (was diploma rijden vandaag op Pdoes, vandaar ;) ) Ze zijn flink verkleind hoor (uitgeknipt uit de foto) dus niet meer de beste kwaliteit.
Haaaaai camera! *D
Afbeelding

Hoezo scheef mondje? :?
Afbeelding

Beter?
Afbeelding

Je begint een proef altijd braaf en netjes...
Afbeelding

Maar dan kies je voor t verrassingseffect: doe wild! Gooi je haar los! 8-)
Afbeelding

Whoesh! :):) en steel de show!
Afbeelding

Oeh camera! *smile!* *D
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:33

Hoi hoi,

Bar, gefeliciteerd met je winst!
Goed hoor!

Mooie foto's Anne!

Ik had ook een soortje van winst vandaag.
K was 2de van de 11 met 193 punten.
Ben super trots op Voice!

Afbeelding
Losrijden
Afbeelding
Onze mascotte...
Afbeelding
De proef...
Afbeelding
Afbeelding
Pasje wijken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

komt nog meer.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:40

de rest...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Effe trots...
Afbeelding
En als beloning lekker de wei op...
Afbeelding
Afbeelding

dat was t voor even....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 10:06

Leuke foto's Nel! Netjes gereden zeg!
Aletta was 3e met 189 punten en dr zus was 1e geworden bij de hafjes, ook leuk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 12:57

Whaha, Nanda staat er geweldig op :)) Zijn ze ook nog in de prijzen gevallen?
Leuk foto-overzicht van gister Nel!

Niks overgehouden aan mn sloot-avontuur hoor, alleen vieze benen bij Nous. Dat paard springt er dan ook weer uit alsof t de normaalste zaak is :+ Dus ik zei al: misschien wil ze een carriere als cross-paard (alleen zie ik daar niet zoveel in!) Ik ga snel mn laatste spullen inpakken, tot woensdag :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:21

Rare Nous! Gelukkig liep het nu goed af!

Shaar mocht vanaf gisteren weer lekker op de wei!
Afbeelding
Afbeelding
En denk maar niet dat ze ging rennen, het gras was veel interessanter!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 02:01

heej allenmaal na lange tijd laat ik weer is wat weten
@ nel voice ziet er goed uit joh heeft wel wat van nanda weg,
@ Barbera super je foto's je uitfit is wel leuk
@ Thirz we moeten snel keer afspreken om samen naar nous te gaan wat al een jaar afgepsproken stond
@Bianz orsan is wel een leuk paardje hoor past leuk bij je
nou jaa na lang gelden dacht ik laat ik weer is kijken op bokt leuk om oude heringeren terug te zien... hoop wat van jullie te horen
greetz denice

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 09:34

Goeiemorgen!
Nel, mooie foto's hoor! Daan was ook een goede mascotte en natuurlijk had je geweldig publiek :P
Thirz, gelukkig nu zaterdag eens geen slootrit, maar weer eens een relaxt ritje met zelfs een relaxte galop! Ze leren het nog wel eens haha! Het weer valt vandaag gelukkig al mee voor de kids, morgen ziet er wel slecht uit helaas.
Bar, Shaar ziet er happy uit hoor! Hoe lang mogen ze nu bij jullie op de wei per dag? Gefeliciteerd weet met je goeie resultaten!
Cis, nog uitgerust van je werk?
Vandaag druk dagje met werk, daarna weer lekker Orson in de bak rijden. Ging gisteren weer erg lekker; was een fijne opsteker na een paar weken kwakkelen!
Laatst bijgewerkt door Bianz op 27-04-09 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 09:34

@ Denice: bedankt voor je compliment!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:47

Hoi hoi,

Anne, nog leuke foto's trouwens van nanda en Tarka!

Thirz, die gekke nous, in de sloot springen, naja misschien dan toch maar crosspaardje.... ;)

Bar, wat reed Alletta voor proef?
En haar zus?
Ook nette puntjes hoor!
Leuke foto's hoor lekker op de wei.

Bianz, ze mogen bij ons nu gewoon de wei op hoelang je wil.
Iedereen bouwt nu zelf op, er zijn er een paar die nu al dag en nacht gaan, maar de meeste doen nog alleen overdag.

Denice, hoe ist met je?
Bedankt voor je complimentjes!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:54

Wat dom: vergeet ik helemaal te reageren op jouw foto's Anne, terwijl ik helemaal dubbel lag om die kop van Nanda :D Echt grappig die wilde coupe! Heeft je vader op Tarka zijn proef gedaan en je zusje op Nanda?
Da's wel fijn Nel, dat je het zelf mag bepalen. Hopen dat iedereen rustig opbouwt: bij ons is er al een paard hoefbevangen geraakt gisteren. Hoorde ook al dat van Dijk al veel gevallen had gehad. Ik blijf dus lekker elke dag voorzichtig een uurtje er bij doen en zo duimen dat onze paarden er geen last van krijgen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:55

Sharon gaat op dit moment ongeveer 3 uurtjes per dag op de wei... doe erg voorzichtig. Sowieso gaat sharon heel de zomer gewoon snachts op stal...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:04

O wat erg nu al zovel hoefbevangen..
Ja ik ben nu ook erg voorzichtig.
Voice staat ong. 4 uurtjes op de wei.
En ik blijf het ook nog even opbouwen want vindt het gras nog iets te jong.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 21:46

Hoi!
Even een kort berichtje voor wie het nog niet wist: ik ben sinds gisteren opgenomen in het ziekenhuis en lig aan een infuus met prednison. De ziekte van Crohn was actiever geworden, waardoor ik steeds meer last kreeg en de internist gisteren na darmonderzoek besloot dat ik een paar dagen moet blijven. Nog geen idee wanneer ik naar huis mag: als het beter gaat is het verhaal. Vrijdag hoop ik meer te weten, dan komt de internist die mij behandelt weer langs. Duimen jullie mee dat ik snel naar huis mag en het dus snel beter gaat? En tot die tijd: ik heb mn laptop hier en kan dus gezellig bokken :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 22:19

Bah Bianz! Wat vervelend zeg :(!
Beterschap!
Nu is het je paard niet die geblesseerd is maar jij!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 08:28

Nou, ben ook weer terug van kamp sinds gister, beetje jammer dat wij niet zulk mooi weer hebben gehad ;) Maar film is weer leuk geworden, dus al ie af is komen jullie m maar bekijken!
Bianz; ff volhouden in t ziekenhuis :(:) Hoop dat er snel verbetering is en je fijn naar huis mag! Wel top dat je beetje kan internetten, maakt de verveling wat minder!

Ik ga nu de paardjes buiten zetten. Ze staan al lekker heel de dag op de wei, kunnen ze heerlijk genieten :j Vanmiddag les, kijken of het weer zo goed gaat als vorige x. Fijne dag allemaal (nog leuke plannen?) en Bianz; tot vanaaf :wave:

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:13

Zeker vervelend: Orson en ik hebben zo allebei wel weer genoeg dokter gezien ;) Dus ik stel voor dat ik hier snel weg ben en we dan ff van alle zorgen af zijn. Super dat jullie Orson voor mij op de wei zetten en er van af halen Thirz en Mariek: zo kan hij lekker genieten en zal hij me niet missen :) En natuurlijk de verdere verzorging Thirz: jullie zijn echt top, zo fijn dat ik me over hem geen zorgen hoef te maken. Gijs woont lekker tijdelijk bij mijn ouders, die wordt ook volgestopt en platgeknuffeld dus dat zit wel goed :)
Fijne les Thirz, ik straal je in vanaf hier! En tot vanavond!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:26

Ik zal duimen Bianz dat je morgen weer naar huis mag! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken over je diertjes!
Frans en ik stappen zo op de trein naar A'dam, ben benieuwd!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 09:41

Haha duim maar hard Bar, anders ben ik als ik moet blijven morgen ineens zoek hier denk ik :D Plezier in A'dam!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 21:49

@Nel het gaat goed met mij ik ga binnen kort met me vriend samen wonen ik kom binnenkort wel keerjte langs bij de pagter groetjes