Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Die vond t iig wel een leuk spel: rennen? Racen? JA!
Met je compact camera toch nog mooie foto's gemaakt hoor
En dat slome is dan flink wennen hè, heb daar ook last van
haha Echt een item waar we op stage veel mee bezig zijn nl 
Ziet niemand! Opgelost!
En Mojito blijft leuk! En bijna geloofwaardig gevaarlijk
haha
!
Grappige foto's van Mojito ook!
) Dus Nous heeft nog ff wat trekker-training nodig om van dr angst af te komen!
Gefeliciteerd Bar! En die foto's houd ik gewoon te goed
Toch weer niets aan over gehouden hoop ik? Idd maar aan de trekkertraining!
Veel plezier volgende week!

(was diploma rijden vandaag op Pdoes, vandaar
) Ze zijn flink verkleind hoor (uitgeknipt uit de foto) dus niet meer de beste kwaliteit.

en steel de show!

Zijn ze ook nog in de prijzen gevallen?
Dus ik zei al: misschien wil ze een carriere als cross-paard (alleen zie ik daar niet zoveel in!) Ik ga snel mn laatste spullen inpakken, tot woensdag

Echt grappig die wilde coupe! Heeft je vader op Tarka zijn proef gedaan en je zusje op Nanda?
!
Maar film is weer leuk geworden, dus al ie af is komen jullie m maar bekijken!
Hoop dat er snel verbetering is en je fijn naar huis mag! Wel top dat je beetje kan internetten, maakt de verveling wat minder!
Vanmiddag les, kijken of het weer zo goed gaat als vorige x. Fijne dag allemaal (nog leuke plannen?) en Bianz; tot vanaaf
Dus ik stel voor dat ik hier snel weg ben en we dan ff van alle zorgen af zijn. Super dat jullie Orson voor mij op de wei zetten en er van af halen Thirz en Mariek: zo kan hij lekker genieten en zal hij me niet missen
En natuurlijk de verdere verzorging Thirz: jullie zijn echt top, zo fijn dat ik me over hem geen zorgen hoef te maken. Gijs woont lekker tijdelijk bij mijn ouders, die wordt ook volgestopt en platgeknuffeld dus dat zit wel goed
Plezier in A'dam!