Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mooi dat je een goed gevoel d'r over had; Hoop dat dat zo blijft 
Heb zo geen zin in dit jaar

Zo onverwachts. Een 'vriendin' van mij zocht nog een plekje voor 'm. Ze zouden 'm met zn drieen doen.. HIJ HAD NOG ALLEMAAL LIEVE PONYSTREKEN
En dan laten ze m inslapen..
Pb box staat open hoor 
Ik deed voer in de bakken van de paarden in de stal, deed het hek van de wei open en liet de paarden los naar hun stal lopen. Tivara stond in de stal en ik deed de deur dicht. Nanoe die vloog de boomgaard weer in, dus daar ging ik achteraan. Maar Tivara werd gek, dus deed mijn moeder snel de stang voor Tivara's stal. Toen bedacht Nanoe dat ze weer snel naar de stal van Tivara ging. Mijn moeder schrok en sprong op het hooi/stro, die dacht daar wel veilig te zijn (Voor de gene die niet weten hoe het bij ons is, naast Tivara's stal is een klein smal stukje waar precies 2 balen stro/hooi naast elkaar passen). Maar Nanoe vond dat erg leuk, en die sprong dus ook op het hooi en stro!
Mijn moeder was zo bang, en moest ook wel lachen. Toen kon mijn moeder er snel vanaf komen, Nanoe ging daar omdraaien (wat ook maar half paste) sprong over de voertonnen heen, achter mijn moeder aan. Mijn moeder pakte de kliko en duwde die tegen Nanoe aan zodat die niet bij haar kon komen, en toen heb ik Nanoe aan haar voorpluk kunnen pakken
Ik heb zo gelachen, echt niet normaal. Nanoe is echt een clown! 

Dat wordt wel ff me groot houden o.O