Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 10:47

Jiska, We zullen elkaar inderdaad wel zien op stal! Hoe laat ga jij? En ga je rijden?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 10:59

Morguh..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:09

Wat kan een moeder je een poedersuiker gevoel geven zeg via een mail pff.
Ze ziet zelf niet in dat het ook haar schuld mede is.

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:13

melissa, ik ga om 1 uur :)

manon, vervelend he, als je moeder dat doet :(

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:19

Ja kan er zo slecht tegen, zegt ze tegen mij dat ik egoistisch ben en me hond laten vallen...
Terwijl zij de gene zijn die verhuist zijn naar zwolle, ik noodgedwongen bij mijn schoonmoeder moet wonen waar geen hond in huis kan. Mijn ouders willen dit jaar in de zomervakantie op vakantie gaan.
Maar dan moet er iemand op de honden passen (op mijn hond en die van mijn moeder).
Ze zei dat ik dan een week in hun huis moet wonen in Zwolle.

Ik zei dat ik dat wel vervelend vind een hele week daar.. Want ik wil veel gaan werken en tegen die tijd heb ik ook een Shetlander waar ik heen moet, dan kan ik geen hele week weg blijven.
Dus ik zei een paar dagen kan wel maar een hele week niet dus vroeg ik naar andere mogelijkheden.

Kreeg ik gelijk naar me kop dus gegooid dat ik egoistisch bezig ben en mijn hond laten vallen.
Zij past altijd op mijn hond en dat ik wel wat terug mag doen..

Terwijl ik zo denk van het is dat ik het niet wil maar een hele week daar blijven zitten is gewoon k,ut voor mij.
Hele week geen geld verdienen en naar me Shet dan.. Dat kan dan niet.

Denk ik van, dit kan je toch verwachten als jullie zo graag willen verhuizen naar Zwolle terwijl ik het er zo niet mee eens was.
Jaa Manon dan kan jij wel op kamers en nemen wij je hond wel mee..
Ze verwachten ook dat ik naar ELKE verjaardag ga die ze daar vieren, heb hier ook een leven en het kost me wel steeds benzine en de auto regelen van me schoonmoeder. Terwijl ik voorheen altijd kon meerijden met mijn ouders en was er totaal geen problemen. Maarja nu zijn ze verhuist en moet ik alles in me 1tje regelen.

Zo zie je maar weer dat je er later toch altijd gezeik weer mee krijgt.

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:29

zij zijn toch naar zwolle verhuist ? dat is dat hun keuze. zij hebben zelf aangeboden om jouw hond er bij te nemen, dat is hun keuze. het was niet jouw keuze dat hun naar zwolle verhuisden en jij daardoor op kamers moest. en aangezien hun er voor hebben gekozen, kunnen ze niet van jou verwachten dat jij zomaar een week weg kan, terwijl jij hier ook jouw dingen hebt !

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:34

Zo zie ik het dus ook. Tuurlijk het blijft mijn hond, heb aangeboden maandelijks wat over te maken omdat hun zijn voer ook betalen maar dit was niet nodig, ''het gaat niet om het geld''. Nou prima denk ik dan..

En het is echt niet dat ik het niet wil hoor, wil me hond dolgraag een weekje zien.
Maar om daar nou een week te zitten, ik ga me er vervelen, kost me toch een week geld dat ik niet kan werken... Ik kan dan de hele week niet naar me Shet.. Dus het is allemaal vervelend.
En ik denk ook van tuurlijk mag ik wel wat terug doen, maar het gaat gewoon zo lastig dit..

Nu omdat ik een hele week niet kan/wil heeft ze de boeking van de vakantie geannuleerd.
Ik zei nog, een ander keer ging iemand van de familie op de honden passen en vonden ze leuk om te doen.
Dus je kan hen dan toch ook vragen? Wie weet willen ze nog wel een keertje oppassen, je kan het altijd vragen.

Maar dat deed ze niet en heeft ze gelijk alles geannuleerd alleen omdat ze van mij te horen krijgt dat een week niet echt goed uit komt...

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:41

tuurlijk kan je wel een keer wat terug doen, maar wanneer het jou uitkomt, niet wanneer het hun uitkomt, en jou totaal niet. hun hebben het zelf aangeboden ! ik vind niet dat ze van jou kunnen verwachten dat jij een week lang daarheen gaat terwijl je hier ook je dingen hebt. en zoals jij al zegt, ze konden het toch gewoon aan anderen vragen ?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:51

Op zich snap ik je moeder ook wel, want het is jouw hond. Maar er zullen toch ook wel anderen in de familie of vrienden zijn die kunnen oppassen?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:52

Ja of combineren, dat ik er 2 daagjes ben en dat ze daarna naar iemand van onze familie gaan..
Een ander keer was mijn hond bij mijn tante en oom, mijn tante had vroeger ook een Jack Russell.
Ze vond mijn hond daarom ook helemaal geweldig, en vond het jammer wanneer hij weer naar huis moest.

Maargoed, mn moeder is nu pissed op me, ''ja het komt door dat paard die je gaat kopen dat je niet kan oppassen'' en ga zo maar verder....

Wel vervelend dat ze boos op me is en gelijk dan de boeking annuleerd en niet eens verder kijkt naar andere opties of mensen etc.
Vorige zomer waren ze ook niet op vakantie geweest omdat ze dus middenin de verhuizing zaten.
Dus ze hadden zin om nu wel te gaan.... Daarom vind ik het wel k,ut hoe het nu loopt.

Maarja ze heeft haar beslissing genomen door niet te gaan, ze zei er ook achter: ''punt, daar blijft het bij''.
Dus dan denk ik weer van naja prima. Als je het zelf zo wilt.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:58

Jij hoeft je er niet schuldig door te voelen hoor. Ze kiezen er toch zelf voor om de vakantie te annuleren en niet verder te kijken naar andere opties?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 11:58

Vind het trouwens ook een beetje raar dat zoiets over de mail word besproken.. Maargoed

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:04

Ja de 1e mail was de datum dat ze weggingen en terugkwamen van de vakantie en dan met de vraag of ik deze data's kon oppassen.
En dan nog aardig als ps: ''Succes zaterdag!''
Zaterdag ga ik dus bij die pony kijken dus dat bedoelde ze.
Dus ik denk dat ze verwacht had dat ik 1 reactie zou geven van jaa is goed kan wel.
En dat het mailen dan klaar zou zijn. (wat dus niet zo was)

En toen mailde ik terug jaa komt slecht uit een HELE week in dat huis zitten.. etc.
Daarna kwam de vijandigheid en jaa komt door die pony blabla ineens dus negatief erover.

Beetje jammer dit. Ze zei ook dat ik wel wat terug mag doen omdat ze nog veel voor me betalen (verzekering en school).
Oftewel mij een rot gevoel aanpraten zodat ik alsnog ga oppassen en dat hun op vakantie kunnen.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:09

Als het niet kan dan kan het niet hoor :P

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:14

Nee idd :P .
Ik ga me maar eens aankleden :+ komt zo iemand de DS Lite ophalen :) .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:19

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk =:)

wat een heerlijke rit wel niet kan doen. hihi, kreeg nog van iemand onderweg een compliment, dat ik hem zo netjes reed :)) :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:19

Lekker Gina !!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:20

jiska, zou je ff foto's kunnen maken (ten minste, als je zus van ze af wilt) O:) heb hier nog stof om dat ik van plan was een dekje te pimpen :P maar had geen dekje om te pimpen :')

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:21

daar zijn die dekjes niet geschikt voor hoor :P ze zijn zadelvormig xd

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:27

): jammer *duikt MP weer op*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:20

Smeeeeee, heb je mijn berichtje gekregen??

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:01

Annie_ schreef:
Nee we rijden gewoon wat rond ! En af en toe een onderlinge wedstrijd. Jaa gaat goed weer een tentamen week. Ik zit nu 2 de jaar ! Ojaaaaa dat was het wist allen de communicatie nog. Vind je het leuk ?

Ohwww leuk :D ja ik heb hem vanaf morgen, jaa ik vind het heel leuk alleen weer wennen, leren deed ik bijna nooit op de havo haha :P je staat nu op een andere stal ook of niet?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:22

Uhmmmm ik sta op pronk volgens mij stond jas daar al toen we nog samen op school zaten toch ?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:41

Romana01 schreef:
Smeeeeee, heb je mijn berichtje gekregen??

Jaa sorry las 'm pas net, m'n telefoon was uitgevallen. :P Eeehm denk dat ik wel kan dan! Dan is het weer springen toch? Leuk. :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:43

Pffff ik voel me echt beroerd.. Heb gister sinds ik thuis was de hele tijd geslapen, heb ook niet avond gegeten ofzo. :P Nouja ik heb om 3 uur 's nachts nog een broodje gegeten maar die kwam er ook heel snel weer uit. :( En vandaag voel ik me nog steeds niet helemaal super.. Maar ik moet morgen om half 5 bij het asiel zijn, dus ik hoop echt dat ik me weer beter voel morgen. :oo