Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_bonsai_L schreef:hmm dat s vervelend idd Linn
maar niet gebruiken is ook zonde..
is drachten niet dichterbij vanuit leeuwarden?
of een keer onderweg van je huis naar leeuwarden in Zwolle..
EllaBellaah schreef:Gefeliciteerd Marieke!
Phoe 12 kilometer is een flink eind zeg! Hoe lang doe je er over? Een uur bijna? Ik fiets een kwartier naar Ferro toe en dat is 4.5 km. Al is het wel heel rot met tegen wind! Fiets over zo'n land weg dus dan is het extra hard...
Evelijn schreef:Gefeliciteerd Marieke!
Beterschap Steph.
He Linn... als je er toch niks aan hebt mag je hem wel opsturenik heb nog wel een nieuw dekje voor Kafka nodig
... EJ in Groningen is met OV volgens mij ook niet echt bereikbaar ligt ook op industrieterrein.
Zo vandaag aan het werk geweest... en nu net thuis, konijntjes eten gegeven. Met Raf gaat het prima tot nu toe... niet nat meer... dus toch geen incontinentie.. maar morgen even beter onderzoeken.
kim345 schreef:Nou lekker dan
Ik ben dus overgestapt van gymnasium naar VWO, (had ik dat al gezegd? ) en zit nu 2 dagen in de nieuwe klas.
Komt de teamleider vandaag naar me toe dat we morgen moeten praten omdat deze klas wel erg vol zit...
Ik heb echt geen zin om naar die andere klas te gaan, daar ga ik gewoon niet mee akkoord...