ik heb trouwens 2 kaartjes gekocht voor het EK dressuur in rotterdam, eind augustus! Normaal ben ik daar echt al-tijd te laat mee, maar nu stond er op de voorpagina van Bokt een berichtje over dat de kaarten erg snel gingen... dus nu heb ik ze snel besteld, en savonds waren ze al uitverkocht We gaan naar de kur op muziek op zondag, leuk leuk leuk!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik zie het filmpje ja... ziet er goed uit Vanes (wil jij dat tegen Mir ook zeggen?)... Ober lijkt wel veel losser te lopen en zich veel minder sterk te maken dan eerst...
horseloverc
Geplaatst: 07-03-11 22:20
iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten en de wp!!!
@ melis: super gave fotos! vooral die in de buitenbak! daar glimt hij ook super mooi! Loopt ook erg netjes en zoals ik het kan zijn aan de moment opnames zijn je puntjes zeker verdient!
@fitnesbal: Haha ik heb er nu een thuis voor mijzelf om na de bevalling weer wat strakker te worden zegmaar (leuk idee van mijn collega's)... heb er helaas nog niet veel gebruik van gemaakt want vind het niet echt uhm.. motiverend:P haha
@Kelly: ik weet nog een leuke bijrijdster voor je! Ze is volgens mij heel leuk en ik heb een uur met haar zitten bellen... toen uiteindelijk bleek dat ze ook af en toe wilde buitenrijden ging het helaas voor haar en vayo niet door.. kan als je wilt wel ff een hyves dinges voor je regelen? kan je zelf contact opnemen!!
@vanes: leuk filmpje hoor! wel zonde dat ze geen wp heeft gereden!
Net een super mooie film gekeken! Charlie St. Cloud! Zac Efron speelt erin (ben helemaal geen grote fan van hem) en hij doet het zo goed Moest alleen wel weer huilen, echt iets voor mij
loveseben
Geplaatst: 07-03-11 22:41
@Cindy, ja is goed hoor, als ze maar geen 12 is ofzo
Voor de mensen voor wie het van belang is A.s. Donderdag 10 maart BEN IK VRIJ Dus niet aanwezig op stal Deze oude doos heeft even een dagje voor haarzelf nodig
Geplaatst: 08-03-11 11:49
hier is het gelukkig wel weer redelijk te doen weet ook niet of het gelijk alweer dagelijkse weidegang is hoor... maar het is iig wel zo dat ze weer een paar keer per week minstens op het land gaan
ja... ben er zelf ook wel erg blij mee... Ze stond natuurlijk al hele dagen in haar eigen paddockje (box met uitloop), maar er gaat natuurlijk niets boven het weiland
Cliche heeft gisteren met aike, blaze, regina, uk en tank voor het eerst weer even op de wei gestaan! Dat stukje bij stefan hij vond t heerlijk enn heeft even lekker gerend Noes weet jij wanneer je vader van plan is de kudde t land op te doen?
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 14:30
__Melis__ schreef:
Noes weet jij wanneer je vader van plan is de kudde t land op te doen?
Begint dat nu al...
Zelfde antwoord als elk jaar: als het land er klaar voor is.. Meestal weet hij dat pas een of twee weken van te voren. Hij probeert het meestal wel eind april / begin mei..
Er staat nu nog heel veel water op t land en nog geen sprietje gras dus heeft nog even zn tijd nodig.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 09-03-11 14:35
wat ik me kan herinneren is dat als de paarden bijvoorbeeld op zaterdag het lang op gingen, dat Nico dan maandag of dinsdag dat bekend maakte op stal...
Liesje89
Geplaatst: 09-03-11 14:44
Noesie schreef:
__Melis__ schreef:
Noes weet jij wanneer je vader van plan is de kudde t land op te doen?
Begint dat nu al...
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 14:49
Banjer schreef:
wat ik me kan herinneren is dat als de paarden bijvoorbeeld op zaterdag het lang op gingen, dat Nico dan maandag of dinsdag dat bekend maakte op stal...
En wat ik me van jou nog kan herinneren was dat jij altijd al begon met vragen wanneer ze t land op gingen bij het nieuwjaar wensen