ooh hoe goed dat ik hier nog even kijk omdat ik nog tijd heb voor ik weg moet, ik ben namelijk me sjaal van boven vergeten xD whahaha ga m meteen maar even halen
nou ik heb hoofdstuk 1 t/m 6 helemaal af en heb mn voorwoord ook al geschreven, nu alleen nog even mn inleiding, en dan ben ik iedergeval klaar met alles wat is morgen in moet leveren (t/m H5)
jaah ik ook vrijdag vakantie! Maar ga in me vakantie wel 2 dagen stage inhalen en dan in de kerstvakantie de andere 2 dagen...en ga een dag naar Leeuwarden want ik krijg nog laminaat in me kamer voor me verjaardag
Pfff ik heb een btj een dipje....ik zat net foto's op me hyves te kijken en dan zie ik leuke foto's waarop ik heel slank ben en waar het gezellig is en dan voel ik me nu zo lonely en wil ik een vriendje en voel ik me moddervet.....pfffff
slaap lekker, ik heb mn werkstuk nu bijna af, moet alleen nog de conclusie, bronnenlijst, en logboek. en als ik daarmee klaar ben heb ik vakantie ik hoef al helemaal niet meer naar school, want k heb geen vragen, en moet alles op internet inleveren. heb er (bijna) de hele dag aan gewerkt, en ben nu moe..
ben ook weer naar faron geweest, mn laatste les voor de vakantie. haha, ik zei gister nog dat t me raar leek rijden met elastieken, nou vandaag kwam marga (zij geeft mij les) met een elastiek aan lopen
ze longeerd faron daar wel eens mee, en daar loopt ze erg goed op, en ze wou het eens onder het zadel proberen. het rijd wel een beetje vreemd, want dan geeft ze na op dat elastiek, en niet op jouw teugel zegmaar..
maar ging wel super goed! alleen in het begin vond ze het nogal raar dat ze gewoon rechtdoor kon lopen, want ze is elastiek alleen aan de longe gewent maar na een tijdje ging het super goed
_Lucy
Geplaatst: 20-10-10 23:18
ik mag vast geen stopcontact op de slaap zaal gebruiken voor mn elektrische deken he?
Discriminatie!! Hihi. Ik had net weer toets, we hadden er 3 kwartier de tijd voor, in 5 min was ik klaar En nu moeten we dus wachten tot kwart over 9 en dan gaan we op excursie tot half 12 ofzo.
_Lucy
Geplaatst: 21-10-10 09:11
jammer nouja, dan maar doodvriezen
k mocht vandaag een beetje uitslapen van mezelf, maakt mn moeder me wakker ik hoef toch bijna niks meer te doen.
zometeen alles wassen wat ik op pk mee moet. en nog een nieuw shirtje kopen, en dan ben ik er helemaal klaar voor
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 21-10-10 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt