Wat een feest Cathy!veel plezier met ophalen vandaag!
Cer, ben benieuwd wat je voor truuc in je mouw hebt zitten . En als je tekort komt, Noah heeft er vast nog een paar voor je :p .
taverno
Geplaatst: 10-03-11 21:02
De indeling van de clinic hangt overal.Het wordt een heel dagje,gezellig! De eerste groep gaat van 10.00u tot 13.15u,ik hoop dat ik tussendoor nog een zenuwplasje kan doen.
EsvanEs
Geplaatst: 10-03-11 22:48
Hahaha tuurlijk moet dat lukken Marion!! Ben benieuwd naar de indeling...heb hem vandaag eigenlijk niet zien hangen.... Of heb ik niet goed genoeg gekeken?
Ruitje je kat al in huis??
Ik ben net naar de bioscoop geweest: Gooische Vrouwen. Vond het wel een leuke film!!
Pfff geen zin vandaag Ga ook gewoon erg optijd weg vandaag. Het is mij te mooi weer
Splinter
Geplaatst: 11-03-11 10:32
ik ben om 12.00 pleitos
jarrah
Geplaatst: 11-03-11 12:00
Splinter schreef:
ik ben om 12.00 pleitos
Zij weer wel hoor
Ik ga vanavond mijn allerbeste vriendinnetje (BFF ) binnenhalen op Schiphol.. zij is 8 maanden op wereldreis geweest en is vanavond weer lekker thuis... jippieee
Leuk Mijn vriendinnetje komt ergens in juni terug, die zit in ZuidAmerika, ook lekker.. hopelijk mist ze de aarbevingen en vulkaanuitbarstingen een beetje
vulkaanuitbarstingen en aardbevingen in Z-amerka? Een ander vriendinnetje van mij zit ook daar, maar heb helemaal niks gehoord over vulkaanuitbarstingen of aardbevingen... niet echt chill iig
Vloedgolf Landen die na Japan kunnen rekenen op een vloedgolf zijn Rusland, Taiwan, de Filipijnen, Indonesië, Hawaï, Mexico, Australië, Nicaragua, Peru en Chili.
Je zal er maar wonen zeg,in een klap alles kwijt en er wonen zoveel mensen.Ik zag op tv gewoon hele stukken asfalt wegdreven . Het water stroomt nog steeds landinwaarts
Op de NOS is al de hele ochtend een doorlopende uitzending over de aardbeving bezig. Een raffinaderij staat in brand en het idee dat daar ook een aantal kerncentrales staan,brrr.
Goedemiddag.....je zal maar vrij zijn vandaag met dit mooie weer Ik zit nu ook te kijken naar Japan-ellende. Vind het altijd zo rot gezicht...al die mensen hun alles kwijt.
Ik kom net terug van stal..... Heb heerlijk gereden in het zonnetje!! Deb vond t wel een beetje koud met die wind... Xantha heeft weer super goed dr best gedaan.... We zijn daarna nog even buiten wezen uitstappen op de dijk...ook dat was allemaal prima!!
Indeling van de clinic heb ik zien hangen....Ben heel erg benieuwd naar alles! Evelien vroeg nog of wij foto's wilde maken 2 april, dus ga voor die tijd nog wel even oefenen in de binnenbak (met lichtinstellingen..).
taverno
Geplaatst: 11-03-11 20:53
Leuk Es,foto`s van de clinic.
Dapper hoor met Xantha over de dijk.
Ik heb met Tence over de baan gereden maar we eidigden een beetje apart,er liep een paard los in de buitenbak en dat zag hij.Ook zat Kai,de witte kat bij de kuilbalen te kijken wat ik aan het doen was en zo gingen we overdwars de baan af.
Ja, heb net een krabpaal in elkaar gezet en hij heeft geassisteerd( lees : in de weg gelopen en commentaar gegeven ) en daar heb ik wat foto's van gemaakt, ga ze zo uploaden, hij is echt zoooo leuk