Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb gewoon 2 uur stil gestaan en uiteindelijk 1 ritje gemaakt
. Allemaal ver boven m'n stand, zo luxe... Doodse stilte, op het fonteintje in het midden van het plein na...
Van verveling ging ik maar grapjes proberen te maken tegen de portier, maar dat was schijnbaar niet de bedoeling...
Er kwam een f*cking luxe auto aanzetten uit Verwegistan met kenteken I KAK. Dus ik flap eruit: "He, er mist een letter, er moet nog een K tussen! (lees: IK KAK)"
. De portier lachte heel zuinig, en gebaarde dat het niet echt gepast was om daar dergelijke grapjes (over) te maken
. Echt niks voor mij dus
! Meteen de baas gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft, alsjeblieft weer naar de Dam mocht
. Gelukkig....! Ik was er koud en had de ene rit na de andere, super
ATE schreef:zo weer thuis ff lekker gedouch st
echt een heerlijk weekend gehad
wel weer bijna een bekeuring van de boswachter hahahahaha
tja dan moet ik maar op ruiterpad blijven he
nieuwe kat is er ook
onze lieve kleine lucky is door de hond van me moeder doodgemaakt denk dat ie als een speeltje zag of zo echt heel rot
Shenavallie schreef:ATE schreef:zo weer thuis ff lekker gedouch st
nieuwe kat is er ook
onze lieve kleine lucky is door de hond van me moeder doodgemaakt denk dat ie als een speeltje zag of zo echt heel rot
Oh getver, wat een vreselijk bericht! Hou die hond dan maar goed in de gaten, want als die eenmaal bloed hebben geproefd.... Heb er helaas hele nare ervaringen mee met honden van een kennis van mij.... Moesten afgemaakt worden omdat ze agressief werden...
ATE schreef:zo weer thuis ff lekker gedouch st
nieuwe kat is er ook
, en enorm veel gelachen, hahahaha.
.