De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:20

Shenavallie schreef:
Vanmorgen zijn onze nieuwe matrassen gekomen, yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! *\o/* Wat een dikke dingen zeg! En wat breed! Volgens mij kan ik me helemaal uitrekken, zonder Dennis te raken! :+

Kijk, da's nou wel weer lekker hahaha
Jij gaat vast vroeg naar bed vanaaf :P

meelen

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:23

Wij gaan zo met Beau naar de dierenarts, ze heeft al een tijdje een bult(je) op haar rug, maar die is opeens wel groot geworden.
Ze ligt ook vaak op haar kussen op haar rug te rollen, net alsof die bult dan jeukt of zo (denk ik).
Misschien is het niets ernstigs, talg-ophoping of zo. Enfin, misschien weten we straks meer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 18:34

testje

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:43

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Dennis en ik vinden die banken met een superbrede zitting fijn, dus niet van die korte waarbij je knieholtes nog een eind uitsteken. Maar ja, hoe meer zitting hoe meer pingping....! :$

Kennissen van ons hebben zo'n hoekbank, ik vind dat echt voor geen ene meter zitten. Ik hoef zo'n bank niet.

Zak je dusdanig onderuit dat je er bijna niet meer UIT komt? :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:44

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Vanmorgen zijn onze nieuwe matrassen gekomen, yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! *\o/* Wat een dikke dingen zeg! En wat breed! Volgens mij kan ik me helemaal uitrekken, zonder Dennis te raken! :+

Helaas heeft Dennis nachtdienst.... :+ Maar dan kan ik wel alvast voelen hoe nóg prinsheerlijker een breed bed breeduit ligt, whoehahahaha! _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 18:44

nog een tst met m'n foon

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 18:45

het lijkt erop dat het werkt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:45

meelen schreef:
Wij gaan zo met Beau naar de dierenarts, ze heeft al een tijdje een bult(je) op haar rug, maar die is opeens wel groot geworden.
Ze ligt ook vaak op haar kussen op haar rug te rollen, net alsof die bult dan jeukt of zo (denk ik).
Misschien is het niets ernstigs, talg-ophoping of zo. Enfin, misschien weten we straks meer.

Of een goedaardige tumor... zit het "lossig" of lijkt het of het vast zit? Onze Vubara had het vroeger nl. ook en dat waren goedaardige ("losse" bulten).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:46

LIQUITA schreef:
het lijkt erop dat het werkt.

Zit je te bokken met je telefoon? Het lijkt echt wel steeds meer op Startrek te lijken, die techniek! 8-)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:03

Nicole1995 schreef:
Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.

ik heb een bank met eenstuk zodat de benen ook lekker om hoog kunnen en het bevalt mij prima. Maar je moet gewoon even goed nadenken wie en wat de gebruikerswensen zijn. Als jullie er allemaal zijn met zijn allen op een rijtje of wil je juist ook dan nog een plekje voor jezelf?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:05

meelen schreef:
Fijn dat er weer strooizout is op de manege, is toch een stuk veiliger voor iedereen.

misschien kan Nicole1995 wat lenen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:09

meelen schreef:
Ik heb vandaag niet overgewerkt, heb lekker uitgeslapen en de telefoon (want ze belden wel) lekker laten gaan. (errug he)
Weet niet hoor, maar ik heb koppijn en ben ook best warm in m'n gezicht. Voel me niet ziek, maar wel moe.

\o voelde ik me ook vanmiddag.
En denk maar niet dat ik het rustig had. Oh ja ze is er niet meer morgen dus snel nog even dit en dat en zus en zo. Oh waarom kommen ze daar niet meteen 's morgens mee aan, nu kon ik nog lopen pezen op het laatste moment.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:11

Shenavallie schreef:
Citaat:
Denk ook niet dat ik volgende week al in staat ben om een bezoek aan de zwarte markt te brengen..... lig ik lekker met een mooi boek op de bank

Ik heb eventueel ook nog een paar mooie boeken voor je te leen! ;) Van welk genre hou je?

kom mijn boekenkasten maar een keer bekijken...
Nicci French, Karen slaughter en eigenlijk verder alles wat te lezen is. Alleen sta niet te trappelen om SF te lezen maar ook dat moet je een keer gedaan hebben, als het maar goed geschreven is

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:12

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Grardus is terug en het komt weer goed allemaal geloof ik.

Precies, en dat allemaal binnen 1 dag!!!

hij is goed uitgerust joh

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:14

meelen schreef:

ben benieuwd?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:15

Shenavallie schreef:

Shenavallie schreef:
meelen schreef:

Helaas heeft Dennis nachtdienst.... :+ Maar dan kan ik wel alvast voelen hoe nóg prinsheerlijker een breed bed breeduit ligt, whoehahahaha! _O-

dan kun je je zeker uitrekken zonder Dennis aan te raken... slaap lekker voor straks

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:43

Shenavallie schreef:
meelen schreef:

Kennissen van ons hebben zo'n hoekbank, ik vind dat echt voor geen ene meter zitten. Ik hoef zo'n bank niet.

Zak je dusdanig onderuit dat je er bijna niet meer UIT komt? :+

Die banken zijn om op te liggen/hangen , maar niet om op te zitten hoor. Krijg altijd zere rug daar.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:45

Shenavallie schreef:
meelen schreef:

Of een goedaardige tumor... zit het "lossig" of lijkt het of het vast zit? Onze Vubara had het vroeger nl. ook en dat waren goedaardige ("losse" bulten).

Het was geen talg, er kwam bloed uit. Wordt opgestuurd naar de pathaloog....Vrijdag de uitslag.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:45

winnitou schreef:
meelen schreef:
Fijn dat er weer strooizout is op de manege, is toch een stuk veiliger voor iedereen.

misschien kan Nicole1995 wat lenen

Dat had ik ook al gedacht en Petra had het hier ook al gemeld hahaha

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:47

jeetje nicol dat is schrikken.
gelukkig valt het mee.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:48

xan wat las ik deukje gereden?? vertel.

mntj

afwachten meelen hopen op goed nieuws.

meelen

Het is trouwens best glad op de stoepen en de straat.
Fietsers waren hier aan het wandelen met hun fiets en de auto's reden ook erg langzaam. De bus zat al tegen de stoeprand aan.
Dus voor wie er nog uit MOET...........kijk goed uit.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:49

mntj schreef:
afwachten meelen hopen op goed nieuws.

Gaan wij ook doen. ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 20:43

meelen schreef:
Het is trouwens best glad op de stoepen en de straat.
Fietsers waren hier aan het wandelen met hun fiets en de auto's reden ook erg langzaam. De bus zat al tegen de stoeprand aan.
Dus voor wie er nog uit MOET...........kijk goed uit.
Jaaah...het is hier nu ook erg glad. Wilde vanmiddag al m'n straatje schoonmaken, maar was er niet aan toe gekomen 8)7 . Denk nu dat ik morgenochtend schaatsend naar m'n auto kan.