Ben wel aan het kieken voor een trailer
maarja bij de meeste heb je e achter b nodig en die heb ik nog niet helaas.manon hoe gaat het rijden met diva word het al beter?
dyan gaat rijden met zaza weer goed?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat was het paard dat je eerst met je broer en je vader had toch?
was ons leer (voor mij me pa en me broer) paard was dubbel z startgerechtig heb aardig wat met m afgecrost
we hebben hem verkocht toen hij en ik 14 waren. Maar toen had ik nadine al (die had ik toen ik 11 was) hij staat nog steeds bij dezelfde mensen 
ik was 10 en was nogal in de weer met de schaar, heb zo zn voorpluk recht afgeknipt en mooi dat ik het vond
mn broer en vader waren woest
heerlijk zo'n kinderactie 
kimmert schreef:Me nieuwe telefoon is al binnen:D hij zou eerst later komen maar is toch vandaag binnen gekomen:P
tjone Anneke je hebt ook echt altijd wat, vervelend zeg.
Ik ben aan het kieken voor je verjaardags kadotje
geen geld

.
. Door mijn val hebben mijn spieren zo klap gemaakt, maar omdat ik door ben gaan lopen werd dat steeds erger. Nu is de spier aan de linkerkant helemaal verzuurd, en daar kon ze geneens op drukken of ik ging al door de tafel
. Dus dat losgemaakt en het zit dus ook helemaal in mijn ribben vast(spieren ertussen). Heb maandag weer een afspraak staan, als ik gewoon goed was geholpen was het veel minder erg geweest.