Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Ik las in de krant bij m'n pa, dat m'n chatmaatje van msn is overleden. Dat is wel schrikken. We konden elkaar helemaal niet, alleen via msn, maar we konden heel goed met elkaar opschieten. Hij had wel hartproblemen, maar dat was onder controle. Vorig jaar is hij van de trap gevallen (laatste 4 treetjes of zo) en had z'n arm gebroken. Dat wilde niet aan elkaar groeien, en opereren was voor hem risicovol.
Ik zit mij nu toch af te vragen wat er is gebeurd......toch iets met z'n hart, of heeft ie toch een operatie gehad en niet overleefd?
Heb als het goed is z'n dochter opgezocht op Hyves, misschien heb ik binnenkort meer duidelijkheid.
Goh, ik ben er helemaal beduust van.

winnitou schreef:heb gisteren en vandaag heerlijk gemend over de Veluwe. Xandra is zo veranderd, is zo makkelijk voor de kar (of ligt het aan de ervaring van de menner).
Vandaag zijn mijn ouders ook meegeweest. Vonden het prachtig.
Was wel erg stoffig.
donderdag ga ik weer en dan gaat Rowan ook mee.

winnitou schreef:de walmen van de hash van de beneden bereikten weer eens mijn balkon.
Ben naar beneden gestapt en heb aangebeld bij de buurman.
Deed een ander open, ik vragen naar dhr !!. was de bewoner niet aanwezig. Heb de man ik kwestie, vriendelijk doch dringend verzocht op de deur dicht te houden als hij een joint rookt. Ik wil niet in de dampen zitten. Van de week ook al 2x iets van gezegd, was dit figuur ook bij.... Ja de warmte, das zijn probleem , ik wil er geen last van hebben. heb hem nog wel even gewezen op de website van SIRE (http://www.sire.nl )