Dus ik denk dat ik het nu gewoon zo ga doen, 1e proef rijden, kijken of ik met de jury kan regelen dat ik proef 2 er gelijk achteraan jas, en dan van tam af, parcours rennen, der op, sprong nemen, en de ring in.. Ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

mvs schreef:gister had ik ook lekker een ritje.. pfoeii
Felicity deed echt alsof het de eerste keer was dat ze ooooooit naar buiten ging.. en alsof ze drie maanden op stal had gestaan..(terwijl ze zich juist die hele dag in de wei had staan volvreten)
ik was not very much amused.. t was dus of gewoon alleen maar rond rijden in stap of een soort stijger /bok/trek/vooral een soort van wipwap galop... kortom een beetje irritant want ze liet zien dat ze heeeeeeeeel verzameld kan galopperenMaar t was de 1e x na haar 'vakantie' dat ik t grote rondje weer deed.. Gelukkig was ik met een ander paard waardoor ik Liz lekker in de reet van dat paard kon parkeren zodat ze toch tussendoor ene beetje kon ontspannen
Carmina (dat andere paard) is een hele rustige tinker en zelfs die ging helemaal dribbelen en schuin lopen door mijn lieve verzorgpaard