Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik moet gaan bowlen... wens me succes
Zo géén zin in.. melodyB schreef:Ja dat is wel vervelend maar uiteindelijk als je alles bij elkaar op teld valt het nog heel erg mee!@suus: leuk dat jullie het waarschijnlijk gaan doen..nu ook nog hopen dat jullie ouders het goed vinden..je moet wel heel veel betalen per maand dan...
@Donna waarom ga je dan bowlen als je er geen zin in hebt?

ik ga niet naar drenthe rijden als mn ouders het niet weten 

die bestaan 100 jaar en hebben ons gevraagd, wordt ook leuk! dus we moesten 4 dansen oefenen
) dus kunnen we daar gewoon op oefenen en op het N.K. Zo niet dan moeten we volgende voorronde wel mee doen, maar das ook wer niet zo'n probleem
josewoos schreef:Hallo
@ Annemiek, wat schattig!! Heerlijk die kleine frommels!
@ Anneke, klinkt goed dat je daar mag staan! Staan daar ook meerdere paarden?
Gisteren heeft Ashley op Ziack gereden, was erg lachen. Ziack liep in zijn hoogste versnelling wat snelheid betreft hihi.
En ik heb de bozers lekker al gezien van Xandra! Er zitten ook onderbroeken modellen bij. Ik wil de boxer maat L.
x_kelsey_x schreef:hoihoi!
de wedstrijd ging echt goed! Helaas geen 1e, 2e of 3e, de rest van uitslag komt op internet, maar het waren 11 teams in onze categorie en allemaal echt super goed! Bij ons ging het ook echt heel goed maar ja de kans dat je dan 1e, 2e of 3e wordt was dan wel klein.. dus nu hopen dat we 4e of 5e zijn, dan mogen we gelijk door naar het N.K. en anders meoten we volgende voorronde nog mee doen, als het goed is mogen we sowieso mee doen aan het N.K. omdat we dan genoeg punten zouden hebben. Dus het is even afwachten want als we volgende voorronde niet mee hoeven te doen, die is geloof ik in steenwijk.. dan kunnen we gewoon trainen voor de 2 optredens in oktober( zaterdag als slot op sportgala, wordt echt gaaf! gaat er soms iemand heen vanhier? denk het niet..? en optreden met concert van lisiduna, die muziekcorps of hoe dat heetdie bestaan 100 jaar en hebben ons gevraagd, wordt ook leuk! dus we moesten 4 dansen oefenen
) dus kunnen we daar gewoon op oefenen en op het N.K. Zo niet dan moeten we volgende voorronde wel mee doen, maar das ook wer niet zo'n probleem

Tips heb ik niet.