Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xandra88 schreef:Leuke foto's Sanne, die houding komt vanzelf wel weer
Ben druk voor je opzoek trouwens

AnnemiekvM schreef:@ Roos
Wat vind je van een Boerenfox? Die vind ik altijd wel leuk. Of net zo een als Sjaak? Hij is een kruising Jack Russel x Shi Tzu. Maar je hebt ook nog andere leuke kruisingen! Of een raszuivere Jack Russel? Misschien Black en Tan. Een beetje als Gonzo..
Ik had niet gedacht dat ik het zou halen
Maar Kim was de Jury dus dat is vet chill
SuusKiiss schreef:Hoi!!
Ik ben 5e geworden met 219 puntenIk had niet gedacht dat ik het zou halen
Maar Kim was de Jury dus dat is vet chill

Het was echt hilarisch zoals hij het zei.
_Roosmarijn_ schreef:AnnemiekvM schreef:@ Roos
Wat vind je van een Boerenfox? Die vind ik altijd wel leuk. Of net zo een als Sjaak? Hij is een kruising Jack Russel x Shi Tzu. Maar je hebt ook nog andere leuke kruisingen! Of een raszuivere Jack Russel? Misschien Black en Tan. Een beetje als Gonzo..
Ik heb ze allemaal even gegoogeld. Jack Russel wordt het waarschijnlijk zowieso niet, was eerst wel een optie maar valt nu eigenlijk af. Liefst willen we namelijk een iets grotere en een familiehond. Een boerenfox is opzich ook wel leuk ja. Maar we hebben gisteren een paar kennels gemaild die Schapendoezen fokken. Die vinden we namelijk erg leuk, vooral mijn moeder. Dus dat gaan we eerst nog even afwachten.
Het is ook nog steeds niet zeker of we echt een hond gaan nemen maar het ziet er wel naar uit, we zijn zowieso aan het informeren en het rondkijken enzo.

geen shi tzu
shiba inu ofz. ik zoek wel ff 

Op naar F7!