xan schreef:Eigenlijk raar dat we nooit een schrijven o.i.d. hebben ontvangen met dit soort zaken erin.Liquita: mooi stukje van de KNHS, maar die 30 euro is dan zwaar overdreven.
Ik hoop dan dat Sandra dit zelf ook nog even naleest bij de KNHS.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Eigenlijk raar dat we nooit een schrijven o.i.d. hebben ontvangen met dit soort zaken erin.Liquita: mooi stukje van de KNHS, maar die 30 euro is dan zwaar overdreven.
Ik hoop dan dat Sandra dit zelf ook nog even naleest bij de KNHS.

xan schreef:Ik heb nog nooit iets anders ontvangen dan een aanmaning dat ik nog moet betalen, terwijl ik dat allang gedaan had![]()
Maar ook van Kwadijk heb ik nog nooit iets ontvangen, zelfs geen data met wedstrijden enzo.
Toch wel jammer, want je kunt er een veel levendigere vereniging mee krijgen, met actievere leden.

xan schreef:LIQUITA schreef:Ik heb ooit ook eens een wedstrijd te laat afgezegd en ik moest gewoon het startgeld + wat administratiekosten betalen. Lang geen €30,00
Tja, dat dacht ik ook al.
Maar wellicht is dit bedoeld als "stok achter de deur" ofzoiets.
LIQUITA schreef:Misschien hebben ze dat van die €30,00 wel tegen Sandra gezegd om haar op die manier te stimuleren om toch mee te doen.
) 
LIQUITA schreef:Misschien hebben ze dat van die €30,00 wel tegen Sandra gezegd om haar op die manier te stimuleren om toch mee te doen.

meelen schreef:xan schreef:Ik heb nog nooit iets anders ontvangen dan een aanmaning dat ik nog moet betalen, terwijl ik dat allang gedaan had![]()
Maar ook van Kwadijk heb ik nog nooit iets ontvangen, zelfs geen data met wedstrijden enzo.
Toch wel jammer, want je kunt er een veel levendigere vereniging mee krijgen, met actievere leden.
Iets voor de ideeënbus?
) 

LIQUITA schreef:Welterusten voor straks![]()
meelen schreef:Truste José, slaap lekker.
ik ga nu echt

meelen schreef:LIQUITA schreef:Misschien hebben ze dat van die €30,00 wel tegen Sandra gezegd om haar op die manier te stimuleren om toch mee te doen.
Bangmakerij?
(zou ik een slechte zaak vinden)
meelen schreef:Hahaha...beterDaar hoef ik geen voorzitster voor te zijn hoor.
Ron en ik hebben vandaag weer lekker geklust met hamer en zaag.
. meelen schreef:Ik ben ook weg....Ik ga ff bankhangen, kom straks wel weer ff langs.