Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Arm paaard
Maar wat lief van je kirsten!
Grava mag ook wel eens vertroeteld worden![]()

Elja schreef:Echt?
Elja schreef:

die goed
Astor schreef:Kirsten_S schreef:
Waar?! Ik kan het niet vinden!
leuk beesie
en dan moesten we oefeningen doen, zoals verzamelen in galop en dan terug nemen naar de draf (Dan galopeerd ie zowat stilstaand, vet gaaf!!) alleen telkens kwam er weer iemand voor me rijden.. Echt heel frustrerend.. Dat het een keer kan gebeuren, oké! Maar telkens de zelfde die niet achterom kijken of er wat aan komt! 

Was echt zoo lief! 

Jane_ schreef:Hee Meliss..
Ik vond je blauwe kleding echt vet stoer![]()
K was helemaal jaloers![]()
Kirsten_S schreef:Elja schreef:
Zou ik opzich wel willen kopen!

Melanieetjuh schreef:Gister niet echt lekker gereden! Het was ook onwijs druk!en dan moesten we oefeningen doen, zoals verzamelen in galop en dan terug nemen naar de draf (Dan galopeerd ie zowat stilstaand, vet gaaf!!) alleen telkens kwam er weer iemand voor me rijden.. Echt heel frustrerend.. Dat het een keer kan gebeuren, oké! Maar telkens de zelfde die niet achterom kijken of er wat aan komt!
Voor het rijden hebben Kirs & ik samen Grava's staart gedaan! Wat een klitte![]()
Niet normaal! We waren ook vet lang bezig! Volgende keer gaan we 'm wassen.
Je zag echt dat Grava ervan genoot.Was echt zoo lief!
Daarna de manen mooi gedaan, mn hoofdstelletje bij d'r in.. Ze zag er echt mooi uit!
! domo schreef:Melanieetjuh schreef:Gister niet echt lekker gereden! Het was ook onwijs druk!en dan moesten we oefeningen doen, zoals verzamelen in galop en dan terug nemen naar de draf (Dan galopeerd ie zowat stilstaand, vet gaaf!!) alleen telkens kwam er weer iemand voor me rijden.. Echt heel frustrerend.. Dat het een keer kan gebeuren, oké! Maar telkens de zelfde die niet achterom kijken of er wat aan komt!
Voor het rijden hebben Kirs & ik samen Grava's staart gedaan! Wat een klitte![]()
Daarna de manen mooi gedaan, mn hoofdstelletje bij d'r in.. Ze zag er echt mooi uit!
Heb ik ook een paar keer gedaan! (Was Kirsten
! )
?
) Maaikeee schreef:Moet je niet naar school rees?
Ooe janee, dan zien we je eindelijk op je scooterr!![]()
Nicee!
Nou ik ga maar naar school, herkansingen maken..(niet écht goed geleerd, maar het was toch al voldoende, dus maakt opzich niet heel veel uit)
domo schreef:Melanieetjuh schreef:Gister niet echt lekker gereden! Het was ook onwijs druk!en dan moesten we oefeningen doen, zoals verzamelen in galop en dan terug nemen naar de draf (Dan galopeerd ie zowat stilstaand, vet gaaf!!) alleen telkens kwam er weer iemand voor me rijden.. Echt heel frustrerend.. Dat het een keer kan gebeuren, oké! Maar telkens de zelfde die niet achterom kijken of er wat aan komt!
Heb ik ook een paar keer gedaan!
Elja schreef:

Kirsten_S schreef:We zijn op school!![]()