LIQUITA schreef:Hahahaha...ja hij is goed!!!
Ik ben natuurlijk ook even bezig geweest.
Hier zijn de DE MANNEN:
http://www.elfyourself.com/?id=1215910538
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hahahaha...ja hij is goed!!!
Ik ben natuurlijk ook even bezig geweest.
Hier zijn de DE MANNEN:
http://www.elfyourself.com/?id=1215910538

ATE schreef:net thuis ff eten maken dan weer werken heb vandaag geshopt hahahaha ook vermoeiend hoor praxis in en praxis uit en dan ook nog werken bij de praxis hahahaah heb een stoomer gehaald dus hoop dat dat sneller werkt een steigertje gekocht om me pa minder gevaarlijk te laten werken gipsplaten gekocht voor plafonnetje nadine dus een dag die zo om is straks nog ff naar manege druk druk druk
meelen schreef:Nou, voor wie er even lekker wil lachen................
hier zijn de kerstmutsen van Veldt
http://www.elfyourself.com/?id=1214325233

ATE schreef:meelen schreef:Nou, voor wie er even lekker wil lachen................
hier zijn de kerstmutsen van Veldt
http://www.elfyourself.com/?id=1214325233
bij mij doet deze het niet

ATE schreef:mannen doen het wel duurd ook wel ff ik neem je tapijt mee meelen

meelen schreef:Gggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaa ddddddddaaaannnnnnnnnn oooooooooppp jeeeeeeeeeee lllaaaaaaaaappppppppppppttttooooooooooooooooooooop.
Shenavallie schreef:Hoi!
Kreeg ineens een berichtje via de gewone mail, dat ik Bokt-bericht had. Dus sinds een eeuwigheid weer eens op Bokt terecht gekomen, ha ha! Geen bijzonderheden te melden, dus ik ga weer razendsnel verder waar ik mee bezig was: me klaarmaken om te gaan slapen!![]()
Groetjes en tot op de manege!

winnitou schreef:meelen schreef:Gggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaa ddddddddaaaannnnnnnnnn oooooooooppp jeeeeeeeeeee lllaaaaaaaaappppppppppppttttooooooooooooooooooooop.
<mmmmmmmaaaaaaar dddaaaarrrrr kkkkkkrrrrriiiijjjjgggg iiiiikkkkk hhhheeettttt jjjjuuuiiisssttteee eeeemmmaaaiilll pppprrroooogggrrraaaammmmaaa nnnnooooggg nnniiiieeetttt iiinnngggeeesssstttelllllddddd eeeeennnniiiikkkkk mmmooooeeeettttt ooookkkkkk aaaafffff eeeennnnn tttttooooeeee ppppprrrriiiiinnnnnttttteeeeeennnnnnn. (kan ook allemaal via de laptop maar dat moet je dan wel eerst ingesteld hebben en die andere moet het toch ook gewoon doen)
meelen schreef:winnitou schreef:
<mmmmmmmaaaaaaar dddaaaarrrrr kkkkkkrrrrriiiijjjjgggg iiiiikkkkk hhhheeettttt jjjjuuuiiisssttteee eeeemmmaaaiilll pppprrroooogggrrraaaammmmaaa nnnnooooggg nnniiiieeetttt iiinnngggeeesssstttelllllddddd eeeeennnniiiikkkkk mmmooooeeeettttt ooookkkkkk aaaafffff eeeennnnn tttttooooeeee ppppprrrriiiiinnnnnttttteeeeeennnnnnn. (kan ook allemaal via de laptop maar dat moet je dan wel eerst ingesteld hebben en die andere moet het toch ook gewoon doen)
Oh oh oh, wat een problemen weer.
Had dat dan ook meteen tegen Ron gezegd toen hij bij je was.

hoor.

winnitou schreef:Hoera, ik kan nu draadloos op mijn laptop ook mijn emails ontvangen. Ja het is mij zelf gelukt om dit in te stellen. Alleen zit ik hier met een leeg adressenbestand en al mijn eerder binnengekomen emails moet ik toch nog boven verwerken (denk ik).
Ben nu heel benieuwd of als ik op de laptop een mail heb geopend ik die boven op de pc ook nog zie en ook zie als al geopend zijnde, weer het volgende om uit te zoeken (= het adressenbestand)

winnitou schreef:Heb ze net bekeken, zowel de vrouwen als de mannen. Lachen, ook hier vonden de mannen ze erg leuk, had mama een maillot aan. Gaat mama er ook een met mij erin maken. Heb weer wat te doen.
smuidra schreef:Jullie hebben gelijk die Bokt namen zijn veel makkelijker te onthouden. Ik weet van de meeste de namen niet maar wel van de paarden. Meelen wist ik ook niet........
Maar Xan weet je al wat je vragen wou???? Ik had jou willen vragen hoe het met je nieuwe baan was, maar je was ineens weg. We moeten toch eens een koffieronde of zo iets organiseren hoor.Of die bladzijden op Bokt nog even vol kletsen .
winnitou schreef:He jammer, dan moet ik werken (dagdienst)smuidra schreef:Jullie hebben gelijk die Bokt namen zijn veel makkelijker te onthouden. Ik weet van de meeste de namen niet maar wel van de paarden. Meelen wist ik ook niet........
Maar Xan weet je al wat je vragen wou???? Ik had jou willen vragen hoe het met je nieuwe baan was, maar je was ineens weg. We moeten toch eens een koffieronde of zo iets organiseren hoor.Of die bladzijden op Bokt nog even vol kletsen .
Wat dachten jullie van donderdagmorgen koffiedrinken op de manege met wat lekkers erbij. Mijn priveles gaat niet door en het is mijn laatste paardrijdagje voor de komenden maanden (of langer). Ik ga proberen om Rowan bij een vriendje/vriendinnetje te laten eten (of anders overblijven (eens moet de eerste keer zijn)).
. winnitou schreef:Vast wel...ik ben tot nu toe alleen afgelopen donderdag geweest. Ik ga a.s dinsdag weer helpen.Hoi Liquita, lukt het een beetje bij Ate in huis?