Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:59

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:02

ATE schreef:
net thuis ff eten maken dan weer werken heb vandaag geshopt hahahaha ook vermoeiend hoor praxis in en praxis uit en dan ook nog werken bij de praxis hahahaah heb een stoomer gehaald dus hoop dat dat sneller werkt een steigertje gekocht om me pa minder gevaarlijk te laten werken gipsplaten gekocht voor plafonnetje nadine dus een dag die zo om is straks nog ff naar manege druk druk druk

Vergeet je dan niet het vliegend tapijt mee te nemen?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:04

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:09

ATE schreef:
meelen schreef:
Nou, voor wie er even lekker wil lachen................

hier zijn de kerstmutsen van Veldt

http://www.elfyourself.com/?id=1214325233

bij mij doet deze het niet Huilen

Hee, da's jammer.
En die van de MANNEN doet die het wel?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:21

mannen doen het wel duurd ook wel ff ik neem je tapijt mee meelen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:39

ATE schreef:
mannen doen het wel duurd ook wel ff ik neem je tapijt mee meelen

Kee, tot vanaaf en werk ze.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:16

Yeah, die was super. De vrouwen en mannen mutsen.
Afbeelding
Echt heel erg leuk !!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:03

MMMMMMMMMMMMiiijjjjjjnnnnnn cccooommmpppuuutteerrrr iiiiiiisssss ssssssuuuuppppppeeeeerrrrrrr ttttttrrrrraaaaaaggggggg. ........kkkkrrriiijjjjgggg hhhhhiiiieeerrrr dddddeeeee kkkrrriiieeebbbeeelllssss vvvvaaaaaaannnnnnnnnnnn. (jullie nu ook!)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:08

Gggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaa ddddddddaaaannnnnnnnnn oooooooooppp jeeeeeeeeeee lllaaaaaaaaappppppppppppttttooooooooooooooooooooop.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:28

hahahahahahahahaha die kerstpoppetjes zijn té schattig Lachen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:29

meelen schreef:
Gggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaa ddddddddaaaannnnnnnnnn oooooooooppp jeeeeeeeeeee lllaaaaaaaaappppppppppppttttooooooooooooooooooooop.

<mmmmmmmaaaaaaar dddaaaarrrrr kkkkkkrrrrriiiijjjjgggg iiiiikkkkk hhhheeettttt jjjjuuuiiisssttteee eeeemmmaaaiilll pppprrroooogggrrraaaammmmaaa nnnnooooggg nnniiiieeetttt iiinnngggeeesssstttelllllddddd eeeeennnniiiikkkkk mmmooooeeeettttt ooookkkkkk aaaafffff eeeennnnn tttttooooeeee ppppprrrriiiiinnnnnttttteeeeeennnnnnn. (kan ook allemaal via de laptop maar dat moet je dan wel eerst ingesteld hebben en die andere moet het toch ook gewoon doen)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 21:45

Hoi!

Kreeg ineens een berichtje via de gewone mail, dat ik Bokt-bericht had. Dus sinds een eeuwigheid weer eens op Bokt terecht gekomen, ha ha! Geen bijzonderheden te melden, dus ik ga weer razendsnel verder waar ik mee bezig was: me klaarmaken om te gaan slapen! Dromen

Groetjes en tot op de manege! Doei!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:04

Shenavallie schreef:
Hoi!

Kreeg ineens een berichtje via de gewone mail, dat ik Bokt-bericht had. Dus sinds een eeuwigheid weer eens op Bokt terecht gekomen, ha ha! Geen bijzonderheden te melden, dus ik ga weer razendsnel verder waar ik mee bezig was: me klaarmaken om te gaan slapen! Dromen

Groetjes en tot op de manege! Doei!

Is ze al weer weg, ook op de manege spreek ik je haast niet, we roepen elkaar gedag zwaaien en dat is het. Kom je dinsdag of donderdag een bakkie doen, zijn de laatste keren dat ik er ben de komende tijd.
En donderdag a.s. gaat mijn laatste priveles ook al niet door (balen) maar Xan gaat me les geven (nog meer balen)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:40

winnitou schreef:
meelen schreef:

<mmmmmmmaaaaaaar dddaaaarrrrr kkkkkkrrrrriiiijjjjgggg iiiiikkkkk hhhheeettttt jjjjuuuiiisssttteee eeeemmmaaaiilll pppprrroooogggrrraaaammmmaaa nnnnooooggg nnniiiieeetttt iiinnngggeeesssstttelllllddddd eeeeennnniiiikkkkk mmmooooeeeettttt ooookkkkkk aaaafffff eeeennnnn tttttooooeeee ppppprrrriiiiinnnnnttttteeeeeennnnnnn. (kan ook allemaal via de laptop maar dat moet je dan wel eerst ingesteld hebben en die andere moet het toch ook gewoon doen)

Oh oh oh, wat een problemen weer.
Had dat dan ook meteen tegen Ron gezegd toen hij bij je was.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 09:17

meelen schreef:
winnitou schreef:

Oh oh oh, wat een problemen weer.
Had dat dan ook meteen tegen Ron gezegd toen hij bij je was.

Toen was het nog niet, alleen het opstarten ging langszaam. Maar ik liet hem daarom ook altijd aanstaan.
Ben nu druk bezig vanalles er af te halen, software wat veel ruimte in beslag neemt en toch nooit gebruikt wordt. (o.a Autoroute 2002) en foto's. Maar dat neemt wel wat tijd en dat is een schaars goedje.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:43

@ATE, hij vond het tapijt erg mooi.
Kan het nog even bij je blijven? Ik moet eerst nog bij hem schilderen.
Afbeelding Afbeelding

Daarna kom ik bij jou Afbeelding hoor. Ja

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:50

Hoera, ik kan nu draadloos op mijn laptop ook mijn emails ontvangen. Ja het is mij zelf gelukt om dit in te stellen. Alleen zit ik hier met een leeg adressenbestand en al mijn eerder binnengekomen emails moet ik toch nog boven verwerken (denk ik).
Ben nu heel benieuwd of als ik op de laptop een mail heb geopend ik die boven op de pc ook nog zie en ook zie als al geopend zijnde, weer het volgende om uit te zoeken (= het adressenbestand)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:54

winnitou schreef:
Hoera, ik kan nu draadloos op mijn laptop ook mijn emails ontvangen. Ja het is mij zelf gelukt om dit in te stellen. Alleen zit ik hier met een leeg adressenbestand en al mijn eerder binnengekomen emails moet ik toch nog boven verwerken (denk ik).
Ben nu heel benieuwd of als ik op de laptop een mail heb geopend ik die boven op de pc ook nog zie en ook zie als al geopend zijnde, weer het volgende om uit te zoeken (= het adressenbestand)

Hahaha, je hebt het er maar druk mee.
Heb je de kerstmutsen nou al bekeken?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:03

Heb ze net bekeken, zowel de vrouwen als de mannen. Lachen, ook hier vonden de mannen ze erg leuk, had mama een maillot aan. Gaat mama er ook een met mij erin maken. Heb weer wat te doen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:05

winnitou schreef:
Heb ze net bekeken, zowel de vrouwen als de mannen. Lachen, ook hier vonden de mannen ze erg leuk, had mama een maillot aan. Gaat mama er ook een met mij erin maken. Heb weer wat te doen.

Sorry hihihihi.
Weer extra werk bezorgd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:14

Ben er nog niet uit hoe ht zit met de mail. moet ik maar eens op een moment uitzoeken als ik de beide pc's naast elkaar kan zetten (floris ligt nu al te slapen).
als ik me vanaf mijn Laptop zelf een mail stuur komt het wel aan maar of dat ook aankomt als het van buiten komt. had boven net wel een mailtje binnen (spam) niet geopend en die vind ik hier op de laptop niet terug.
Wie weet hier wat vanaf? moet ik iets instellen zodat ik alles op beide kan zien?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:19

smuidra schreef:
Jullie hebben gelijk die Bokt namen zijn veel makkelijker te onthouden. Ik weet van de meeste de namen niet maar wel van de paarden. Meelen wist ik ook niet........
Maar Xan weet je al wat je vragen wou???? Ik had jou willen vragen hoe het met je nieuwe baan was, maar je was ineens weg. We moeten toch eens een koffieronde of zo iets organiseren hoor.Of die bladzijden op Bokt nog even vol kletsen .

Wat dachten jullie van donderdagmorgen koffiedrinken op de manege met wat lekkers erbij. Mijn priveles gaat niet door en het is mijn laatste paardrijdagje voor de komenden maanden (of langer). Ik ga proberen om Rowan bij een vriendje/vriendinnetje te laten eten (of anders overblijven (eens moet de eerste keer zijn)).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:30

Hoi Liquita, lukt het een beetje bij Ate in huis?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 21:31

winnitou schreef:
smuidra schreef:
Jullie hebben gelijk die Bokt namen zijn veel makkelijker te onthouden. Ik weet van de meeste de namen niet maar wel van de paarden. Meelen wist ik ook niet........
Maar Xan weet je al wat je vragen wou???? Ik had jou willen vragen hoe het met je nieuwe baan was, maar je was ineens weg. We moeten toch eens een koffieronde of zo iets organiseren hoor.Of die bladzijden op Bokt nog even vol kletsen .

Wat dachten jullie van donderdagmorgen koffiedrinken op de manege met wat lekkers erbij. Mijn priveles gaat niet door en het is mijn laatste paardrijdagje voor de komenden maanden (of langer). Ik ga proberen om Rowan bij een vriendje/vriendinnetje te laten eten (of anders overblijven (eens moet de eerste keer zijn)).
He jammer, dan moet ik werken (dagdienst) Afbeelding .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 21:33

winnitou schreef:
Hoi Liquita, lukt het een beetje bij Ate in huis?
Vast wel...ik ben tot nu toe alleen afgelopen donderdag geweest. Ik ga a.s dinsdag weer helpen.

Dus bij deze Ate, ik ben er dinsdagmiddag weer, oke?