Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:43

Die moet gewoon eens opschieten! haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:48

essiedepessie schreef:
Bliz is trouwens verkocht nu hè, aan een meneer met twee kindjes!

:oo Ik loop achter! Oh daarom dat Suus zei dat er laatst mensen foto's aan het maken waren van hem. Blijft hij wel op stal? Hopen dat hij het naar zijn zin krijgt met zijn nieuwe baasjes :))

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:51

Hij blijft wel op stal ja! Die meneer kan zelf nog niet rijden, maar de kindjes wel. Dus hij gaat alles leren van blizje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:56

Ok leuk zeg! Ben erg benieuwd, weet zeker dat die meneer alles kan leren van Bliz. Het is zo'n lief paard :+:

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:09

haha wat grappig leuk voor blizz.
ik heb hem inderaad zien staan ( zag het meteen zonder op het bordje naast zijn stal te kijken haha :P )

en stubeck dan moet je maar gouw eens gaan 8-) ben benieuwd misschien ist ook wel wat voor mij ( kiki is western in geren maar heb er zelf geen kaas van gegeten haha :P

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:21

Als je het zelf wilt leren en je paard het al een beetje kan, ben je bij ons op stal aan het goede adres....

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:33

jaah paard kan het als het goed is ( lijkt me niet dat ie plots alles vergeten is ? ) maar zelf ben ik niet echt handig op het gebiedt :P.
ik wil graag weten wat stubeck dr van vondt wie weet kom ik ook eens een proeflesje doen 8-)

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 00:55

Tat_jana schreef:
jaah paard kan het als het goed is ( lijkt me niet dat ie plots alles vergeten is ? ) maar zelf ben ik niet echt handig op het gebiedt :P.
ik wil graag weten wat stubeck dr van vondt wie weet kom ik ook eens een proeflesje doen 8-)

Ik zou zeggen kom langs en laat je verrassen door het enthousiasme, wacht niet te lang want dat is zonde van je tijd :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 11:53

Wow wat lees ik, Bliz en Gentle nieuwe baasjes?! Krijgen ze nog meer aandacht zeker? :D *\o/*

Ik was om na m'n proefles, rond de tijd dat ik net begon was d'r een heel lief klein schattig (geweldig, mooi, gaaf O:) ) veulentje geboren en nog geen jaar later was ze van mij. :D ( :oo Ik heb d'r volgende maand al weer 3 jaar := ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:39

Hihi echt leuk dat Blizz en Gentle nieuwe baasjes hebben :))
Jeetje wat gaat dat snel met Stace he? Alweer 3 jaar van jou :wow: Dat we allemaal nog heeeeeel wat jaren mogen genieten van onze poownies :D

Hebben jullie al gelezen van die overleden bokker? Ze was net 2 weken moeder.... Afschuwelijk ;(

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:02

Ja ik heb het gelezen. Ze scheen al langer last te hebben van Trombose in haar been...
Ik weet niet hoe de situatie er bij haar thuis uitziet en of er nog een partner is die achterblijft, maar het is echt heel naar dat haar zoon nu zonder zijn moeder moet opgroeien.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:50

Daar ben ik ook weer eens. Volgens mij heb ik de twijfelachtige gave om elke keer bij een verdrietig onderwerp in te haken....

Heb het verhaal van de overleden bokker ook een beetje gevolgd en ik vind het vreselijk. Ben er helemaal een beetje van slag van. Ze laat een 2 weken oud zoontje en een echtgenoot na. 10 Dagen geleden post ze nog hoe gelukkig ze met 'm is en toen bleek er ook nog niks aan de hand !!

Ik ga straks naar huis, geef Paul een enorme dikke knuffel en ga hem zeggen dat ik ongelooflijk veel van hem hou....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:08

Ja het is echt bizar hoe oneerlijk het leven kan zijn... Ik las idd ook dat laatste berichtje van d'r. Toen schoot ik ook wel een beetje vol...

Hmm ik krijg een sms'je van Suus dat mijn poownie boos is op haar. Suus heeft nl een foto gemaakt van een slapende Whis >;)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:45

Haha, daar zou ik ook niet blij mee zijn; hij moet natuurlijk een beetje om zijn reputatie denken. Always ready for duty, nooit moe, nooit zwak en nooit misselijk, altijd tot het uiterste, altijd die grenzen opzoeken en als je dan net effe lekker ligt te knorren...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:12

Djeez heftig zeg... :\

Anyway, Whis heeft inderdaad een hekel aan me. :D Ze zat heel suffig te kijken, Stace lag ook in d'r stal maar die lag hooi te vreten... _O- Heb van allebei een kiekje gemaakt met m'n telefoon, ga ze zo wel ff op m'n laptop zetten maar eerst ga ik ff wat printen op kantoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:47

Die foto's waren grappig _O-

Ooooeh we hadden vandaag les van een strenge juf joh! Al onze gezichtjes waren knalrood na het rijden :oo

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:30

Neh dat kwam door de snijdende wind naar de binnenbak, eenmaal in de binnenbak ontdooiden ze enigszins :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:57

Je werd echt gezandstraald, en ik had de indruk dat het in de loop van de middag alleen maar harder ging waaien.
Ik moet mijn hele gewicht (en dat is nogal wat) in de strijd gooien om de deur open te houden zodat de mensen er in en er uit konden.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:31

Haha _O- *ziet het helemaal voor zich*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:03

Hihi ja die deur is vet gemeen, je vliegt er zo achteraan als je niet oppast :')

Die wind is niet leuk, gelukkig is het nu een beetje gaan liggen maar ze voorspellen alweer sneeuw enzo voor de komende dagen. Ik kan niet wachten op de zomer ben het helemaal zat met die kou :(

Weten jullie btw waar er zadels gestolen zijn in de buurt? Ik las gisterenmiddag op stal dat er in de buurt zadeldieven actief zijn. Stelletje debielen, blijf met je tengels van andermans spullen af! :n

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:55

Ik ben er inmiddels ook klaar mee, die vreselijke nare winter _-:( . Heb van ellende de hele zondag onder de zonnebank gelegen...
Ik wil lekker met Beer wandelen en lekker in de buitenbak rijden en heerlijk in mijn t-shirtje buiten poetsen enzo.... <zucht> was het maar vast zo ver.

Nee, weet niet waar die zadels zijn gestolen. Wat erg zeg, het zal je maar overkomen en inderdaad, blijf van andermans spullen af en ga er zelf hard voor werken !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:56

Ergens in de buurt, en die mensen hebben de slaapkamer boven de zadelkamer. Het zijn dus handige dieven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:51

Wat een sukkels zeg! Nu zal je gelukkig bij ons op stal ook niet snel onopgemerkt blijven.

Jaaaaa heerlijk die tijd! Lekker overdag achter je bureau zitten twijfelen of je 's avonds gaat lessen of een rondje Spijkerboor gaat doen... Of een ijsje gaat halen bij de snackbar met de poownies _O- iig lekker in een t-shirtje rond kunnen lopen zonder het koud te hebben zou al een verademing zijn.

Wat dan wel weer best lekker is van deze tijd is als je verkleumd thuiskomt van stal dat je daarna lekker onder een hete douche gaat om lekker op te warmen:z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:57

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 02:40

Dat filmpje kende ik al, hij is echt lachen. ]
Moet je voor de lol een keer kijken wat er allemaal aan variaties op youtube staan (oa de Panda die schrikt als hij na een diner de rekening krijgt gepresenteerd, echt lachen!)

http://www.youtube.com/watch?v=r4tIn0Uz ... re=related

Wat betreft die diefstallen: ik heb gisteren dus wel Glory's zadel mee naar huis genomen, die heb ik het komende halfjaar voor haar toch niet nodig...

Even checken met de verzekering voor mijn andere zadel. Maar idd, ze moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven!