Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ik les de 29ste om ?????
AnitaJoeri schreef:moet dan werken dus ben er op zeker moet je me wel ff herinnerenen dan in febr. moet ik weer lessen hoor Nous
Marieke_ schreef:ja k ga weer lessen
madelon31 schreef:nou echt geweldig hoor nous onwijs bedanktdus ik les de 29ste om ?????
En marieke ga jij nou volgende week om half 6???
en dat gaat wel lukken hoor, maak je maar geen zorgen
Binar schreef:AnitaJoeri schreef:moet dan werken dus ben er op zeker moet je me wel ff herinnerenen dan in febr. moet ik weer lessen hoor Nous
Ja dat is goed hoor Anietje... als je gewoon vrij bent dan kan ik je missch gewoon weer op 17.30 plannen!!
Zodra je je werkrooster van febr hebt, en je weet wanneer je wilt lessen dan moet je t maar ff laten weten, dan vul ik hier mijn lesrooster in
madelon31 schreef:o als het moeilijk wordt geeft niet...
Binar schreef:Nou ga ik echt hoor, niet te veel meer l*llen anders moet ik morgen weer te veel bijlezen![]()
AnitaJoeri schreef:maandag 5 febr.kan ik en 2 weken later ook
:P:P Binar schreef:madelon31 schreef:o als het moeilijk wordt geeft niet...
wordt niet moeilijk, het lukt me wel... en anders is er vast wel een lieve lieve stalgenoot die haar les speciaal voor jou opoffert
madelon31 schreef:o als het moeilijk wordt geeft niet...
Marieke_ schreef:fijn he madelon om een verzorgster te hebben
AnitaJoeri schreef:madelon31 schreef:o als het moeilijk wordt geeft niet...
niks moeilijk en ik ga kijken haha of er lekker doorheen rennen hihi of al zijn vrienden in de losgooibak laten rennen,ik verzin wel wat
heli heeft geen vrienden helaas
AnitaJoeri schreef:Heli heeft wel vrienden.JOEPI EN KO EN DIDDLE.
HIJ GING OOK OP FIETSPAD SPRINGEN TOEN HIJ NIET MET jOEPI MEE MOCHT
madelon31 schreef:over het algemeen geweldig
Marieke_ schreef:madelon31 schreef:over het algemeen geweldig
geeft niet hoor