Moeten we allebei rond half4? Om en nabij zeg maar
Jullie klasse begint volgens de planning om half 4 en jullie rijden met z'n vieren of vijven zo uit m'n hoofd. Dus jullie tijden zullen dan niet zoveel uit elkaar liggen.
Ik rij weer in de klasse na jullie, dus ik kan helaas niet voorlezen
Oh ik dacht dat Bianca ook ging. Toch niet dus? nice, dan heb ik wat extra tijd. Nee, Yvonne leest voor dus da's het probleem niet. Die is er de hele dag gewoon als het goed is.
Als je zou willen vlechten zou dat wel lief zijn. Ik kan ook komen, zaterdag of zondag (wanneer je het ook doet), dat we het samen doen/ik leer hoe jij het doet ofzo. Ik heb niet zo veel te doen dan.
Annelotte, da's ook al wanneer ik van plan was naar de manege te gaan, dus dan zie ik je daar wel Klinkt prima.
Jolien87
Geplaatst: 16-12-11 09:49
Voorlopige Startlijst
Dressuur 20 november 2011
Aangezien starttijden kunnen wijzigen is het gewenst om een uur voor de starttijd aanwezig te zijn. De wedstrijd start om 9:00. Er gaan ongeveer 7 combinaties in een uur. Dit is slechts een richtlijn! Per pony mag je max. 15 minuten inrijden. Paarden/pony's onder voorbehoud.
FNRS-PASPOORT VERPLICHT!!! Ruiters dienen voor de wedstrijd het ruiterpaspoort af te geven in de rekenkamer. Indien een ruiter geen paspoort inlevert mag deze niet starten. Gebeurt dit wel dan worden de behaalde punten ongeldig verklaard.
Theorietoetsen worden gemaakt in overleg. Voor vragen over de startlijst kan er contact gezocht worden met: Jolien Drost 06-55567613.
F3 jeugd. Aanvang: 9.00 Versie B Jury: Mw. Osinga Aantal prijzen: 3 Comb. Nr Naam Paard Proef Theorietoets* 1 Rianna Liberg Rivaldo F3 2 Djamilla v Raalte Eclaire F3 3 Isabelle v Duren Tosca F3 4 Cecile Exoo Jane F3 5 Renee Bakker Goldy F3 6 Aniek Verheul Iris F3 7 Denise Visscher Yannica F3 8 Cleo Seinen Goldy F3 9 Fabiënne Roest Nicky F3 10 Lilli Hulleman Goofy F3
F6+F7+F9 Ruiters in deze klasse dienen een eigen voorlezer te regelen Versie B Jury: Mw. Osinga Aantal prijzen: 2 Comb. Nr Naam Paard Proef Theorietoets* 1 Marit Strating Rivaldo F6 2 Julia Whien Goldy F6 3 Liselotte Fokker Patineur F6 4 Jesse Schellekens Alex F6 5 Elsemieke Alkema Yannica F6 6 Laura Gils Chance F7 7 Sanne-Fleur Witteveen Patineur F7 8 Loek Smit Goldy F9
F1+F2 jeugd Versie B Jury: Mw. Osinga Aantal prijzen: 3 Comb. Nr Naam Paard Proef Theorietoets* 1 Bo Schutrups Goofy F1 2 Myrthe vd Heide Sophie F1 3 Jip Spruyt Eclaire F1 4 Anna-Lies Bril Goofy F1 5 Lisenka v Ee Rivaldo F2 6 Lotte Oosterlaar Eclaire F2 7 Dominique vd Veen Nicky F1 8 Anouk Oosting Goofy F1 9 Lisanne Nikkels Iris F2 10 Nina v Dijk Nicky F2 11 Idakaisa Brandon Goofy F2
Onderbreking voor het voeren van de paarden en pony's
F1 mini. Aanvang: 13.30 Versie B Jury: Mw. Vd Putten Aantal prijzen: 2 Comb. Nr Naam Paard Proef 1 Renee vd Weide Sophie F1 2 Bas Dijkslag Iris F1 3 Rosa v Dijk Nicky F1 4 Mare Kippers Sophie F1 5 Dagmar Kranendijk Eclaire F1 6 Nadine Waalkens Nicky F1 7 Majren de Vries Boy F1 8 Luna Oechies Eclaire F1
F4+F5 jeugd Ruiters in deze klasse dienen een eigen voorlezer te regelen Versie B Jury: Mw. Vd Putten Aantal prijzen: 2 Comb. Nr Naam Paard Proef Theorietoets* 1 Myrthe Renshoff Rivaldo F4 2 Inge Doeleman Francina F4 3 Amber Klein Tosca F5 4 Suzanne v Groningen Iris F5 5 Lotte v Assen Goldy F5 6 Maartje Spaanjaars Francina F5
F6+F7+F9+F12 volwassenen Ruiters in deze klasse dienen een eigen voorlezer te regelen Versie B Jury: Mw. Vd Putten Aantal prijzen: 1 Comb. Nr Naam Paard Proef Theorietoets* 1 Eline vd Bosch Vincent F6 2 Andrea v Dijk Paris F7 3 Annelotte ten kleij Fjordie F9 4 Maruschka Rabel Sissi F12
F14+F16 Ruiters in deze klasse dienen een eigen voorlezer te regelen Versie B Jury: Mw. Vd Putten Aantal prijzen: 1 Comb. Nr Naam Paard Proef 1 Esther Riemens Chance F14 2 Jolien Drost Collin F16
B eigen paard Ruiters in deze klasse dienen een eigen voorlezer te regelen Proef B-6 Jury: Mw. Vd Putten Aantal prijzen: 1 Comb. Nr Naam Paard Proef 1 Lotte v Lint Sha-Pull B 2 Michelle Mulder Ontario B 3 Anna-Lisa Casteel Otje B
Geef je dat ook even door aan rone? Voordat die weer voor me staat... Maar hoe kan het dan? Ik heb hem toen aan josé(bar) gegeven en die heeft m in jou postvak gedaan... Nouja, zolang ik idd maar mee mag doen
Ik zou het niet weten Lotje, ik heb hem toen inderdaad zien liggen in m'n postvakje, maar waar die toen naartoe is gewandeld mag Joost weten. Maar schrijf het sowieso even op;)
@ Eline: tja het aantal startende volwassenen is (in tegenstelling tot de jeugd) afgenomen. Eerder waren er toch zeker altijd wel 10 volwassenen die meereden.
Ik vind het ook altijd wel leuk om mee te doen, we blijven nog steeds vooruitgang boeken en Collin heeft er ook veel lol in gekregen. In het begin was hij absoluut niet braaf in de ring maar hij luistert nu heel goed. Hij gaat nu ook meedenken in de proef, moet ik altijd wel heel erg om lachen. Dan voel ik hem al aanstalten maken om een oefening in te zetten terwijl dat niet helemaal de bedoeling is, en dan kan die flink pissig worden. Het mooiste vind ik nog wel toen ik in de proef op de diagonaal door 4 drafpassen van galop moest wisselen, dus ik maakte een ophouding waarop meneer echt een perfect changement toonde. Ik probeerde hem nog terug te nemen om alsnog de drafpassen te tonen maar toen galoppeerde meneer heel triomfantelijk in een verzameld gallopje door. Gekke kwiebus;)