Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:14

[quote="LIQUITA"Die heb ik gemaakt in een animatie programma, zit bij een fotobewerkingsprogramma. Ik kan er voor jou ook wel een maken ( heb ik ook beloofd aan Xan en Iris). Maar dan heb ik wel een stuk of 5 foto's nodig en er kan ook nog tekstje in.[/quote]

Als dadelijk het zonnetje weer eens wil gaan schijnen dan ben ik van plan een paar leuke ACTIE Cheese! te gaan maken !!! Daarna kan jij aan de slag. Rock-on, dudes! Alvast bedankt. OK dan!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:33

We hebben vandaag weer kijkers voor onze woning gehad. Het waren mensen die ook met de Open Dag zijn geweest en die hadden nu een makelaar mee! We moeten even geduld hebben, maar wat ik van onze eigen makelaar begreep zat er wel een kans in dat ze een bod gaan uitbrengen Geld, geld!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:37

Shenavallie schreef:
We hebben vandaag weer kijkers voor onze woning gehad. Het waren mensen die ook met de Open Dag zijn geweest en die hadden nu een makelaar mee! We moeten even geduld hebben, maar wat ik van onze eigen makelaar begreep zat er wel een kans in dat ze een bod gaan uitbrengen Geld, geld!

je raakt het huis echt wel kwijt hoor nu maar hopen dat je een mooi bod krijgt ene waar gaan jullie dan naar toe?? kopen of huren?????????

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:38

ik ga nu ff paar uurtjes werken tot laterssssssssssssssss

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 17:15

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

je raakt het huis echt wel kwijt hoor nu maar hopen dat je een mooi bod krijgt ene waar gaan jullie dan naar toe?? kopen of huren?????????

Dat hangt van een aantal factoren af. Op dit moment ben ik aan het solliciteren voor een baan in de paarden in Brabant en tot nu toe gaat dat goed. Aankomend weekend heb ik waarschijnlijk een gesprek met de eigenaar. Het enige wat mij tegenhoudt, is dat ik mijn katten niet mee kan nemen. De hond wel, da's geen probleem. Toch wil ik wel mijn katten meenemen, want ik kan geen afstand van ze doen... Mocht het niet doorgaan, dan hebben we nog wel wat opties, maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. We kunnen in ieder geval te allen tijde bij familie terecht om te overbruggen wat slaapplek aangaat.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 17:28

Shenavallie schreef:
Dat hangt van een aantal factoren af. Op dit moment ben ik aan het solliciteren voor een baan in de paarden in Brabant en tot nu toe gaat dat goed. Aankomend weekend heb ik waarschijnlijk een gesprek met de eigenaar. Het enige wat mij tegenhoudt, is dat ik mijn katten niet mee kan nemen. De hond wel, da's geen probleem. Toch wil ik wel mijn katten meenemen, want ik kan geen afstand van ze doen... Mocht het niet doorgaan, dan hebben we nog wel wat opties, maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. We kunnen in ieder geval te allen tijde bij familie terecht om te overbruggen wat slaapplek aangaat.

Wel een hele stap van hier naar Brabant. Wat voor huis willen jullie kopen dan dat je je katten niet mee kan nemen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:01

Zefana schreef:
Shenavallie schreef:

Wel een hele stap van hier naar Brabant. Wat voor huis willen jullie kopen dan dat je je katten niet mee kan nemen?

Het is een medewerkerswoning bij de stal, maar wel groot genoeg voor ons drieën. Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:41

Het is een medewerkerswoning bij de stal, maar wel groot genoeg voor ons drieën. Knipoog[/quote]
een spannende tijd dus voor jullie zal voor je duimen OK dan!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:13

Shenavallie schreef:
Shenavallie schreef:

je je katten niet mee kan nemen?
Het is een medewerkerswoning bij de stal, maar wel groot genoeg voor ons drieën. Knipoog

Waarom kun je de katten niet meenemen, hebben ze daar geen muizen????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 06:13

@Winnitou: dat wil de eigenaar niet, omdat (ik citeer nu) zijn honden niet van katten houden... No Cheer

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 06:26

@Shenavallie: Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Wat houdt de functie in?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 06:47

winnitou schreef:

ben ik ook benieuwd naar Knipoog

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 06:49

Dat klinkt superspannend! Wat ga je daar doen dan?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:38

winnitou schreef:

Volgens mij wordt Shenavallie muizenvanger. De eigenaar wil natuurlijk wel waar voor zijn geld en wil geen opgepeuzelde muizen door katten.
Met wat voor een saus eet hij ze? Of gebruikt hij ze voor bepaalde rituelen?

Iris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:21

Shenavallie schreef:
Zefana schreef:

ja shenavallie wat ga je daar doen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:55

Hetgeen ik nu ook doe, maar dan met 120 fokmerries en veulens! Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar. En aangezien ik echt GEEN afstand van mijn katten kan doen, loop je kans dat ik gewoon bij Veldt blijf! Bovendien ben ik op de manege opgegroeid, dus ik zou het wel moeilijk vinden om er weg te gaan. De sollicitatie had ik voor de "grap" gedaan, maar er is wel serieus interesse van hun kant!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:28

Shenavallie schreef:
Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar.

Heb je al een datum.... Je wordt een beetje aan het lijntje gehouden, dame. Je moet er zelf voor waken dat dingen gebeuren. Concreet maken. Een afspraak... goed, laten we het meteen even afspreken, geen agenda bij je, belafspraak maken voor dezelfde dag nog dat diegeen wel zijn agenda bij zich heeft.
Jij wil toch ook weten waar je aan toe bent?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:35

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar.

Heb je al een datum.... Je wordt een beetje aan het lijntje gehouden, dame. Je moet er zelf voor waken dat dingen gebeuren. Concreet maken. Een afspraak... goed, laten we het meteen even afspreken, geen agenda bij je, belafspraak maken voor dezelfde dag nog dat diegeen wel zijn agenda bij zich heeft.
Jij wil toch ook weten waar je aan toe bent?

ben jij streng zeg Haha!

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:36

dat is niet streng maar dan weet je waar je aan toe bent

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:53

haha....PRECIES!!!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:44

Is iedereen al druk aan het oefenen voor zaterdagavond ??? Ach gut

Kan ik mischien bij iemand nog meedoen als standbeeld ofzo ?? Nagelbijten / Gniffelen
Of met een zweep knallen !!!! Whoosh!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:55

Als je dan stiekem ons kan voorzeggen welke kant we op moeten, mag je bij ons mee doen als standbeeld Clown .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:56

Lijkt me een leuk plan. Dan gaan jullie allemaal met een "oortje"in rijden en dan kan ik fluisteren.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:58

Gaan jullie dan wel als detective's ofzo verkleed. Dan slaat het nog ergens op. Zo'n gleufhoed en lange regenjas. Afgod OK dan!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:00

Ja...en dat met klassieke muziek........TOPPIE!!!!!! Haha!