Als dadelijk het zonnetje weer eens wil gaan schijnen dan ben ik van plan een paar leuke ACTIE
te gaan maken !!! Daarna kan jij aan de slag.
Alvast bedankt. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

te gaan maken !!! Daarna kan jij aan de slag.
Alvast bedankt.
Shenavallie schreef:We hebben vandaag weer kijkers voor onze woning gehad. Het waren mensen die ook met de Open Dag zijn geweest en die hadden nu een makelaar mee! We moeten even geduld hebben, maar wat ik van onze eigen makelaar begreep zat er wel een kans in dat ze een bod gaan uitbrengen
ATE schreef:Shenavallie schreef:We hebben vandaag weer kijkers voor onze woning gehad. Het waren mensen die ook met de Open Dag zijn geweest en die hadden nu een makelaar mee! We moeten even geduld hebben, maar wat ik van onze eigen makelaar begreep zat er wel een kans in dat ze een bod gaan uitbrengen
je raakt het huis echt wel kwijt hoor nu maar hopen dat je een mooi bod krijgt ene waar gaan jullie dan naar toe?? kopen of huren?????????
Shenavallie schreef:Dat hangt van een aantal factoren af. Op dit moment ben ik aan het solliciteren voor een baan in de paarden in Brabant en tot nu toe gaat dat goed. Aankomend weekend heb ik waarschijnlijk een gesprek met de eigenaar. Het enige wat mij tegenhoudt, is dat ik mijn katten niet mee kan nemen. De hond wel, da's geen probleem. Toch wil ik wel mijn katten meenemen, want ik kan geen afstand van ze doen... Mocht het niet doorgaan, dan hebben we nog wel wat opties, maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. We kunnen in ieder geval te allen tijde bij familie terecht om te overbruggen wat slaapplek aangaat.
Zefana schreef:Shenavallie schreef:Dat hangt van een aantal factoren af. Op dit moment ben ik aan het solliciteren voor een baan in de paarden in Brabant en tot nu toe gaat dat goed. Aankomend weekend heb ik waarschijnlijk een gesprek met de eigenaar. Het enige wat mij tegenhoudt, is dat ik mijn katten niet mee kan nemen. De hond wel, da's geen probleem. Toch wil ik wel mijn katten meenemen, want ik kan geen afstand van ze doen... Mocht het niet doorgaan, dan hebben we nog wel wat opties, maar ik wil nog niet te hard van stapel lopen. We kunnen in ieder geval te allen tijde bij familie terecht om te overbruggen wat slaapplek aangaat.
Wel een hele stap van hier naar Brabant. Wat voor huis willen jullie kopen dan dat je je katten niet mee kan nemen?
[/quote]Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:
je je katten niet mee kan nemen?
Het is een medewerkerswoning bij de stal, maar wel groot genoeg voor ons drieën.
winnitou schreef:@Shenavallie: Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Wat houdt de functie in?

winnitou schreef:@Shenavallie: Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Wat houdt de functie in?
Shenavallie schreef:Zefana schreef:
Wel een hele stap van hier naar Brabant. Wat voor huis willen jullie kopen dan dat je je katten niet mee kan nemen?
Het is een medewerkerswoning bij de stal, maar wel groot genoeg voor ons drieën.
Shenavallie schreef:Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Maar ik heb Diana vanmorgen kort gesproken en als het goed is, dan heb ik binnenkort een gesprek met haar.
Heb je al een datum.... Je wordt een beetje aan het lijntje gehouden, dame. Je moet er zelf voor waken dat dingen gebeuren. Concreet maken. Een afspraak... goed, laten we het meteen even afspreken, geen agenda bij je, belafspraak maken voor dezelfde dag nog dat diegeen wel zijn agenda bij zich heeft.
Jij wil toch ook weten waar je aan toe bent?

.