Nou Bar, ik kan al een aantal dagen niet rijden omdat Orson een flink haematoom op z'n linker voorknie heeft, ws gestoten zegt de DA. Nu is hij dus aan de poedertjes en smeersel. Dus als ik weer kan rijden komt er pas een foto
Zeker raar van Carolien: snap er ook echt niks van! Heb ze dinsdagmorgen ook nog gesproken, toen was er niks aan de hand! Omdat ik morgen niet les moet er sowieso nog wat over jullie lestijden worden afgesproken Nel en Thirz: ik zit natuurlijk altijd net tussen jullie tweeën in.
Kims, wat fijn dat het zo goed gaat met Febe! Kom maar op met beeldmateriaal
Zie ik je snel nog eens op stal? Anne ook lekker een paar dagen vrij! Kunnen we lekker verder brainstormen voor de verjaardag en nog meer nieuwsgierig maken hihi! Heb nu al zin in het feestje!
Lekker hoor Mariek, dat het goed gaat buiten, zorgen dat het goed blijft gaan!
Thirz, hoe is het met de kattenluikje-updates? Is Siep al een volleerd beoefenaar?
Cis, hoe bevalt het werken in de Beekse Bergen?
Net een paar dagen weg geweest: was leuk! Dinsdag op woensdag naar Jet geweest. Het gaat gelukkig weer goed met haar: we hebben weer heel wat afgekletst en gewandeld in de regen (dat is standaard als ik daar ben, het is bijna nooit mooi weer). Daarna naar mijn familie, daar tot donderdag geweest. Was ook erg gezellig!

Na de verhalen in de trein ben ik ook weer benieuwd!
Niet grappig eigenlijk, maar gewoon stom dat het altijd zo uitkomt. Wel tof dat je de regen daar hebt gelaten hoor Bianz
* Hopen dat hij der weer snel vanaf is met die poedertjes en smeerseltjes!
Heb ook echt al zin in ons feest! hihi
Ik ga mn bedje opzoeken!
Wel balen van die staluitjes Thirz..
' hihi