manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:48

Hoi!
Nou Bar, ik kan al een aantal dagen niet rijden omdat Orson een flink haematoom op z'n linker voorknie heeft, ws gestoten zegt de DA. Nu is hij dus aan de poedertjes en smeersel. Dus als ik weer kan rijden komt er pas een foto ;)
Zeker raar van Carolien: snap er ook echt niks van! Heb ze dinsdagmorgen ook nog gesproken, toen was er niks aan de hand! Omdat ik morgen niet les moet er sowieso nog wat over jullie lestijden worden afgesproken Nel en Thirz: ik zit natuurlijk altijd net tussen jullie tweeën in.
Kims, wat fijn dat het zo goed gaat met Febe! Kom maar op met beeldmateriaal :) Zie ik je snel nog eens op stal?
Anne ook lekker een paar dagen vrij! Kunnen we lekker verder brainstormen voor de verjaardag en nog meer nieuwsgierig maken hihi! Heb nu al zin in het feestje!
Lekker hoor Mariek, dat het goed gaat buiten, zorgen dat het goed blijft gaan!
Thirz, hoe is het met de kattenluikje-updates? Is Siep al een volleerd beoefenaar?
Cis, hoe bevalt het werken in de Beekse Bergen?
Net een paar dagen weg geweest: was leuk! Dinsdag op woensdag naar Jet geweest. Het gaat gelukkig weer goed met haar: we hebben weer heel wat afgekletst en gewandeld in de regen (dat is standaard als ik daar ben, het is bijna nooit mooi weer). Daarna naar mijn familie, daar tot donderdag geweest. Was ook erg gezellig!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 12:54

ik heb gisteraaf alvast een zonnedans gedaan, ook goed Thirz? ;) Vanmorgen lekker in de zon gewandeld, even de stad in geweest en nu lekker aan t werk in de zon! *nouja, k ga zo hard aan t werk :Y)
Wel lekker dat je ook vroeg klaar bent vandaag Bar. Kan je ook nog ff van t weer genieten!

Kom maar eens op met foto's en filmpjes van t eten van heerlijke hapjes (haha), t tijgeren, t omrollen enz :D Na de verhalen in de trein ben ik ook weer benieuwd!

Heb jij nog leuke foto's van Daniel Nel? Die heb ik ook echt al een poos nie gezien! En toevallig al een leuke foto van Daan? Ben ook wel benieuwd naar t kindje van Voice *D

Wel raar van Carolien zeg. Hopen dat jullie morgen wel lekker les hebben.

Hihi, t is idd echt altijd in de regen daar hè :+ Niet grappig eigenlijk, maar gewoon stom dat het altijd zo uitkomt. Wel tof dat je de regen daar hebt gelaten hoor Bianz ;) Zijn we je enorm dankbaar voor :j
En Orson met zn zere knie. Heb je hem gezegd dat hij wel voorzichtig moet zijn met zichzelf als jij weg bent? *Stiekem hoopte hij dat je sneller terugkwam als hij zich zou bezeren :P * Hopen dat hij der weer snel vanaf is met die poedertjes en smeerseltjes!
:):) Heb ook echt al zin in ons feest! hihi :D Thirz, Mariek en Kims kwamen. En de rest?

*gaat nu braaf aan de slag...
:wave:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 13:11

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:32

Had idd al meerdere shoots van haar gezien van paarden los op t strand, t ziet er echt heel gaaf uit :j Maar ik zou t toch nie aandurven om mn paard los te laten op t strand hoor, denk dat Nous dan doordraaid 8)7
Gelukkig is Orson zn knie al flink aan het slinken, hopen dat t snel weer helemaal over is en je weer fijn kunt rijden Bianz!
Cis; ben ook benieuwd naar je Beekse Bergen avonturen, al op de bus gereden? En samen met Ernst gewerkt? ;)
Weer viel nog mee vandaag he! Alleen zagen de donkere wolken er wel dreigend uit. Vergeleken met vorig jaar is het helemaal niets te klagen, toen hadden we met pasen sneeuw :+
Laatst bijgewerkt door Thirz op 11-04-09 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:41

Ik heb dit bericht amper geplaatst of het begint te spetteren :')

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:43

Ik vond het toch verrekt warm vandaag! Heb mn ouders geholpen met verhuizen en toen samen met Iris een rondje buiten gedaan...

Gelukkig dat het beter gaat met Orson!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 19:48

het weer valt idd alles mee. Nouja zaterdag aaf wat spetters, maar overdag wel lekker weer :j

Is t huisje van je ouders is al verkocht Bar? Kan zijn dat je dat al een keer gezegd hebt hoor :o

Zaterdag nog ff naar de stad geweest :) was gezellie én we hebben wat geleerd. Dé vraag van de avond: kan je zingen?
Tuurlijk! Marieke is wereld beroemd, verschillende CD's uitgebracht enz.. :Y) Rare gozer :+

Iedereen fijne paasdagen gehad? Niemand misselijk geworden van de paaseieren? :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:14

Heej

Wij hebben fijne dagen gehad hoor!
Zaterdag heerlijk met de boot op het veerse meer gezeten, foto's komen nog.
Zondag lekker rustig dagje, maandag lekker eruit geweest en savonds qourmetten.

Ik zal weer eens wat foto's van Daniël plaatsen.
Hij wordt al zo snel groot.
Van Daan heb ik nog geen foto's, dus die zal ik nog eens maken!
Hij lijkt wel op Voice ook qua karakter maar zo te zien wordt ie wel groter, want hij is nu al ong. 1.40 m

Bianz, hoe ist mjet Osron?
Thirz, hoe gaan je lessen met Nous?
Waarom wou je eigenlijk vroeger lessen?
Ik ga expres altijd vroeg omdat ik met 2 mensen altijd rekening moet houden (Daniël en Wilco) En het is Wilco zn enige vrije dag en dan kan hij ook nog weg met de auto als ie wil.
Hij wil liever niet dat ik later ga lessen.

Volgende week zaterdag heb ik mn wedstrijd dus heb nu al mn lessen nodig! ;)

Zo ik ga weer even van het heerlijke weer genieten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:34

Omdat ik vroeg moet beginnen met werken Nel, anders haal ik t niet ;) Dacht; kan het altijd proberen of ze wil ruilen. Maar nu ga ik zondag, dan hoef ik niet op tijd naar huis. Lessen gaat soms heel goed, maar als Nous een dag geen zin heeft kan het ook drama zijn :+ Ach, daar heb je een echte merrie voor he! We leren iig nog steeds bij!
Hoelaat moet jij volgende week zaterdag rijden?

Vandaag heerlijk in de zon in de wei gezeten met Nous aan de longeerlijn :) Kan de volgende keer wel een boekje meenemen, verveel ik me niet zo terwijl Nous dr buikje rondvreet! Wanneer mogen ze bij de Pagter op de wei?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:07

Meestal gaan ze bij de pagter rond koninginnendag op wei... kortom; eind april...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:23

Thirz, fijn dat het lessen goed gaat!
Ik weet nog niet hoelaat ik moet rijden.
Als ik het weet zet ik het op bokt. ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 16:51

Lekker hoor met je bootje op t veerse meer! Ben benieuwd naar je foto's! Heb Daniel al best lang niet meer gezien :oo De laatste keer met het boerengolven? :?
Ben ook wel benieuwd naar Daan, dus idd snel eens foto's maken ;) Lukt het allemaal een beetje met hem?

En al lekker met je boek in de wei gezeten Thirz?
Hoe is t nu met Orson zijn knie Bianz? Kan hij alweer wat meer gaan doen? Of is hij toch liever stoer circus paard? :+ (hoop voor jou, maar ook voor hem dat hij toch weer lekker aan het werk mag!)
Is er bij jullie al een wei-indeling bekend? beetje tevree mee?

*hatsjoe* Ik ben nog steeds lekker verkouden. Dit weekend maar even zorgen dat ik er vanaf raak. Ben t al wel weer zat na een week... :\

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 13:05

Nou, vanaf morgen mogen de paarden los op de wei :D Dus dan hoeven we ons niet meer te vervelen en geen 100 x de longeerlijn tussen hun benen uit te halen :+ En indeling is ongeveer hetzelfde als vorig jaar, vind ik wel prima!
Balen dat je verkouden bent Anne, bij mij wilde t ook maar niet weg gaan, heel vervelend!
Gezellig dat je er vanmorgen ff was Cis!

Nu ga ik snel douchen en werken :wave:

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:39

Zeker gezellig en leuk dat je spontaan langskwam Cis! Al moesten sommige mensen wel even goed kijken wie je was hihi! Orson heeft weer zijn best mogen doen in de les sinds zijn 2 weken in de lappenmand. Hij was nog niet helemaal overtuigd van het feit dat hij weer goed aan het werk mocht, dus daarom mag hij maandag nog eens zijn kunsten laten zien in de les. Zijn voorknie was wel wat dikker na de les, dus even in de gaten houden.
Beterschap met je verkoudheid Anne; dit is de ideale periode ervoor lijkt het wel, er zijn veel mensen weer ziek of verkouden.
Nel, weet je al een starttijd? Zodra je het weet, wil je het dan doorgeven, kunnen Thirz en ik onze lessen er naar plannen zaterdag, al we ook nog jou in actie willen zien!
Ga zo richting Samantha: straks met stal gezellig wokken. Jullie nog plannen vanavond?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:46

Nou, hoor net van collega Stephanie dat je voortaan 10 euro entree moet betalen bij Schutters...schandalig! :+ Je zal er vast wel wat consumpties voor krijgen, maar toch stom!
Hopen dat de knie van Orson niet nu nog meer dikker wordt, hij heeft zn potje DA-kosten nu wel weer verbruid he!

Ben benieuwd hoe t wokken was, die staluitjes zijn altijd als ik moet werken ;( Ik ga mn bedje opzoeken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 08:44

10 euro is ook nie een beetje zeg! :oo Nouja, zat er aan te komen. Kimberley (die van Pdoes) had t er ook al over dat bij de oren en bij mambo's ook al entree betaald moest worden en die had al geruchten gehoord dat iedereen dat wel over ging nemen. Wel stom idd.

Mariek zei t ook al idd. Wel lekker hoor dat de paarden vanaf morgen lekker op wei mogen! :D Kan je gewoon wat anders gaan doen terwijl ze op wei staan :) Altijd fijn!
:(:) Wel balen van die staluitjes Thirz..
Toevallig al X-factor gezien? Vind t maar weer een vreemde uitslag? :?

Verkoudheid gaat de beterende kant op hoor :j gelukkig!
Hoe was t vandaag met de knie van Orson? En alvast suc6 maandag met je overtuigingsprogramma ;) haha Valt ook zwaar natuurlijk na 2 weken rustig aan doen. 'Ik denk dat ik nog niet zo hard kan werken hoor Bianz? Ik denk dat ik rustig moet opbouwen met alleen maar buitenritten O:) ' hihi

Zeg Cis, kan nie hè. Wel naar de Braamhof en nie ff mariek en mij op pdoes gedag komen zeggen! haha ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:18

Vandaag op wedstrijd geweest, tijdens het inrijden was shaar echt super irritant.... gelukkig ging het tijdens mn proef beter.
Het was in de wedstrijdbak wel echt superwarm en de bodem was ook een stuk zwaarder, kortom, het was hard werken! Eerste proef had ik 208 punten, tweede proef 202, toen was ze echt al behoorlijk moe en in die 2e proef zit 2x uitstrekken in draf en 4x uitstrekken in galop, en dat in een 20x60 bak... pfoe! Ben wel super trots!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:48

Gefeliciteerd met je eerste winstpunten in t Z Bar, super +:)+
Vond t idd ook stomme uitslag van X-factor, had t nie verwacht :n
Heej Nel, als je hier http://www.dekroo.nl/dynamisch/startlij ... e_2009.xls kijkt heb je de startlijsten. Jij staat bij de B ingedeeld, dat klopt toch wel nie?!
Paarden mochten vandaag op de wei, feest *\o/*
Nous ging eerst gewoon gelijk eten, maar toen Jade Vanity ging opjagen, dacht Nous; heej, leuk, we gaan rennen (zonder de essentie van t rennen te snappen :+ )
Had mn goede camera mee willen nemen, maar die had moeder, dus moest t met mn compact camera doen helaas. Nou, ben echt niet meer gewend daarmee foto's te maken, reageert wat slomer :') Foto's zijn niet echt mooi, maar hier toch wat foto's voor t beeld:

Jade die Vanity achterna zit
Afbeelding

Nous gaat meerennen
Afbeelding

Afbeelding

Ow, denk Nous, het gaat er vast om wie het snelste is, dat kan ik!! :') :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna...eten!!
Afbeelding

Afbeelding

Maar ook dan moet je je omgeving wel in de gaten houden ;)
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:59

Hahaha geweldige foto's! Vooral Nous in de race met gestrekt voorbeen: da's er weer eentje voor in het album :D Die laatste poseerfoto's zijn echt nog mooi voor een compactcamera! Samantha heeft nog foto's gemaakt van een happy Orson, die volgen nog! Zijn voorknie is nog dikker, de komende dagen/weken goed de belasting op zijn belastbaarheid afstemmen en koelen, arnica smeren en afwachten.
Bar gefeliciteerd met je winstpunt, super gevoel denk ik?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:06

Hoi,

Thirz, ja had het al gezien de startlijsten en heb al gemaild dat het niet klopt!
Maar ze staan er nog maar sinds vandaag op.
Ik kijk echt al heel de week, en vanmorgen ook nog gekeken, maar toen was het er ook nog niet.
Staan ze er eindelijk op, staat het verkeerd.... aaah

Bar, gefeliciteerd met je winst!!

Leuke foto's hoor van op de wei, die van ons mogen ook elk moment, tis alleen even afwachten welke dag.... heb er zin in!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:48

Lekker hoor die rennende paarden!
Wat heeft Jade nou voor enorme plek achter dr voorbeen?

@ Bianz: was idd erg trots!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:10

was ik ook weer eens....
coole foto's Thirz, ondanks dat je ze met je gewone camera hebt gemaakt....Jade staat er weer op dr voordeligst op hahaha....arme vanity...vanavond ging ik ze weer in de wei doen, komt vanity heel blij naar t hek gelopen, ziet ze jade aankomen...je zag dr gewoon denken, oh "piep" heb je die weer....en ze rende maar vlug weg....Jade vloog naar binnen haha...(nu om n ander te pesten, echt n kreng is t)Daarna Nous erbij gezet, nou die stond bij t draadje van de wei al in de starthouding, klaar om weg te vliegen haha...toen ik dr losliet schoot ze weg, en met zn 4en achter elkaar die wei door....en toen.....ETEN!!!!!!!

bar...gefeliciteerd met je winst......Jade heeft een kale plek achter dr been, lijkt erger doordat ik er sudocreme op heb gesmeerd...valt gelukkig mee...

nel, leuk dat je weer een wedstrijdje hebt met voice....ben benieuwd hoe het gaat...jammer dat je al smorgens moet, anders kwam ik wel ff kijken...

10 euro bij schutters betalen, zijn ze nou helemaal gek geworden? ik drink meestal niet eens voor een 10tje.....waar moeten we dan heen?????

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:49

Leuke foto's Thirz! De dames zien er blij uit :D

Bar gefeliciteerd met je winst! Kan ik nog een keertje langskomen om je alsnog te feliciteren?

T was inderdaad gezellig zaterdag, ik beloof dat ik een andere keer op Paardoes nog eens langskom Anne!
Wat belachelijk trouwens dat ze entree gaan vragen voor Schutters, en dan ook nog zoveel! Dan komt er toch bijna niemand meer?! :?
Hopelijk knapt Orson zijn been snel op Bianz, vervelend dat het weer dikker is.

Hier gaat alles goed, heb vandaag en morgen lekker vrij dus kan van het mooie weer genieten. Mijn werk is erg leuk, ik rijd nu de bussen en moet dus ook veel vertellen. Best vermoeiend, zeker ook met het treinen erbij.

Nel, ik kom zaterdag ook nog even kijken denk ik!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:59

Wanneer heb je tijd om een keer langs te komen Cis? Ik heb zaterdagmiddag wedstrijd, voor de rest niet veel te doen dit weekend!

Owh nog wat foto's van zaterdag;
Shaar met dr nieuwe deken :D! (voor mn verjaardag gekregen van frans!)
Afbeelding

Fotos van mn wedstrijd zijn allemaal nogal donker of bewogen :(
Check die nek!
Afbeelding

Wat een hoop teugels!
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:56

Hoe laat moet je waar rijden Bar? Jullie zien er supercool uit in dat outfit!