We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:27

Lekker Britt behalve die boete wat heb je gedaan zonder licht fietsen haha crimineel

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:47

Nee ik reed op een fietspad waar t niet mocht. wist ik veel!
met mn scooter

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:48

whahahah foei

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:35

Jippie ik kan zondag starten met Tango! :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:58

Leuk veel succes!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 21:53

Oohh ik ben verliefd! Op Cicero! Ga hem bijna nog leuker vinden dan Tango.... heeeeerlijk gereden dus met maar ze 4en in de les.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 16:23

Pfoe ik ben moe! Ben vandaag ruim 4 uur bezig geweest met de post. We hadden heel veel huis aan huis en dus kreeg ik niet de huis en huis en de post tijdens het lopen in een keer mee. Dus ik moest eerst een rondje huis aan huis doen en vervolgens die straat nog een keer doen om de post te doen.... Nu kan ik heel even zitten en zometeen om half 7 moet ik alweer werken bij La Cuba...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:38

Vanmorgen voor het eerst naar de fysio geweest en het is maar goed dat ik ben gegaan! Ik heb vaak een stekende pijn in mijn rechterschouder en soms ook in mijn onderrug. Ik roep al jaren dat ik eens naar de fysio wil en nu heb ik het dan eindelijk gedaan. Schijnbaar komt het omdat ik een scheefstand heb, mijn linkerbeen is 3cm korter dan mijn rechter, wist ik helemaal niet..... en daar komt dus die pijn vandaan die ik soms heb. Nu moet ik woensdag weer terug en dan gaat die dry needle doen, dus dan krijg ik naaldjes in mijn spier...jippie. Maar schijnbaar helpt dat echt al na 1 behandeling. En ik moet zolen aan laten meten... en dat wordt niet vergoedt dus dat gaat me even lekker geld kosten. Lekker dus allemaal weer. En ik maar denken dat er gewoon een spier vervelend zat in me schouder/nek.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:42

Mooi dat je nu weet waarom je het hebt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:07

Ik heb ook beenlengte verschil, of ja had.. Ik heb een atlas correctie gedaan en erna was het weg, heb mijn.zolen.okk.niet meer nodig :) ik moest altijd 1 keer in.de 2 weken naar de chiropractor/ffysio enz. Na die atlas correctie niet meer geweest"

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:12

Britt_Sisi schreef:
Ik heb ook beenlengte verschil, of ja had.. Ik heb een atlas correctie gedaan en erna was het weg, heb mijn.zolen.okk.niet meer nodig :) ik moest altijd 1 keer in.de 2 weken naar de chiropractor/ffysio enz. Na die atlas correctie niet meer geweest"

Aah oke. nouja ik ga het afwachten.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:33

_Linn_ schreef:
Vanmorgen voor het eerst naar de fysio geweest en het is maar goed dat ik ben gegaan! Ik heb vaak een stekende pijn in mijn rechterschouder en soms ook in mijn onderrug. Ik roep al jaren dat ik eens naar de fysio wil en nu heb ik het dan eindelijk gedaan. Schijnbaar komt het omdat ik een scheefstand heb, mijn linkerbeen is 3cm korter dan mijn rechter, wist ik helemaal niet..... en daar komt dus die pijn vandaan die ik soms heb. Nu moet ik woensdag weer terug en dan gaat die dry needle doen, dus dan krijg ik naaldjes in mijn spier...jippie. Maar schijnbaar helpt dat echt al na 1 behandeling. En ik moet zolen aan laten meten... en dat wordt niet vergoedt dus dat gaat me even lekker geld kosten. Lekker dus allemaal weer. En ik maar denken dat er gewoon een spier vervelend zat in me schouder/nek.

Balen dat het niet vergoed wordt linn. Vaak komt het uit de hogere pakketten ook die zooltjes.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:45

Wat vervelend Linda, maar wel fijn dat je nu weet waar het vandaan komt.

Ik heb even een heftig weekendje achter de rug. Zaterdag moest ik werken, daarna zou Wietse me ophalen en zou hij het weekend bij mij blijven. Om 6 uur kreeg ik een smsje dat hij me van me werk op kwam halen en dat we daarna naar hem zouden gaan omdat zijn oma 'aan het doodgaan was'. Zijn oma was al 91 en had enorm veel kwaaltjes. Ze heeft echt medicijnen voor alles wat je je maar kan bedenken en veel organen in haar lichaam werkten al niet goed meer. Maarja, ze bleef maar doorzetten, genoot ontzettend van de mensen om haar heen. Elke zondag middag maakte ze altijd soep en wie wilde komen mocht aanschuiven. Er zaten elke week wel zo'n 10 man en dat soort dingen hielden haar op de been. 2 weken geleden ging ze ineens heel erg achteruit, toen ben ik nog langs geweest en heb ik samen met Wietse soep gemaakt. Daar genoot ze echt ontzettend van! Daarna is ze eigenlijk steeds verder achteruit gegaan, maar ze zei zelf dat ze nog niet dood kon gaan omdat ze nog heel veel moest regelen. Zo heeft ze in die twee weken een schriftje gemaakt waar in staat wie welke spullen mag hebben etc. Blijkbaar had ze er een hele tijd geleden ook al iets anders ingeschreven, maar die bladzijdes had ze dichtgeplakt. Gisteren hebben ze die bladzijdes open gemaakt en voor elk kind, kleinkind en achterkleinkind had ze een boodschapje nagelaten. Echt super lief! Zaterdag avond om 7 uur is ze al overleden, het ging echt heel snel... Rond half 10 was ik bij Wietse, die was er heel koel onder, hij zei dat hij het wel erg vindt, maar 'het is goed zo'. Donderdag is de crematie, ik ben nu nog steeds bij Wietse, morgen moet ik naar huis om een paar uurtjes te werken en wat nette kleding op te halen en woensdag weer terug hierheen.
Ik zelf heb er ook wel vrede mee, ze is heel vredig gestorven en ze vond het zelf ook welletjes... Maarja, wel even een zwaar weekje dus.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:00

Oh jeetje heftig ella!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:12

Idd best heftig, ik kende haar inmiddels ook alweer bijna 3 jaar.
Op zulke momenten is het echt rot dat we zover uit elkaar wonen... Morgen optijd naar huis, 2 uur reizen met de trein, dan wil ik graag als ik dat red naar Ferro, die heb ik vrijdag voor het laatst gezien. Van 5 tot half 10 werken. Woensdag lekker dagje naar Ferro toe, eind van de middag weer 2 uur reizen naar Wietse toe, donderdag crematie etc, vrijdag optijd naar huis 2 uur reizen omdat de zadelmaker komt om half 2....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:35

Jeutje idd heftig Ella, gecondoleerd!!

@Suus: ja idd het wordt wel vergoedt wanneer je in een hoger pakket zit, maarja dat zit ik niet. En ik had bij voorbaat niet verwacht dat ik evt veel fysio nodig had en al helemaal geen podotherapie. Dus dikke pech.

Ik zit weer met me mams terug in de bus vanuit Utrecht. Heb een prepaid creditcard gekocht en ook losgeld in dollars. Een nieuwe spijkerbroek, deel 2 van breaking dawn op dvd en een nieuw 'dagboekje' voor mee naar Amerika zoals ik ook bij Spanje hebt gedaan. Geslaagde middag dus.
Vanavond ga ik met me paps en broertje uit eten op me werk omdat me vader jarig is, dus wordt ook leuk!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:31

Wat heftig Ella!! Sterke ermee!

En vervelend linda! Hopelijk helpt het goed. Een al helemaal vervelend dat het niet vergoed word Door je verzekering..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:53

Gecondeleerd ella sterkte

Lastig linn, ik heb ook zooltjes maar dat is voor platvoeten al moet ik zeggen dat ik ze nu niet meer gebruik maar ik heb ook geen klachten meer.

Morgen ben ik jarig vandaag alvast 2 taarten gebakt voor morgen!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:59

jakkes ella wat naar gecondoleerd

alvast gefeliciteerd kim leuk he zelf taarten maken

ik ben anderhalfuur bezig geweest om gel nagellak van mijn nagels af te krijgen zat er al 4 a 5 weken op
nu nieuwe gewone nagelak erop ik moet op 30 april werken dus ik heb een lak setje gekocht oranje, rood, wit, blauw word wat gepriegel haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:52

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:14

..
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 08:33

Blugh waaaaarom heb ik toch altijd zo'n pech met jongens.... Ik had toch vertelt over Arjan, die jongen die ook bij de post werkt..? Nou gister was ik op zo'n punt dat ik hem gewoon echt moest laten weten dat die mijn interesse had gewekt. Op een of andere manier durfde ik het bij hem echt niet face to face te doen en dus had ik hem een bericht via facebook verstuurd (ik heb ze nummer niet ofzo dus smsen kon niet). Vannacht stuurde die toen eindelijk een bericht terug en ik heb er weer zo een te pakken die me hartstikke aardig en gezellig vind maar meer niet..... ZUCHT!!! Het zit me ook nooit mee....

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:56

Succes en sterkte morgen ella! :(:)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:04

Jammer linn heb ik ook vaak

Sterkte morgen ella

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:58

Jammer linda

Ahh stom ik ben je helemaal vergeten te feliciteren Kim!
Sorry maar alsnog gefeliciteerd! Hoe was je verjaardag?

Haha Andrea, wij hebben hier in Italië en tuinman die Andrea heet. Dus steeds als ik zn naam even niet weet denk ik Ohja Andrea. xD

Ik zit hier lekker in Italië. Tot nu toe bevalt het heel goed. Hele aardige mensen en (in iedergeval nog) geen heimwee ofzo.
Dus groetjes uit en lekker warm, mooi en zonnig land!