The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:34

Anja_96 schreef:
soesje321 schreef:
Dat is zeker waar! Maar het is wel leuk haha :P

Zeker, altijd leuk alvast een beetje voorpret, je moet toch wat als je nog een half jaar moet wachten -O-

ja! Niet leuk! haha :n

Fris

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:12

Nog precies... 201 dagen tot ik mag :')

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:06

Iejoorr schreef:
soesje321 schreef:
Leuk al die enthousiaste reacties! Ik zag op de site dat er twee jt groepen zijn: jt1 & jt2. Maar wat is het verschil daar tussen?

Niks :+
Het zijn 2 verschillende groepen en het enige verschil is dat je de route andersom rijdt :))
Toen ik er was, was er niet zoveel contact met de andere groep. Je doet gewoon hetzelfde alleen hebt niet zoveel met elkaar te maken :)

Ik vind het jammer dat er maar 1 TREC week is. Precies de week dat ik niet kan := Had best wel weer willen komen na 2 jaar!

Er komt trouwens misschien nog een TRECtocht bij dacht ik

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:06

Iejoorr schreef:
soesje321 schreef:
Leuk al die enthousiaste reacties! Ik zag op de site dat er twee jt groepen zijn: jt1 & jt2. Maar wat is het verschil daar tussen?

Niks :+
Het zijn 2 verschillende groepen en het enige verschil is dat je de route andersom rijdt :))
Toen ik er was, was er niet zoveel contact met de andere groep. Je doet gewoon hetzelfde alleen hebt niet zoveel met elkaar te maken :)

Ik vind het jammer dat er maar 1 TREC week is. Precies de week dat ik niet kan := Had best wel weer willen komen na 2 jaar!

Er komt trouwens misschien nog een TRECtocht bij dacht ik

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:34

Dat weet ik niet, wel zie ik nu ook een jongerencrossweek (bij genoeg animo)

Vorig jaar is de pkcross zo goed bevallen dat de trektochters ook wel is zoiets zouden willen. Ook nog iets om over te denken dus, een weekje crossen :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 01:15

Iedereen een heel paardig 2016!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 22:56

Ja, hetzelfde! :D

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:26

yes! Ik kan me vandaag eindelijk aanmelden! Eindelijk 14! *\o/*

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 09:47

soesje321 schreef:

Gefeliciteerd!!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:51

Ik weet het bijna zeker dat ik op JT ga!
Had nog een paar vragen. Ik word in die zomer 17 en ik ga met eigen paard is dan de trec leuker of de gewone ook leuk voor me?
Ik wil gaan met mijn nieuwe paard (een draver), heb hem nu een maand maar die gaat voorlopig nog niet weg. Ik weet nog niet of hij kan springen, dat ga ik tegen die tijd wel uit proberen maar stel dat hij er niet zo goed in is wat dan?

Het lijkt me wel echt ontzettend leuk maar zit dus alleen nog te twijfelen tussen de trec of trek.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:12

Anja_96 schreef:
soesje321 schreef:

Gefeliciteerd!!

Dankjewel!

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:20

ElineGC schreef:
Had nog een paar vragen. Ik word in die zomer 17 en ik ga met eigen paard is dan de trec leuker of de gewone ook leuk voor me?
Ik wil gaan met mijn nieuwe paard (een draver), heb hem nu een maand maar die gaat voorlopig nog niet weg. Ik weet nog niet of hij kan springen, dat ga ik tegen die tijd wel uit proberen maar stel dat hij er niet zo goed in is wat dan?

Het lijkt me wel echt ontzettend leuk maar zit dus alleen nog te twijfelen tussen de trec of trek.

Leuk dat je gaat :)
Je kunt zelf overwegen of je trec of jt gaat. Echter moet je bij jezelf nagaan wat je prettiger vind. Vaak gaan de mensen die vaak op jt zijn geweest of ouder dan 18 zijn op trec. Dus persoonlijk zou ik denken dat JT prima is als je nog nooit geweest bent. Leuk dat je je eigen paard wilt meenemen. Ik zeg meestal.. is je paard makkelijk in de groep (dus niet voorop maar achter een ander paard), is hij conditioneel in orde en kan hij springen. Neem hem zeker mee! :D Zo niet... is misschien een paard van 't reelaer net zo leuk.

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:36

hoi, mijn vriendin en ik zijn misschien van plan om met de crossweek mee te doen (als het kan want ze is eigenlijk 1 jaar te oud). Ik vroeg me af hoe de crosslessen hier zijn? we hebben allebei nog geen crosservaring maar hebben al wel veel gesprongen (we nemen wel regelmatig natuurlijke hindernissen maar nog niet echt een parcours). ik neem mijn eigen pony mee die al wel veel ervaring heeft met crossen dus ik vind het wel belangrijk dat er een beetje uitdaging is (dus geen "huppeltjes" van 60 cm) en dat de kwaliteit van de lessen goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:01

ElineGC schreef:

Het maakt niet heel veel uit vind ik zelf, TREC zijn waarschijnlijk gemiddeld wat ouder qua leeftijd van JT. En TREC doet ook wat meer geavanceerde oefeningen met cross, bijvoorbeeld hekken openen etc. Eigen paard nemen is super leuk hoor, inderdaad wat Caitlin zegt, als hij goed in de groep lopen kan. :)

Lucy_121 schreef:
hoi, mijn vriendin en ik zijn misschien van plan om met de crossweek mee te doen (als het kan want ze is eigenlijk 1 jaar te oud). Ik vroeg me af hoe de crosslessen hier zijn? we hebben allebei nog geen crosservaring maar hebben al wel veel gesprongen (we nemen wel regelmatig natuurlijke hindernissen maar nog niet echt een parcours). ik neem mijn eigen pony mee die al wel veel ervaring heeft met crossen dus ik vind het wel belangrijk dat er een beetje uitdaging is (dus geen "huppeltjes" van 60 cm) en dat de kwaliteit van de lessen goed is.

Ik vind de crosslessen zelf altijd super leuk, ze hebben heel veel verschillende hindernissen en leuke lijntjes. Je kan denk ik wel wat filmpjes op youtube vinden van de hindernissen. :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:29

Lucy_121 schreef:

Inderdaad.. Er zijn verschillende hindernissen waarbij er altijd keus is uit grondbalk, B, L of L2. Dus de hoogte word aan de hand van ervaring aangepast .
Er staan inderdaad meerdere filmpjes op youtube, ook de foto's van de cross kijken kan :)

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:14

Ik heb ook wel wat foto's bekeken maar ik vroeg me af of je de hogere hindernissen ook echt gaat springen. En of de lessen echt zijn om iets te leren of meer gewoon leuk een keer over iets anders dan een normale balk springen.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:01

Of je de hogere hindernissen gaat springen hangt af van jou niveau en omstandigheden. Wanneer het kan zullen we dit doen, maar het moet voor iedereen veilig blijven!

Wat hoop je te leren in de crossweek? Dan kunnen we je misschien meer vertellen of dat ook ons doel is. Plezier staat natuurlijk voorop :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 09:23

Maak je ook veel buitenritten voor trektocht?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:28

soesje321 schreef:
Maak je ook veel buitenritten voor trektocht?

Op de maandag en dinsdag ben je op stal.
Dan rij je in de cross wei, doe je politie training, zwem je met de paarden in de waterbak en doe je op dinsdag een buitenrit. Van woensdag tot en met vrijdag ben je onderweg op trektocht en rijd je afwisselend 3,5 tot 6 uur per dag.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:58

Ik week 6 is nu ook TREC!

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:58

Ik week 6 is nu ook TREC!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:10

Wie gaan er in de trec week en hoe oud zijn jullie?

Ik las trouwens op de site dat je ook een optie kan nemen op de week?
Ik zou dit graag willen omdat ik mijn geld nu nog niet heb maar het binnenkort krijg.

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:54

ElineGC schreef:
Wie gaan er in de trec week en hoe oud zijn jullie?

Ik las trouwens op de site dat je ook een optie kan nemen op de week?
Ik zou dit graag willen omdat ik mijn geld nu nog niet heb maar het binnenkort krijg.

Ik ga op TREC in week 3(van 24 t/m 30 juli) en ik ben 19 jaar, als ik op TREC ga ben ik bijna 20. In welke week zou jij op TREC willen?

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:22

Ik en twee vriendinnen willen misschien ook gaan. We zijn dan 21, 23 en 19. Maar we zijn nog aan het twijfelen vanwege geld haha! :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:51

Jatoby schreef:
Ik en twee vriendinnen willen misschien ook gaan. We zijn dan 21, 23 en 19. Maar we zijn nog aan het twijfelen vanwege geld haha! :)

Gaaaaaan! :D :P