is opzich niet zo moeilijk, je moet ff een stukje vacht uitzoeken wat er goed past, en dan hele kleine stukjes plakken, en dan met dat fingertje een beetje uitvegen
Goed hoor Lucy! Ik wil een brede wit onderlegde lakneusriem maar die vind je niet zo snel, heb nu wel een foto gevonden maar niet waar je ze kan kopen...
Ja ik wilde goedkoop maar dit is wel errug mooi! Je ziet veel brede wit onderlegt, en lak goedkoop op marktplaats staan maar dit heb ik nog niet gezien... Vind dat echt prachtig op een zwart paard!
Jah maar sorry, maar je gaat toch geen duur hoofdstel kopen voor maar een verzorgpaard?? En je doet dr ook nog maar egt net, wie weet stop je dr wel weer mee ofzo......ik zou dat niet doen maar oke....
Precies Patries, dat was ze nu heeft valt binnekort een keer uit elkaar, en ik kan het later echt nog wel gebruiken Dat dekje was ook 30 euro en ik vind ook zat mooie hoofdstellen voor 30 euro maarja ik heb weer eisen
nouja ik zou het ook niet doen voor faron, maar haar spullen zijn ook prima, en ik denk dat ze het een beetje als een belediging op zouden vatten als ik met een hoofdstel voor dr aan kwam zetten