Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Minder goed nieuws over mijn moeder: ze moest voor controle komen, maar bleef pijn in haar hand/pols houden. Er begonnen ook zwarte haren op te groeien en het begon raar te kleuren (beetje blauwig). Vanmorgen is ze bij 2 verschillende artsen geweest en die zeiden allebei dat ze distrofie heeft... Ze moest vanmiddag meteen voor een extra gesprek komen, dus die is nu weer in het ziekenhuis. Binnenkort komen de verzekeringsartsen van beide partijen bij mijn moeder langs om de huidige situatie en het vervolg te bespreken. Het meisje dat de hele situatie veroorzaakt heeft, heeft tot op heden nog steeds helemaal niets van zich laten horen. Lekker opvoeding...
Dat is niet zo`n goed nieuws,heeft het toch allemaal te lang geduurd het herstel.Ik kan me dat herinneren van mijn vader die toen een ongeluk op een hektrawler had waarbij hij met zijn arm om de grote spoel heen zat waar de netten overbinnen komen gegrepen door de kabels toen een verwarde collega per ongeluk op de knop drukte van binnen halen.Zijn bottenwaren verdraaid ,gebroken,topjes van vingers weg en ze waren toen ook bang daarvoor als het niet goed ging met herstellen.Gelukkig is dat toen niet gebeurd.Wat een waardeloze griet die dat veroorzaakt heeft.Laat haar maar flink betalen als je er zo mee omgaat.Sterkte met je mams Shen.
mntj schreef:heh eindelijk de zijkanten af. was de laatste dagen geen schilder weer.
maar de laatste planken zijn nu ook gedaan.
heb zelfs de waaier voor maar even onder handen genomen. en ook een lik gegeven.
nu alleen nog de palen en da achterste schutting. ble. begin nu wel schilder moe te worden.
zou ik dit jaar ook de stallen doen. mmmm. we hebben nog even/
winnitou schreef:we hebben (bijna) een nieuwe kur gemaakt. morgen weer oefenen
xan schreef:winnitou schreef:Ga nog even de was ophangen en dan duik ik mijn bed in.
Rowan gaat morgen weer de hele dag naar school en ik ga 's morgens eerst naar de sportschool, dan thuis nog even poetsen en 's middags en 's avonds naar de manege.
Weer een lekker dagje dus.
Misschien zie ik je vanmiddag nog op stal.

xan schreef:Bij deze verklaar ik No weer als beter![]()
Ten eerste hinnikte hij weer toen ik eraan kwam, altijd fijn natuurlijk zo'n begroeting.
Ten tweede ben ik weer eens keihard door de buitenbak gesjeesd omdat meneer schrok
van werkmannen die een trailer van zijn plek gingen trekken.![]()
In no time van voor naar achter gecrossed !!!
Verder had hij genoeg energie in zijn lijf om precies niet dat te doen wat ik wilde.
Met andere woorden we kunnen wel weer in de B beginnen.
Maar stiekum ben ik blij met dit gedrag, want dat betekent dat hij zich lekkerder gaat voelen.
Het jammere vind ik dat het weer een flinke dobber gaat worden om hem "bij elkaar" te gaan
rijden.
Dus Mtnj er is weer werk aan de winkel !!!
Afijn we waren vanmiddag alletwee nat van het zweet.
Hij onder de douche en ik later ook
Shenavallie schreef:Vanavond weer even "getraind" met Maisie en ze was weer super braaf! Ik was even bang dat de bak te zwaar zou zijn, maar dat bleek ongegrond: ze liep lekker door! Kreeg al de vraag of ik 12 juni met haar mee doe aan de wedstrijd bij de Zaanse, maar dat laat ik nog maar even voorbij schieten. Zowel Maisie als ik moeten samen nog een hoop leren (voor mijn gevoel), dus ik ga nog niet meteen van alles van haar vragen. Misschien in het najaar een keer in de hobbyrubriek meerijden, lijkt me leuk om te zien of we al een beetje gegroeid zijn (protocol).

LIQUITA schreef:Hallo, moet ff een berichtje plaatsen met mijn nieuwe telefoon. Heb vandaag een nieuwe abonnement afgesloten met een iPhone!!!!!
Erik neemt nu mijn Blackberry, en dus ook mijn oude telefoonnummer. Ik ga iedereen een sms- je
sturen met mijn nieuwe nummer!