Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:06

balen shen. toch geen opvoeding.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:04

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Minder goed nieuws over mijn moeder: ze moest voor controle komen, maar bleef pijn in haar hand/pols houden. Er begonnen ook zwarte haren op te groeien en het begon raar te kleuren (beetje blauwig). Vanmorgen is ze bij 2 verschillende artsen geweest en die zeiden allebei dat ze distrofie heeft... Ze moest vanmiddag meteen voor een extra gesprek komen, dus die is nu weer in het ziekenhuis. Binnenkort komen de verzekeringsartsen van beide partijen bij mijn moeder langs om de huidige situatie en het vervolg te bespreken. Het meisje dat de hele situatie veroorzaakt heeft, heeft tot op heden nog steeds helemaal niets van zich laten horen. Lekker opvoeding...

Dat is niet zo`n goed nieuws,heeft het toch allemaal te lang geduurd het herstel.Ik kan me dat herinneren van mijn vader die toen een ongeluk op een hektrawler had waarbij hij met zijn arm om de grote spoel heen zat waar de netten overbinnen komen gegrepen door de kabels toen een verwarde collega per ongeluk op de knop drukte van binnen halen.Zijn bottenwaren verdraaid ,gebroken,topjes van vingers weg en ze waren toen ook bang daarvoor als het niet goed ging met herstellen.Gelukkig is dat toen niet gebeurd.Wat een waardeloze griet die dat veroorzaakt heeft.Laat haar maar flink betalen als je er zo mee omgaat. :( Sterkte met je mams Shen.

Zoiets gaat gelukkig via de verzekering, maar het is inderdaad erg jammer dat ze niet even iets van zich laat horen. Heb zelf afgelopen weekend iemand aangereden op m'n werk en heb gelijk dezelfde avond nog naar het ziekenhuis gebeld. Het was een Italiaanse vrouw, die kort na haar bezoek alweer was ontslagen: ze had niets, behalve wat schaafwondjes. Ga uit al die honderdduizenden bezoekers in Amsterdam maar eens die ene Italiaan vinden (er zijn momenteel heel veel Italianen met vakantie in Amsterdam), dus ik heb het verder laten rusten. Maar wilde wel naar het ziekenhuis als er wel wat ernstigs zou zijn geweest. Misschien verwacht ik teveel, maar ik vind het gewoon wel zo netjes. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:05

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
@ Nicole: Je slaapkamer ziet er heel sfeervol uit! Je mag bij ons ook wel een keer komen interieur-stylen hoor! Adviezen zijn meer dan welkom!!!! :D

Dank je wel :D ,
Ik vind het heel eg leuk om mee bezig te zijn stylen enz.en ook in de tuin.

You're invited! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:05

mntj schreef:
heh eindelijk de zijkanten af. was de laatste dagen geen schilder weer.
maar de laatste planken zijn nu ook gedaan.
heb zelfs de waaier voor maar even onder handen genomen. en ook een lik gegeven.
nu alleen nog de palen en da achterste schutting. ble. begin nu wel schilder moe te worden.
zou ik dit jaar ook de stallen doen. mmmm. we hebben nog even/

Vaak als het een grotere klus is, gaat het opbreken. Nog even doorzetten!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:09

winnitou schreef:
we hebben (bijna) een nieuwe kur gemaakt. morgen weer oefenen

Ik heb Inge eens een pakketje met allerlei uitgetekende Kür-tjes gegeven om te kijken of er wat voor hen bij zat. Misschien hebben jullie er ook wat aan? Moet je even aan Inge vragen, want ik heb het toen niet meer terug gekregen (er waren toen achter elkaar nare situaties met paarden op stal, dus kan ik me het heel goed voorstellen). Het is zo getekend, dat elke "groep" een eigen kleur heeft. ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:08

xan schreef:
winnitou schreef:
Ga nog even de was ophangen en dan duik ik mijn bed in.
Rowan gaat morgen weer de hele dag naar school en ik ga 's morgens eerst naar de sportschool, dan thuis nog even poetsen en 's middags en 's avonds naar de manege.

Weer een lekker dagje dus.
Misschien zie ik je vanmiddag nog op stal.

Was zeker lekker, ben gewoon al vooruit aan het sporten haha.
Rowan de hele dag op school incl overblijven. Is ook allemaal prima gegaan, hij had juffendag (verjaardag van de juffen) en vanmiddag gingen ze een film kijken. En mama hoefde alleen in de gaten te houden dat ze om half vier weer bij school zou staan.
Was even een verwennerij. Maar ook deze dag is omgevlogen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:24

hoorde vanmiddag dat het gisteren helemaal geen lekker weer is geweest in de Zaanstreek.
Zaten wij weer op de goede plaats. Hebben de hele dag buiten gezeten (in Doorwerth en Duiven)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:03

Bij deze verklaar ik No weer als beter :D

Ten eerste hinnikte hij weer toen ik eraan kwam, altijd fijn natuurlijk zo'n begroeting.

Ten tweede ben ik weer eens keihard door de buitenbak gesjeesd omdat meneer schrok
van werkmannen die een trailer van zijn plek gingen trekken. }:)
In no time van voor naar achter gecrossed !!!

Verder had hij genoeg energie in zijn lijf om precies niet dat te doen wat ik wilde.
Met andere woorden we kunnen wel weer in de B beginnen. ;)

Maar stiekum ben ik blij met dit gedrag, want dat betekent dat hij zich lekkerder gaat voelen.
Het jammere vind ik dat het weer een flinke dobber gaat worden om hem "bij elkaar" te gaan
rijden.
Dus Mtnj er is weer werk aan de winkel !!!

Afijn we waren vanmiddag alletwee nat van het zweet.
Hij onder de douche en ik later ook :D

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 18:21

xan schreef:
Bij deze verklaar ik No weer als beter :D

Ten eerste hinnikte hij weer toen ik eraan kwam, altijd fijn natuurlijk zo'n begroeting.

Ten tweede ben ik weer eens keihard door de buitenbak gesjeesd omdat meneer schrok
van werkmannen die een trailer van zijn plek gingen trekken. }:)
In no time van voor naar achter gecrossed !!!

Verder had hij genoeg energie in zijn lijf om precies niet dat te doen wat ik wilde.
Met andere woorden we kunnen wel weer in de B beginnen. ;)

Maar stiekum ben ik blij met dit gedrag, want dat betekent dat hij zich lekkerder gaat voelen.
Het jammere vind ik dat het weer een flinke dobber gaat worden om hem "bij elkaar" te gaan
rijden.
Dus Mtnj er is weer werk aan de winkel !!!

Afijn we waren vanmiddag alletwee nat van het zweet.
Hij onder de douche en ik later ook :D

fijn om te horen hoor.
en hij komt echt wel weer op nivo hoor.
zo gepiept haha.
het was ook wel mega warm vandaag. heb een beetje gewerkt in de buitenbak met troyk.
dat was al warm.
:j

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:14

Starttijden staan er op,ik moet om 13.20 en 13.41.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:32

Vanavond weer even "getraind" met Maisie en ze was weer super braaf! Ik was even bang dat de bak te zwaar zou zijn, maar dat bleek ongegrond: ze liep lekker door! Kreeg al de vraag of ik 12 juni met haar mee doe aan de wedstrijd bij de Zaanse, maar dat laat ik nog maar even voorbij schieten. Zowel Maisie als ik moeten samen nog een hoop leren (voor mijn gevoel), dus ik ga nog niet meteen van alles van haar vragen. Misschien in het najaar een keer in de hobbyrubriek meerijden, lijkt me leuk om te zien of we al een beetje gegroeid zijn (protocol). ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:33

Mijn vader is trouwens zo enthousiast over het rijden (mennen) met de Fjord (Eva), dat hij een tuig voor haar wil aanschaffen! Hij is echt gek met dat beest, leuk he! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 21:45

Shenavallie schreef:
Mijn vader is trouwens zo enthousiast over het rijden (mennen) met de Fjord (Eva), dat hij een tuig voor haar wil aanschaffen! Hij is echt gek met dat beest, leuk he! :D

echt wel leuk

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:23

Nicole1995 schreef:

yep haha.
ben net terug. wat een gedoe dat programma zeg.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:25

Zo mijn sportdag zit er weer op. Nu nog douchen.
Morgen staan alleen qua sport 1x paardrijden en sportschool op het programma. Dus rustiger dan vandaag.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:27

Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende bak bodem hebben we toch. In de binnenbak bij de E en de H zit een struikelplek en in de nieuwe bak is het in de achterste hoek net een moeras.
Ben zo blij dat mijn rug al een stuk sterker is anders zou ik nu kruipend voort moeten.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:30

Vrienden zouden woensdag a.s. terugkomen uit China met hun adoptiedochter. Nu is het meisje opgenomen in een ziekenhuis in Beijing, kreeg plekken die er uitzagen als brnadwonden en koorts.
D'r mama blijft bij haar in het ziekenhuis en papa is in het hotel bij de 2 andere dochters. Het hotel en het ziekenhuis liggen een aardig eind uit elkaar. zit steeds te kijken of er al een nieuw bericht is maar het is daar nacht nu

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 01:46

Hallo, moet ff een berichtje plaatsen met mijn nieuwe telefoon. Heb vandaag een nieuwe abonnement afgesloten met een iPhone!!!!!
Erik neemt nu mijn Blackberry, en dus ook mijn oude telefoonnummer. Ik ga iedereen een sms- je

sturen met mijn nieuwe nummer!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 01:50

Hahaha...moet nog wel ff wennen!

Ga nu ook maar m'n bedje opzoeken!

Truste :evaw:

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 07:14

Shenavallie schreef:
Vanavond weer even "getraind" met Maisie en ze was weer super braaf! Ik was even bang dat de bak te zwaar zou zijn, maar dat bleek ongegrond: ze liep lekker door! Kreeg al de vraag of ik 12 juni met haar mee doe aan de wedstrijd bij de Zaanse, maar dat laat ik nog maar even voorbij schieten. Zowel Maisie als ik moeten samen nog een hoop leren (voor mijn gevoel), dus ik ga nog niet meteen van alles van haar vragen. Misschien in het najaar een keer in de hobbyrubriek meerijden, lijkt me leuk om te zien of we al een beetje gegroeid zijn (protocol). ;)

Goed te horen Shen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 07:15

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

yep haha.

Hahhaha,dus jij zat erachter.Mooie tijd om te starten heb ik niet zo heel vroeg of laat. :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 07:15

LIQUITA schreef:
Hahaha...moet nog wel ff wennen!

Ga nu ook maar m'n bedje opzoeken!

Truste :evaw:

Niet dromen van je nieuwe telefoon he :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 08:19

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

yep haha.

haha lach me dood hoe we de volgende wedstrijd iedereen gaan indelen.

Dat wordt nog een hele klus met dat programma.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 08:21

LIQUITA schreef:
Hallo, moet ff een berichtje plaatsen met mijn nieuwe telefoon. Heb vandaag een nieuwe abonnement afgesloten met een iPhone!!!!!
Erik neemt nu mijn Blackberry, en dus ook mijn oude telefoonnummer. Ik ga iedereen een sms- je

sturen met mijn nieuwe nummer!

???? heb nog geen sms gehad op mijn nwe Nokia

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 08:22

Wat een regenweertje zeg, dat zijn we niet meer gewend.

Goed voor de buitenbak :D