Bzoem schreef:Wow wat heftig van Maroc!!
Trouwens, ik dacht dat Lavenir een eigen pony was (van thea?) en dat hij geen lessen loopt.
In ieder geval, dat zei mijn bron ter plaatse (Marjolein) 1,5 week terug.
Zij zei ook dat Apollo eigen paard is die moet worden door gereden, dat Belmonte te moeilijk voor de lessen was, dat Marron nog geen lessen loopt, dat Negro iets aan z'n rug heeft, dat Galileo van de hoefsmid is, dat Rosado ook geen lessen loopt en dat Sigmund spierbevangen is geweest.
Oh en 1 staat niet op de site en dat is Katara, een bailey-look-a-like maar dan wat wilder.
Haha oke effe bijtype;
Dat van maroc wist eigenlijk bijna niemand hoe het was gekomen, en ik denk dat het helaas neit tijdelijk is.. 
De één zij dat hij getrapt is en de ander zij dat het vanzelf was gebeurt...
mischien een combinatie van?
Apollo is idd eigen paard en staat óók te koop, dus voor de liefhebbers? 
Ook weten ze nog niet wanneer hij weg gaat, mis voor het einde van de jt's mis erna..
Marron word deze weken doorgetraint geloof ik, want die had iets aan zijn hals waardoor hij niet eerder kon..
Van negro weet ik het niet, en Galileo is idd van de smid! Dus wie weet word dat ook wel een vaste, net als meidur en kelt.. maarja diablo is er ook niet jammer genoeg:(
Sigmunt is idd hoefbevangen gekomen, en loopt nu weer niet goed. loop af en toe in de lessen mee (waaronder mijn les) echt een super leuk ding, voorwaards voor een fjord en erg lief. Alleen llopt dus steeds niet helemaal lekker... 
__
En idd Lois, Claire, madelyn en........ nog iemand gaan op jt deze zondag..
wie gaaaan die smsen ?
Want we willen natuurlijk weer ALLES weten!
er is nu iemand op jt die ik ken.. zit op jade en heeft jo en ramon als leiding.. maar ze smst bijna nooit..
Hahahhaa!
Maar ik en Ruth gaan in ieder geval week 32, dus dat duurt helaas nog effies