Klinkt als een lekker paardendagje Wen! Sas dan had je beter met mij mee kunnen gaan wandelen wij hebben het rustig aan gedaan! En wat zei ik gisteren ook alweer over eigenwijze terriers?.... Jock had weer bloemkolen in zijn oren!
Bobbie ook ja (en dat is niet eens officieel een terriër). Druk, niet normaal! Laat je binnenkort wel even de route naar het strand zien. En er is ook nog een bospad achter de Bergstichting waar de honden los mogen. Is ook niet ver lopen.
De Bergstichting??? Ik geloof dat ik 'ken je plekje' maar eens moet gaan raadplegen! Route naar het strand zou fijn zijn As weekend kan ik niet maar mischien het weekend erna?
Ja, het laantje loop je af, dan kom je bij een hoekje waar paardjes staan, daarnaast heb je een pad. Daar ga je op, en dan kom je al snel bij de trap waar je hem duin in kan. Niet heel duidelijk te zien op Google Maps zo, kaar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen...
De trap van Rinus ofzo is dat toch . Dat pad ken ik ook nog wel (en de trap ook van mijn te fanatieke hardloopinstructeur ).
Mechelse Herders luisteren ook alleen maar als ze koekje, brokjes of blikje horen . Of als je iets aan het eten bent wat ze lekker vinden. Maar verder.... Vooral de worden Puk kom hier en stil enz snapt ze echt niet....
ik heb mazzel weet geplaagd. Hem eerst op tijd binnen gezet met zijn lunch, ondertussen gemest en voer gedaan en gepoetst en spullen opgezocht. Toen mocht hij aan het werk. Ik stond nog ff te kletsen met stalgenoot, wilde mazzel al niet meer weg. Verder naar strand ging prima. Op strand wilde hij niet rechts aanspringen, alleen maar draven. Dus goede tik met zweep, waarop hij reageerdemmet bokken. Maar uiteindelijk rechtergalop gedaan. In duin ging weer prima. Langs de weg wilde ik stuk draven, maar mazzel wilde volle galop. Dus hem weer op de rem Gezet. Eigenwijsje is het. In begin helaas regen, maar later zonnetje, terugweg was heerlijk!
Saskia89
Geplaatst: 03-03-14 23:35
Ja, het werd s' middags lekker!
Goed zo Antoinette! En niet ver toch?
Mijn dag was niet zo spectaculair. Werken en sportschool
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 03-03-14 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Danseresje
Geplaatst: 03-03-14 23:40
Mijn dag was al helemaal niet spectaculair. Eerst gewerkt, daarna geslapen....langer dan de bedoeling was en daarna weinig gedaan.......
Lekker ding toch, die Mazzel, haha !!!!
Vond het idd erg gezellig zaterdagavond. Vond het jammer dat ik al weer zo snel weg moest!
Meiden, willen jullie nog ff laten weten wat jullie niet lekker vinden qua eten? (Voor de 29e)
Hahahaha spectaculaire dagen gehad zo te lezen . Ach ik ook hoor, gewerkt, gestudeerd, huis opgeruimd, keuken opgeruimd, was opgehangen en wasje erin gedaan..... En toen eindelijk mn bed in. En nu lekker gaar op mn werk . Vandaag komen ze eindelijk mn hanglamp boven de eettafel ophangen. Dan is de woonkamer echt af! Moet nog wel wat decoratie ophangen enz maar de belangrijke dingen zijn dan eindelijk gedaan .