Wat eeeeeeeen snertweer vandaag zeg... En koud... brrrr Ze zijn nu aan de nieuwe binnenbakken begonnen.. en ze waren met de funderingen bezig en dat was natuurlijk doodeng... Witje was gelijk 2 keer zo groot joh in 5 minuten tijd er bijna 5x afvallen is niet leuk en toen begon de shetlander van de buren met de hegbomen te spelen en toen hield ik er maar mee op... paard was op van de spanning. En voor die man bij de fundering was hij echt bang niet het gemaakte bang waar hij ook goed in is. Hier was hij echt heel bang voor
whahaha omg lekker dan hopelijk is jullie binnenbak dan snel af!
Bij ons waren ze ook bezig, maar dan met het dak vervangen... En dan zouden er doorkijkplaten in komen zodat de boel lekker licht zou zijn (oh het dak van de kleine binnenbak en de pension- en manegepaardenstallen trouwens) maar die kak platen kwamen steeds maar niet en toen werd er zeil op gelegd, maar daardoor konden we niet in de bak starten(3 okt) omdat het te veel herrie maakte en de ponys dan flipte... Ondertussen liggen er noodplaten op en is het du snog donkerder dan voorheen... met een beetje mazzel zouden de goede palten deze week donderdag ofzo komen.... ben benieuwd, met dit weer zullen ze dat er neit op gaan leggen..... maja de kans dat het nog veel beter word is ook niet zo groot natuuriljk
brr t is echt koud!! volgende week moet t wel wat warmer worden, anders vriezen we snachts dood.. er is geen verwarming op de slaap zalen he? dat word wel heel koud 's nachts denk ik.. ik neem 2 slaapzakken en een fleece deken mee
morgen lekker uitslapen nouja, ik mag van mezelf tot 8uur in bed liggen maar t is toch een uurtje langer daarna moet ik weer met mn werkstuk bezig, en morgen rond 5 uur les met faron daarna hebben we allebij een weekje vakantie
haha Suus . Vandaag op paardje van werk gereden. Morgen weer Merrie, Lady genaamd, wil nogal gaan racen dus moest dr met elastiek rijden om te kijken of dat werkt(ze wil dat je dr tegen houd zodat ze op je hand kan hangen). Dus nu elastiek er aan en kun je met je teugels in een lichte aanleuning houden. Vandaag maar even erop gezeten, want moest ineens lesgeven dus zei ze rij dr morgen maar langer Idee van Lady:
Ik zou ook maar een lange warme pyjamabroek meenemen en een trui om in te slapen hahahaha ik had soms zomers als het van dat regenweer was ook wel eens al een trui aan snachts
Elastiek hadden we achter de oren,, door bit heen en aan de singel . Het hangen gebeurt wss niet omdat kinderen door het elastiek geen druk op de teugels gaan geven . Zodra ze merken dat het wel gebeurt gaatie er weer af. Daarom ben ik ook proefkonijn,, ze weten dat ik weet wanneer een paard gaat hangen enzo