Leuk ruitje,een heilige birmaan.Ik heb er ook altijd een willen hebben(of een Brit)maar ik bleef altijd aan die Groene Meer katten hangen. Wie weet komt het wel een keer,ik vond ze ook wel wat prijzig.
Ik wil best een Sjors hebben hoor,ik vind hem geweldig!
Tencie heeft een dunner dekje op,kan hij alvast wennen,over een poosje komt hij weer zonder deken te staan.
karleylover
Geplaatst: 09-03-11 23:24
nikkielvis schreef:
_Noah schreef:
Marlon heeft haar lolbroek aan
Nee hoor mijn grapjas.....
Of heb je je pretpet op
Hallo allemaal! Het is alweer bedtijd pffff... Ik kom er niet in deze werkweek... Ga op tijd slapen, maar ben alsnog kapot. Misschien volgende week beter
_Noah
Geplaatst: 10-03-11 00:15
Zolang je Sjors op zn wenken bedient is er niet aan de hand nee
Arme Lies, het werkende leven valt niet altijd mee he! Gelukkig woon je nog lekker thuis, bij lieve ouders .
Cer hoe ging het met Noah en zijn zadel? Ik maak binnenkort een afspraak met het Ruitergilde. Denk alleen wel dat ik dat doe als ik zelf kan rijden, want wil wel weten of het zadel net zo goed zit als die van Marion! Nog even wachten dus Marion, als je het niet erg vindt. Iets leuks om naar uit te kijken.
Ja, en deze Heilige Birmaan is ook opgevoed met de hand, dus ik denk dat het precies Sjors is( die doet ook zo onkats daardoor denk ik ) . Je moet gewoon ergens tegenaan lopen Marion, ik ga ook geen 200 euro voor een kat neerleggen, zag zelfs dat ze op marktplaats boven de 400 vragen voor een Birmaan .Daar koop ik een draver voor
Heb je je neus er inmiddels al ingestoken ruitje? Ik hoop voor je dat je niet hoeft te niezen.. het is een knappe kat zeg (zegt deze totaal niet kattenfan, maar deze vind ik wel erg gaaf! )
cassandra84
Geplaatst: 10-03-11 08:56
Ruitje hele gave kat zeg. Nu duimen maar dat je er geen last van hebt.
Verkleed???? Nou ja we hebben nog bedenktijd.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-11 09:50
Goeiemorgen!
Die clinic wil ik zeker zien! Ben echt benieuwd hoe de paardjes en begeleiders het gaan doen Al dan niet verkleed
Heilig Birmaan, ziet er zeker gaaf uit! Je hebt geen vloerbedekking waarschijnlijk, want je stofzuigt je een ongeluk Mijn twee Coons zijn opvangkatten, die kostten niets (ja, een ritje naar Raalten), inderdaad soms loop je er ineens tegenaan. Voordeel van oudere katten is dat ze al zindelijk zijn Nadeel is dat ze misschien dingen doen die niet de bedoeling zijn, en je ze dat niet meer kan afleren (zo had mijn ex een kat die het geweldig vond om behang van de muur te trekken en aan de gordijnen te gaan hangen )
Met Noah ging het goed Dat suffe hupje doet hij altijd op woensdag Qua zadel, ik kan je sleuteltje wel teruggeven, jouw zadel en ik zijn niet zo'n goeie combi zeg maar... Maar ik had nog een truuk in mn mouw, dus komt goed
T ziet eruit alsof t gaat regenen
taverno
Geplaatst: 10-03-11 09:56
Goedemorgen
Het is al druk geweest zie ik. Het ziet er inderdaad een beetje sombertjes uit buiten.Ik geloof dat het wel in de loop van de dag gaat stormen.
Splinter
Geplaatst: 10-03-11 09:57
he bah,
zo lief is weer back in bussiness, die had gister grootheidswaanzin en dacht dat ze hoger met der benen kon gooien dan Totilas Ze had er iig heel veel zin in om lekker aan de slag te gaan
Hi,hi ik heb een nepleren bank(nou ja,wat er nog van over is)
EsvanEs
Geplaatst: 10-03-11 13:34
Hihi ik ben blij dat ik geen katten heb.... Maar hij ziet er leuk uit hoor, Ruitje!! Zag hem van de week bij een bokker in haar onderschrift staan...kan dat?
En Marlon lekker dr lolbroek en grapjas aan en pretpet op.....
Ik kan het briefje van de lessen nergens meer vinden.... Barbara komt natuurlijk elke dinsdag (19.00 uur voor ons en 20.00 voor Baco&waikita) en zondag (12.00 uur) ons lesgeven, maar ik kan het nergens opschrijven...??