What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:55

hee shena hoe waren de foto sss
al wat wijzer ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:57

Vanmiddag is de VA geweest (Hendrik) om een paar foto's van Maisie's been te maken. Vanmorgen belde Landsmeer al, toen ik op de snelweg reed met een juut achter me aan..... Gelukkig hoefde ik niet aan de kant! Maar goed, terug naar Maisie: wat ik van Inge (Sproet) begreep is het toch de schiefel waar ze last van heeft en is er op de foto niets te zien van iets in haar kootholte. De schiefel is ingespoten en er moet 2x daags een goedje op gesmeerd/gemasseerd worden, nadat ze afgespoten is in de wasplaats. Verder moet ze DRIE WEKEN(!!!!!!!!!) op stal blijven, boxrust. Ze mag hooguit in de kleine paddock met wat hooi (zodat ze niet gaat lopen) staan en verder alleen maar op stal blijven... Arme, arme Maisie: die wordt knettergek! Op het land mag ze niet, want dan blijft de schiefel geïrriteerd door de beweging. Over drie weken moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak (controle) voor een week daarna en in die week moest de beweging/belasting langzaam weer begonnen worden, zodat ze bij de controle kunnen zien of er verbetering is. Wat Inge ook vertelde, was dat de hoef momenteel voor Maisie moet aanvoelen alsof er een elastiek omheen zit. Heel vervelend dus. :(:)
Heel verhaal, maar ook een beetje voor mijzelf zodat ik het kan nalezen als ik het niet meer weet! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:57

ATE schreef:
ik heb net tas ff gepakt moet nu nog ff sokken ondergoed en handdoeken
bedden goed doe ik morgen ochtend heb wel net verschoond
laarsen klaar zetten en me slippers
dekkjes er boven op jeetje eigenlijk best wel veel wat er mee moet voor 3 dagen

Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier allemaal!!!!!!! *D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:58

Ik ga even eten, ben namelijk net terug van het werk. Dennis heeft even snel een bak bami voor me gehaald, ha ha! :9

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:22

Gisteravond is m'n man om kwart voor acht in de avond overleden.......

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:33

smuidra schreef:

gecondoleerd |( smuidje ook van mijn meiden moet ik dat zeggen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 20:36

Ah...Smuidra, gecondoleerd! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 20:55

ATE schreef:

Oh Jo, ik hoop dat het allemaal gaat passen in de auto. Het is ook best veel wat je allemaal mee moet nemen. Had er ff niet aan gedacht dat jij er ook nog bij moet, hahahaha.. Die zadels nemen ook al wat ruimte in.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 22-07-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:55

smuidra schreef:

gecondoleeerd en heel veel sterkte.
denk aan alle mooie dingen samen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:05

smuidra schreef:

Jee.... daar ben ik even stil van.....

Ik wens je oprecht mijn condoleances voor het grote verlies toe en hoop dat je veel steun mag krijgen van de mensen om je heen! Heel, heel veel sterkte!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:08

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Oh Jo, ik hoop dat het allemaal gaat passen in de auto. Het is ook best veel wat je allemaal mee moet nemen. Had er ff niet aan gedacht dat jij er ook nog bij moet, hahahaha.. Die zadels nemen ook al wat ruimte in.

ach we kunnen miscien nog wat bij san kwijt ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:09

en anders haal ik me rij broek eruit en een shirt
en neem ik voor de rest niks mee
maaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan mogen jullie niet zeuren dat ik ruik

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 21:27

Shenavallie schreef:
Vanmiddag is de VA geweest (Hendrik) om een paar foto's van Maisie's been te maken. Vanmorgen belde Landsmeer al, toen ik op de snelweg reed met een juut achter me aan..... Gelukkig hoefde ik niet aan de kant! Maar goed, terug naar Maisie: wat ik van Inge (Sproet) begreep is het toch de schiefel waar ze last van heeft en is er op de foto niets te zien van iets in haar kootholte. De schiefel is ingespoten en er moet 2x daags een goedje op gesmeerd/gemasseerd worden, nadat ze afgespoten is in de wasplaats. Verder moet ze DRIE WEKEN(!!!!!!!!!) op stal blijven, boxrust. Ze mag hooguit in de kleine paddock met wat hooi (zodat ze niet gaat lopen) staan en verder alleen maar op stal blijven... Arme, arme Maisie: die wordt knettergek! Op het land mag ze niet, want dan blijft de schiefel geïrriteerd door de beweging. Over drie weken moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak (controle) voor een week daarna en in die week moest de beweging/belasting langzaam weer begonnen worden, zodat ze bij de controle kunnen zien of er verbetering is. Wat Inge ook vertelde, was dat de hoef momenteel voor Maisie moet aanvoelen alsof er een elastiek omheen zit. Heel vervelend dus. :(:)
Heel verhaal, maar ook een beetje voor mijzelf zodat ik het kan nalezen als ik het niet meer weet! :o
Ah...inderdaad arme Maisie :(:) . Maar dit kan wel goed komen toch? Sterkte, en als ik een keer moet smeren/masseren mag je het laten weten hoor :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 21:27

ATE schreef:

Je mag mijn deo wel lenen, is wel een roller hoor :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:48

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Je mag mijn deo wel lenen, is wel een roller hoor :D

hahahahahaa nou die is zo op

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:09

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Ah...inderdaad arme Maisie :(:) . Maar dit kan wel goed komen toch? Sterkte, en als ik een keer moet smeren/masseren mag je het laten weten hoor :j .

Wat lief, dank je wel! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:12

Vandaag speciale opdracht: ik moet vanmiddag bij het überluxe Grand Hotel aan de Oudezijds Achterburgwal staan met de koets (op de binnenplaats). De bedoeling is dat ik hotelgasten taxi van en naar het CS, de Terminal of de Dam en dat ik vanaf het hotel rondritten verzorg. Mijn verwachting: een heeeeeeeeeeeeele lange, saaie middag. Reden: ik sta er in mijn uppie en denk dat de hotelgasten niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden. Motivatie: ik ga gewoon mijn stinkende best doen om toch ritjes te krijgen! :D
Neem voor de zekerheid maar wel een boek mee, voor het geval ik anders in slaap dommel door het lange wachten! :o

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:13

@Smuidra,gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:16

@Shena,wat erg van Maisie...als ik ook iets voor je kan doen moet je het zeggen hoor.Hoop dat het goed komt met haar.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:17

Dank je wel! Vooralsnog moet ik het even aanzien, maar misschien dat ik een beroep op jullie kan doen tijdens mijn vakantie?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:18

@ Liquita, ATE en San: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend!!!!! Geniet ervan (maar dat zal wel lukken, ha ha)!!!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 07:27

Shenavallie schreef:
Vandaag speciale opdracht: ik moet vanmiddag bij het überluxe Grand Hotel aan de Oudezijds Achterburgwal staan met de koets (op de binnenplaats). De bedoeling is dat ik hotelgasten taxi van en naar het CS, de Terminal of de Dam en dat ik vanaf het hotel rondritten verzorg. Mijn verwachting: een heeeeeeeeeeeeele lange, saaie middag. Reden: ik sta er in mijn uppie en denk dat de hotelgasten niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden. Motivatie: ik ga gewoon mijn stinkende best doen om toch ritjes te krijgen! :D
Neem voor de zekerheid maar wel een boek mee, voor het geval ik anders in slaap dommel door het lange wachten! :o
Hahaha..SUCCES!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 07:28

Shenavallie schreef:
@ Liquita, ATE en San: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend!!!!! Geniet ervan (maar dat zal wel lukken, ha ha)!!!!!!!
THANKSSSS, gaat zeker lukken *D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 07:29

Ik ben er klaar voor! Ate, je heb de hele achterbank tot je beschikking. Ik dacht, jij stinken...dus ik ook stinken. Hahahaha, Arme San := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 07:30

Jullie "zien" mij hier vast nog wel voorbij komen dit weekend ;)