Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:ik heb net tas ff gepakt moet nu nog ff sokken ondergoed en handdoeken
bedden goed doe ik morgen ochtend heb wel net verschoond
laarsen klaar zetten en me slippers
dekkjes er boven op jeetje eigenlijk best wel veel wat er mee moet voor 3 dagen
ATE schreef:ik heb net tas ff gepakt moet nu nog ff sokken ondergoed en handdoeken
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik heb net tas ff gepakt moet nu nog ff sokken ondergoed en handdoeken
Oh Jo, ik hoop dat het allemaal gaat passen in de auto. Het is ook best veel wat je allemaal mee moet nemen. Had er ff niet aan gedacht dat jij er ook nog bij moet, hahahaha.. Die zadels nemen ook al wat ruimte in.
Shenavallie schreef:Ah...inderdaad arme MaisieVanmiddag is de VA geweest (Hendrik) om een paar foto's van Maisie's been te maken. Vanmorgen belde Landsmeer al, toen ik op de snelweg reed met een juut achter me aan..... Gelukkig hoefde ik niet aan de kant! Maar goed, terug naar Maisie: wat ik van Inge (Sproet) begreep is het toch de schiefel waar ze last van heeft en is er op de foto niets te zien van iets in haar kootholte. De schiefel is ingespoten en er moet 2x daags een goedje op gesmeerd/gemasseerd worden, nadat ze afgespoten is in de wasplaats. Verder moet ze DRIE WEKEN(!!!!!!!!!) op stal blijven, boxrust. Ze mag hooguit in de kleine paddock met wat hooi (zodat ze niet gaat lopen) staan en verder alleen maar op stal blijven... Arme, arme Maisie: die wordt knettergek! Op het land mag ze niet, want dan blijft de schiefel geïrriteerd door de beweging. Over drie weken moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak (controle) voor een week daarna en in die week moest de beweging/belasting langzaam weer begonnen worden, zodat ze bij de controle kunnen zien of er verbetering is. Wat Inge ook vertelde, was dat de hoef momenteel voor Maisie moet aanvoelen alsof er een elastiek omheen zit. Heel vervelend dus.![]()
Heel verhaal, maar ook een beetje voor mijzelf zodat ik het kan nalezen als ik het niet meer weet!
. Maar dit kan wel goed komen toch? Sterkte, en als ik een keer moet smeren/masseren mag je het laten weten hoor
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ah...inderdaad arme MaisieVanmiddag is de VA geweest (Hendrik) om een paar foto's van Maisie's been te maken. Vanmorgen belde Landsmeer al, toen ik op de snelweg reed met een juut achter me aan..... Gelukkig hoefde ik niet aan de kant! Maar goed, terug naar Maisie: wat ik van Inge (Sproet) begreep is het toch de schiefel waar ze last van heeft en is er op de foto niets te zien van iets in haar kootholte. De schiefel is ingespoten en er moet 2x daags een goedje op gesmeerd/gemasseerd worden, nadat ze afgespoten is in de wasplaats. Verder moet ze DRIE WEKEN(!!!!!!!!!) op stal blijven, boxrust. Ze mag hooguit in de kleine paddock met wat hooi (zodat ze niet gaat lopen) staan en verder alleen maar op stal blijven... Arme, arme Maisie: die wordt knettergek! Op het land mag ze niet, want dan blijft de schiefel geïrriteerd door de beweging. Over drie weken moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak (controle) voor een week daarna en in die week moest de beweging/belasting langzaam weer begonnen worden, zodat ze bij de controle kunnen zien of er verbetering is. Wat Inge ook vertelde, was dat de hoef momenteel voor Maisie moet aanvoelen alsof er een elastiek omheen zit. Heel vervelend dus.![]()
Heel verhaal, maar ook een beetje voor mijzelf zodat ik het kan nalezen als ik het niet meer weet!. Maar dit kan wel goed komen toch? Sterkte, en als ik een keer moet smeren/masseren mag je het laten weten hoor
.
Shenavallie schreef:Hahaha..SUCCES!!!!Vandaag speciale opdracht: ik moet vanmiddag bij het überluxe Grand Hotel aan de Oudezijds Achterburgwal staan met de koets (op de binnenplaats). De bedoeling is dat ik hotelgasten taxi van en naar het CS, de Terminal of de Dam en dat ik vanaf het hotel rondritten verzorg. Mijn verwachting: een heeeeeeeeeeeeele lange, saaie middag. Reden: ik sta er in mijn uppie en denk dat de hotelgasten niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden. Motivatie: ik ga gewoon mijn stinkende best doen om toch ritjes te krijgen!![]()
Neem voor de zekerheid maar wel een boek mee, voor het geval ik anders in slaap dommel door het lange wachten!