KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:40

Wij hebben misschien nog wel een hoes voor je Es :) !
Ik moet alles nog inpakken en ben niet thuis. :=

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:41

Mies schreef:
Jeetje 6 uur weg. :wow: Wij zijn er rond half 10.

Wij gaan ook 6 uur weg :Y)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:42

essie_blue schreef:
Mijn tas is ook ingepakt! :D

Ben alleen het zadelhoesje van mijn springzadel kwijt :\
echt zo balen, heeft niemand toevallig 2 hoesjes?

Nog even zo de paardjes halen enzo, dan lekker vroeg naar bed!

ik heb nog wel een hoesje :) maar zou die daarna wel graag weer terugwillen

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:42

Elbrich schreef:
Mies schreef:
Jeetje 6 uur weg. :wow: Wij zijn er rond half 10.

Wij gaan ook 6 uur weg :Y)

wij ook :P Anders sta je in de file bij Amsterdam.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:44

:(:)

Bonny_CT

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:47

ik heb gelijk mijn e gehaald.. vorig jaar 9 juli mijn B gehaald en toen 18 augustus mij E gehaald in een dagcursus.. In totaal 37 uur gelest voor B en E samen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:49

ladyisabelle schreef:
Hopelijk vergeet ik niks :=

Tandenborstel? :') meiden ik heb er super veel zin in. Ik kan nu pas beginnen met inpakken. Ik vind het trouwens wel spannend, ik weet niet waarom. We rijden rond 6 uur weg en zijn rond 8 uur daar hoop ik

Natalie wat baaaalen, ik hoop zo dat ze morgen goed loopt...

Strandrit gisteren was trouwens geweldig! Heb zo genoten van het vertrouwen van die pony in mij! Op het einde tot der buik in het water gegaan, maar we gingen niet verder omdat er teveel golven stonden. Man wat deed ze het goed!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:52

Wij gaan ook rond 6 uur/kwart over 6 weg, anders sta je in de file bij Amsterdam :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:54

wij zijn bang voor bij utrecht haha. Ik hoop dat we een beetje door kunnen rijden!

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:56

__Marloes schreef:
ladyisabelle schreef:

Tandenborstel? :') meiden ik heb er super veel zin in. Ik kan nu pas beginnen met inpakken. Ik vind het trouwens wel spannend, ik weet niet waarom. We rijden rond 6 uur weg en zijn rond 8 uur daar hoop ik

Strandrit gisteren was trouwens geweldig! Heb zo genoten van het vertrouwen van die pony in mij! Op het einde tot der buik in het water gegaan, maar we gingen niet verder omdat er teveel golven stonden. Man wat deed ze het goed!

Ook al vroeg dus!

Mooi dat de strandrit leuk was! Heerlijk gezwommen dus met pony! 8-)

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:57

Er waren trouwens vandaag wel veel uitgebeld :=
22 deelnemers van het B D/E pony's springen, waren er 14 van uitgebeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:00

dat is veel elbrich!

Oh om trouwens op dat ene slapen terug te komen, als er iemand van onze kamer wilt gaan slapen ben ik voorstander om gewoon in de kantine te gaan zitten. Dan kunnen wij zoveel lawaai maken als we willen. Ik kan heel goed tegen weinig slaap maar ik wil rond een uur of 2/3 toch zeker gaan slapen hoor..

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:05

Wat veel Elbrich :oo

Damelza en Mies, super dat jullie een hoesje hebben!
Zal ik die van Damelza dan lenen? :)
Als zij zeker weet dat ze er eentje heeft, en jij staat ook in de stal naast mij, hopelijk :D
Tuurlijk krijg je 'm eind vd week terug!

Bonny_CT

Om 11 uur zit iedereen op zijn kamer... niemand meer in de kantine.. dit hebben we vorige week ook besloten ging prima.. De oudere kunnen dan op hun kamer zachtjes praten... zonder dat de rest daar last van heeft.. Wanneer iedereen boven blijft zitten blijf je dit toch horen op de gang en wij willen ook uitgerust zijn

essie_blue

Wat super trouwens van de strandrit Marloes! Lijkt me echt geweldig om te doen :+:

wat een mooie foto ook, die van je ava, echt zo'n droomplaatje :D

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:07

luxket schreef:
Om 11 uur zit iedereen op zijn kamer... niemand meer in de kantine.. dit hebben we vorige week ook besloten ging prima.. De oudere kunnen dan op hun kamer zachtjes praten... zonder dat de rest daar last van heeft.. Wanneer iedereen boven blijft zitten blijf je dit toch horen op de gang en wij willen ook uitgerust zijn

wat streng weer zeg :=

lijkt me juist dat er meer gezeik komt als er mensen op de kamers blijven die klaarwakker zijn.
krijg je weer het gezeik met meiden die moe zijn en willen slapen, en meiden die constant hyper zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:11

essie_blue schreef:
luxket schreef:

lijkt me juist dat er meer gezeik komt als er mensen op de kamers blijven die klaarwakker zijn.
krijg je weer het gezeik met meiden die moe zijn en willen slapen, en meiden die constant hyper zijn ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dan krijg je juist het gezeik dat je iedereen uit de kamers moet gaan halen. Laat ze maar lekker moe worden de eerste nacht, de jongeren slapen dan de 2e nacht vaak heel goed hoor!

En daarbij zitten er ook oudere mensen bij, het zijn niet allemaal kinderen... Kijk naar bv shanouk en rianne...

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:16

Hmm denk ook dat er net zo goed problemen komen als we allemaal op onze kamers moeten zitten vanaf 11 uur.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:18

Ik heb ook niet het idee dat dat echt werkt. Maarja, we zien wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:19

bij ons met de ponyclub hebben ze 1 jaar gedaan dat iedereen om 11 uur moest gaan slapen en ze hadden nog nooit zoveel gezeik gehad. Ik denk dat je beter een regel kan maken dat het om 11 uur stil moet zijn op de kamers en de gangen, is het dat niet dan ga je maar naar de kantine en daar lawaai maken. Dan houd je tenminste niemand meer wakker. Als je al weet dat je niet zo stil kan zijn dan moet je maar naar de kantine gaan en daar jezelf vermaken. Kom op, we zijn geen 3 meer...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-10 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:19

__Marloes schreef:
essie_blue schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dan krijg je juist het gezeik dat je iedereen uit de kamers moet gaan halen. Laat ze maar lekker moe worden de eerste nacht, de jongeren slapen dan de 2e nacht vaak heel goed hoor!

En daarbij zitten er ook oudere mensen bij, het zijn niet allemaal kinderen... Kijk naar bv shanouk en rianne...

Idd := Tot hoe laat mag je dan douchen etc. ?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:21

__Marloes schreef:
ladyisabelle schreef:

Gaaaf! :+: Dat zou ik ook graag eens doen met Vanity. :):)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:23

gaaf marloes! Wil ook weer naar het strand, vorig jaar 1x geweest en toen durfde ze niet de zee in.. Watervreespony :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:26

Snoekiej schreef:
Heeft Simone afgemeld? Dat heb ik gemist geloof ik!

Ik ben er helemaal klaar voor :D Ga lekker vroeg slapen, de extra slaap kan ik deze week wel gebruiken denk ik :=

Heeft ze in ons andere topic (vaste groep van vorig jaar) gepost, paard is niet goed

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:26

Het strand is echt geweldig :D!
Ben er met Walter wel eens geweest, wil ook met me vosje gaan. Dat komt dan als de cross in Texel er is. Dan gaan we de dag van te voren even hobbele langs het strand :)