Ik moet alles nog inpakken en ben niet thuis.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:Hopelijk vergeet ik niks
__Marloes schreef:ladyisabelle schreef:Hopelijk vergeet ik niks
Tandenborstel?meiden ik heb er super veel zin in. Ik kan nu pas beginnen met inpakken. Ik vind het trouwens wel spannend, ik weet niet waarom. We rijden rond 6 uur weg en zijn rond 8 uur daar hoop ik
Natalie wat baaaalen, ik hoop zo dat ze morgen goed loopt...
Strandrit gisteren was trouwens geweldig! Heb zo genoten van het vertrouwen van die pony in mij! Op het einde tot der buik in het water gegaan, maar we gingen niet verder omdat er teveel golven stonden. Man wat deed ze het goed!
luxket schreef:Om 11 uur zit iedereen op zijn kamer... niemand meer in de kantine.. dit hebben we vorige week ook besloten ging prima.. De oudere kunnen dan op hun kamer zachtjes praten... zonder dat de rest daar last van heeft.. Wanneer iedereen boven blijft zitten blijf je dit toch horen op de gang en wij willen ook uitgerust zijn
essie_blue schreef:luxket schreef:Om 11 uur zit iedereen op zijn kamer... niemand meer in de kantine.. dit hebben we vorige week ook besloten ging prima.. De oudere kunnen dan op hun kamer zachtjes praten... zonder dat de rest daar last van heeft.. Wanneer iedereen boven blijft zitten blijf je dit toch horen op de gang en wij willen ook uitgerust zijn
wat streng weer zeg
lijkt me juist dat er meer gezeik komt als er mensen op de kamers blijven die klaarwakker zijn.
krijg je weer het gezeik met meiden die moe zijn en willen slapen, en meiden die constant hyper zijn
__Marloes schreef:essie_blue schreef:
wat streng weer zeg
lijkt me juist dat er meer gezeik komt als er mensen op de kamers blijven die klaarwakker zijn.
krijg je weer het gezeik met meiden die moe zijn en willen slapen, en meiden die constant hyper zijn
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dan krijg je juist het gezeik dat je iedereen uit de kamers moet gaan halen. Laat ze maar lekker moe worden de eerste nacht, de jongeren slapen dan de 2e nacht vaak heel goed hoor!
En daarbij zitten er ook oudere mensen bij, het zijn niet allemaal kinderen... Kijk naar bv shanouk en rianne...
__Marloes schreef:ladyisabelle schreef:Hopelijk vergeet ik niks
Tandenborstel?meiden ik heb er super veel zin in. Ik kan nu pas beginnen met inpakken. Ik vind het trouwens wel spannend, ik weet niet waarom. We rijden rond 6 uur weg en zijn rond 8 uur daar hoop ik
Natalie wat baaaalen, ik hoop zo dat ze morgen goed loopt...
Strandrit gisteren was trouwens geweldig! Heb zo genoten van het vertrouwen van die pony in mij! Op het einde tot der buik in het water gegaan, maar we gingen niet verder omdat er teveel golven stonden. Man wat deed ze het goed!