Emmaa_ schreef:Janie meis wat top voor je
Ik zag je trouwens laatst autorijdentemninste, je werd opgehaald voor les volgens mij
Dankje Emms

Ben echt blij dat jij weer kan fotograferen!!
Hhahaa ja het gaat vet goed man
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik was eigenlijk al om half 9 wakker.

Pebbs schreef:Nou heb 3x gereden vandaag. Eerst me friese vent, die ging rechtsom super fijn lopen, helemaal niets in me handen. Toen linksom, istie veel moeilijker, maar daar begon die uiteindelijk ook toch doorheen te komenDus het gaat de goede kant op !
Toen met Melissa naar Ayla geweest, die was echt superrr fris en liep lekker te k.loten, maar begon uiteindelijk toch wel fijn te lopen.
Toen naar my littlee powwnnyy geweesttZe lag te slapen toen ik der uit stal haalde, ze liep mee met een centenbakkie
Toen ff der halve uitgezakte ''hengstenvlecht'' eruit gehaald, ff opnieuw vlechten in gemaakt. Toen gingen we rijden. Ze begon echt super relaxed, ook draven in een heel fijn rustig tempo.
Fijn nageeflijk te rijden. Lekker licht in de hand. En op een zeker moment, jaja nou komt ie ! Gingen der oren flapperen![]()
hahahah zo mooi is dat
echt geweldig
Toen Monique ff gewaarschuwd dat ik ging galopperen
Had me buitenteugel al ff wat korter genomen dat ik dit keer eens wel een rem heb ipv dat ik al aan de andere kant van de bak sta2 galopsprongen goed en toen wilde ze gaan, maar toen had ik op tijd de rem erbij ! En toen ging ze netjes terug galopperen. Aantal keer de overgang herhaald en geprobeerd haar ( voor haar doen ) vrij rustig te laten galopperen. Dat ging goed. Toen voelde ik dat ik zelf eigenlijk nog steeds vasthield in m'n armen en toen dacht ik : okee nou zelf ontspannen.
Ze liep in een goed tempo dus ik ontspande me armen en jawel, er was enig moment nageeflijkheid in de galop ! EN ik kon een superrr mooie overgang terug rijden !![]()
Dus ik ben echt superrrrr trots op ze allebeeiiii![]()
![]()
En net nog springles gehad dus ben nu kaapooeett

?

!!!
. Astor schreef:Ben trots op Noortje en Pascalle! Ze gingen echt zo goed![]()
Want Pas liep ook echt heel fijn! En Noortje zat er netjes op!
En vind het ook echt goed dat ze de galop meegenomen heeft