Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:ATE schreef:
ik heb netjes gemaild maar na laaste mail niks meer gehoord dus is niks hahahahahahahahhahahahaha
Misschien had ie het druk, maar ja, kun je nog wel even een mailtje sturen dat je het druk hebt.

meelen schreef:Ik heb vandaag niet overgewerkt, heb lekker uitgeslapen en de telefoon (want ze belden wel) lekker laten gaan. (errug he)
Weet niet hoor, maar ik heb koppijn en ben ook best warm in m'n gezicht. Voel me niet ziek, maar wel moe.

Nicole1995 schreef:He jaggie...gelukkig dat het mee vielBen net ff uitgegeleden in de badkamer,jeetje dat is schrikken zeg.Zou net onder de douche stappen,glij ik uit en val tegen de douchewand aan.2 schaaf sneden aan me arm van het kozijntje zeg maar waar de deur in valt.Gelukkig viel het mee,voor ik het wist lag ik op de grond zat ff verbouwereerd te kijken hoor.
. Nicole1995 schreef:Wij zijn ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe bank, zitten ook aan een hoekbank te denken. Maar we kunnen maar niet slagen. Het zijn allemaal van die stijve banken, zit echt voor geen meter (vinden wij). Lastig hoor.Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.
meelen schreef:Ik heb vandaag niet overgewerkt, heb lekker uitgeslapen en de telefoon (want ze belden wel) lekker laten gaan. (errug he)
Weet niet hoor, maar ik heb koppijn en ben ook best warm in m'n gezicht. Voel me niet ziek, maar wel moe.
. LIQUITA schreef:Heej...wat een rust hier weer. Allemaal blij dat de molen weer kan worden gebruikt, ikke wel in ieder geval. Er kwam ook een grote vrachtwagen het terrein op met heel groot strooizout op de zijkanten. Dus dat is er weer. JIPPIE, zie je....het kan dus wel!!!!
Nicole1995 schreef:Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Wij zijn ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe bank, zitten ook aan een hoekbank te denken. Maar we kunnen maar niet slagen. Het zijn allemaal van die stijve banken, zit echt voor geen meter (vinden wij). Lastig hoor.Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.

Shenavallie schreef:Dennis en ik vinden die banken met een superbrede zitting fijn, dus niet van die korte waarbij je knieholtes nog een eind uitsteken. Maar ja, hoe meer zitting hoe meer pingping....!