De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:51

Jeetje da`s zeker eens smakkerd als je er een hersensschudding van over houd.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:51

Hoi Ate

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:53

meelen schreef:
ATE schreef:

ik heb netjes gemaild maar na laaste mail niks meer gehoord dus is niks hahahahahahahahhahahahaha

Misschien had ie het druk, maar ja, kun je nog wel even een mailtje sturen dat je het druk hebt.

dat kan maar heb gezien dat hij elke dag one line is
dus dan ben ik er klaar mee

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:54

Nicole1995 schreef:
Hoi Ate

hoi nicole

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:54

Nicole1995 schreef:
Jeetje da`s zeker eens smakkerd als je er een hersensschudding van over houd.

Ja echt wel.
Bij het zwembad gleed ik uit, zo op m'n achterhoofd en bij de slagerij gleed ik uit tijdens het schoonmaken...zo met m'n kop tegen de deurpost.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:55

ATE schreef:
meelen schreef:

Misschien had ie het druk, maar ja, kun je nog wel even een mailtje sturen dat je het druk hebt.

dat kan maar heb gezien dat hij elke dag one line is
dus dan ben ik er klaar mee

Ja, dan is het klaar ATE.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:57

Ik heb vandaag niet overgewerkt, heb lekker uitgeslapen en de telefoon (want ze belden wel) lekker laten gaan. (errug he)
Weet niet hoor, maar ik heb koppijn en ben ook best warm in m'n gezicht. Voel me niet ziek, maar wel moe.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:58

meelen schreef:
Ik heb vandaag niet overgewerkt, heb lekker uitgeslapen en de telefoon (want ze belden wel) lekker laten gaan. (errug he)
Weet niet hoor, maar ik heb koppijn en ben ook best warm in m'n gezicht. Voel me niet ziek, maar wel moe.

je heb gelijk hoor dan moeten ze maar genoeg mensen in dienst nemen

ATE

ik ga ff boodschappen halen

meelen

Ik ga maar even naar buiten, ff frisse neus halen met de hond.
Helpt misschien ook wel tegen de hoofdpijn.
Tot laters maar weer.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:01

Doei tot laters,Heb vanaf 5 uur tot 7 uur vanavond een nieuwjaarsborrel.Krijg dan ook me kerstpakket /nieuwjaarspakket.Heb niet heel veel zin maar we gaan wel even een heen en weertje doen.Is geloof ik wel glad aan het worden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:03

Nicole1995 schreef:
Doei tot laters,Heb vanaf 5 uur tot 7 uur vanavond een nieuwjaarsborrel.Krijg dan ook me kerstpakket /nieuwjaarspakket.Heb niet heel veel zin maar we gaan wel even een heen en weertje doen.Is geloof ik wel glad aan het worden.

ik heb je pb gestuurd

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:17

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

ik heb je pb gestuurd

Je hebt PB terug.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 16:52

Nicole1995 schreef:
Ben net ff uitgegeleden in de badkamer,jeetje dat is schrikken zeg.Zou net onder de douche stappen,glij ik uit en val tegen de douchewand aan.2 schaaf sneden aan me arm van het kozijntje zeg maar waar de deur in valt.Gelukkig viel het mee,voor ik het wist lag ik op de grond zat ff verbouwereerd te kijken hoor.
He jaggie...gelukkig dat het mee viel :(:) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 16:53

Nicole1995 schreef:
Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.
Wij zijn ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe bank, zitten ook aan een hoekbank te denken. Maar we kunnen maar niet slagen. Het zijn allemaal van die stijve banken, zit echt voor geen meter (vinden wij). Lastig hoor.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 16:55

Nicole1995 schreef:
Grardus is terug en het komt weer goed allemaal geloof ik.

Precies, en dat allemaal binnen 1 dag!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 16:56

meelen schreef:
Fijn dat er weer strooizout is op de manege, is toch een stuk veiliger voor iedereen.

Misschien een beetje gebruiken voor bij Nicole in de badkamer :+ .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 16:59

meelen schreef:

Je hebt helemaal gelijk, ze hebben vast iemand anders gevonden.

He bah, niet ziek worden hoor :(:) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 17:01

Ben weer helmaal bij, maar niemand te bekennen hier. Ik ga alvast beginnen met het maken van de witlofscholtel. Laterssss!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:40

Citaat:
Denk ook niet dat ik volgende week al in staat ben om een bezoek aan de zwarte markt te brengen..... lig ik lekker met een mooi boek op de bank

Ik heb eventueel ook nog een paar mooie boeken voor je te leen! ;) Van welk genre hou je?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:43

LIQUITA schreef:
Heej...wat een rust hier weer. Allemaal blij dat de molen weer kan worden gebruikt := , ikke wel in ieder geval. Er kwam ook een grote vrachtwagen het terrein op met heel groot strooizout op de zijkanten. Dus dat is er weer. JIPPIE, zie je....het kan dus wel!!!!

Zo zie je maar weer dat Grardus en Conny onmisbaar zijn op Veldt!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:45

Nicole1995 schreef:
Ben heel druk in de weer met wat we willen,we zijn aan nieuwe fauteuiltjes toe maar ja dan zit ik met een scheef ook ook naar me bank te kijken.Bert heeft hem al door...hij vind het best.Fijn zo`n man toch hihihi.Maarja wat wil ik dan....of gewoon weer 2 stoeltjes en een bank of als ik kijk naar die lekker hoekbanken met zo`n poef..tja dan weet ik het ff niet meer.Iemand ervaring met zo`n hoekbank?Bevalt het?Zit dan meer aan een strakker model te denken in taupe/bruin of ecru .En wil me muren ook gaan verven op nieuw dan.Je valt van het 1 in het ander maar heb er wel zin in...lekker ff veranderen.

Zo zitten wij ook thuis... plenty ideeën, maar wat zullen we toch doen....? :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:49

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Wij zijn ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe bank, zitten ook aan een hoekbank te denken. Maar we kunnen maar niet slagen. Het zijn allemaal van die stijve banken, zit echt voor geen meter (vinden wij). Lastig hoor.

Dennis en ik vinden die banken met een superbrede zitting fijn, dus niet van die korte waarbij je knieholtes nog een eind uitsteken. Maar ja, hoe meer zitting hoe meer pingping....! :$

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:51

Vanmorgen zijn onze nieuwe matrassen gekomen, yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! *\o/* Wat een dikke dingen zeg! En wat breed! Volgens mij kan ik me helemaal uitrekken, zonder Dennis te raken! :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:19

Shenavallie schreef:
Dennis en ik vinden die banken met een superbrede zitting fijn, dus niet van die korte waarbij je knieholtes nog een eind uitsteken. Maar ja, hoe meer zitting hoe meer pingping....! :$

Kennissen van ons hebben zo'n hoekbank, ik vind dat echt voor geen ene meter zitten. Ik hoef zo'n bank niet.
Laatst bijgewerkt door meelen op 04-01-10 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt