Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:maar volgens mij mag het ook niet..
Fieke: vanaf wanneer ga je nou bij je paardje slapen?
Twinklebel schreef:aatjuh12 schreef:maar volgens mij mag het ook niet..
Fieke: vanaf wanneer ga je nou bij je paardje slapen?
Zal ik mijn verslag van gisteren hier ook even dumpen:
Zo, nu maar eens een verslagje van mijn pennydagje gisteren. Was me gisteren iets te laat om nog te typen.
Gisteren om half tien vertrokken, samen met dinnetje, was erg gezellig onderweg. Zo gezellig dat we niet hebben opgelet en blijkbaar een afslag hebben gemist. Op een gegeven moment zag ik een bord "souveniershop" langs de weg en zei tegen Linda , die heb ik nog nooit gezien.....Gelijk daarop zag ik een bord grenspost en zaten we ineens in Duitsland. Oeps, foutje bedankt. Gelijk er maar weer af gegaan en terug gereden naar de goede afslag (1 afslag terug maar, viel dus best mee). Tegen 1 uur kwamen we daar dus aan, Vien liep lekker op de wei. Haar vriendin werd binnen gehaald want die moest mee op concours, en Vien was het ook zat en glipte dus snel tussen het hek door om in volle vaart de stal in te draven en in het kuilgras te duiken. Ik heb haar maar lekker laten staan, ze schijnt de laatste tijd erg graag binnen te staan, gaat na een paar uurtjes op de wei langs het hek ijsberen. Even uitgebreid geknuffeld, buik bewonderd en mijn kop eronder gestoken om te zien dat het uier echt alweer een millimeter is gegroeid afgelopen twee weken
, en toen een bakkie gaan doen.
Na het bakkie en een bord patat weer naar stal gegaan en Vien eruit gevist voor een uitgebreide poetsbeurt. Dat paard kan daar toch zo van genieten, gaat er helemaal voor staan en met haar lip tuiten, en er kwam weer een megabos haar af. Vervolgens zijn we een rondje van drie kwartier met haar buiten wezen wandelen, ze had niet meer zo'n haast als de vorige keren, vond het allemaal wel best en liep lekker te keuvelen, tot we vlak bij stal terug waren en ze de andere paarden zag, toen werd ze wel weer even wakker. Daarna nog even in de bak gedaan en een paar rondjes laten draven.
Daarna ben ik Vienna's broertje en het andere paard van Vienna's pleegmoeder gaan longeren, heerlijk om zo lekker met paarden bezig te zijn! Allebei uitgebreid gepoetst en bijgezet gelongeerd, op die manier is de middag al haast om voor je het door hebt. Linda heeft ook nog even Banjer gepoetst, het driejarige broertje, die genoot er net zo van als zijn zus.
Daarna nog een keer een bakkie gedaan en ondertussen was het alweer half zes, en zijn we richting huis gegaan. Ik ben bij Linda blijven eten en kwam over tienen thuis, helemaal moe maar voldaan.
Ik heb trouwens afgesproken dat ik zondag er weer heen ga, als er tussendoor niks spannends gebeurd, en er dan ook blijf, dus mag lekker vanaf zondag bij mijn paard logeren, en met de andere paardjes pennyen (nieuw werkwoord)![/