MiltonB schreef:lekker gewerkt Sanach, wat zal ik zeggen, was weer een druk avondje met veel haar hihi
_sandra schreef:MiltonB schreef:lekker gewerkt Sanach, wat zal ik zeggen, was weer een druk avondje met veel haar hihiHoor haar
_sandra schreef:MiltonB schreef:Hellow San...had het net over jeals het maar goede dingen waren !!!!rozijnen
_sandra schreef:MiltonB schreef:Hellow San...had het net over jeals het maar goede dingen waren !!!!zeker dat je zo graag rozijnen lust in je appeltaart
_sandra schreef:hengsten van grardus zijn vandaag geruind!!! heeft iemand ze nog gezien bij terug komst???nee, daar had ik de ballen niet voor.
MiltonB schreef:_sandra schreef:hengsten van grardus zijn vandaag geruind!!! heeft iemand ze nog gezien bij terug komst???nee, daar had ik de ballen niet voor. zeer adrem Milton!!!
ATE schreef:ik bak zonder sanjo, je kan me altijd bellen voor een stukkie van jou appeltaart hoor!!!!!!!!!!!!!
_sandra schreef:hengsten van grardus zijn vandaag geruind!!! heeft iemand ze nog gezien bij terug komst???nee ik niet maar ik denk dat ate ballen krijgt hahahahahahah
_sandra schreef:ATE schreef:ik bak zonder sanjo, je kan me altijd bellen voor een stukkie van jou appeltaart hoor!!!!!!!!!!!!!zal ff kijken of tijd heb om voor verjaardag nadine ff te bakken