Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Misschien kan je beter op een ander paard gaan, want Chibi ken je nog helemaal niet!
Is wel slimmer hoor, Kirsten

Iriis_ schreef:Dan ga je toch een uurtje later op de vrijdag avond?
Elja schreef:
! Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Dan ga je toch een uurtje later op de vrijdag avond?
jaa daar heb ik ook al aan gedacht.. maar dan moet ze wel meteen 2 uur achter elkaar en dan kan ze bijv. niet overdag meelopen ofzo (ze rijd toch maar 2 uur (?)) En ik had gisteren het geluk dat liesbeth er was zodat ik het kon uitleggen enzo.....
. Kijk desnoods nog even verder

Broccoli schreef:Klinkt misschien stom hoor, maar Chibra is toch niet van Merel?
Je hebt niet altijd mazzel, behalve als je haar huurt.
Broccoli schreef:Klinkt misschien stom hoor, maar Chibra is toch niet van Merel?

Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Klinkt misschien stom hoor, maar Chibra is toch niet van Merel?
jaaaa precies, dat zegt me andere kant weeer![]()
aaaaah
het komt me gewoon goed uit dan en ik wil gewoon niet meer bellen

Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Klinkt misschien stom hoor, maar Chibra is toch niet van Merel?
Ze is niet van Merel, maar ook niet van Kirsten. En daarbij heeft zij wel eerder haar wedstrijd dan Kirsten
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Klinkt misschien stom hoor, maar Chibra is toch niet van Merel?
Ze is niet van Merel, maar ook niet van Kirsten. En daarbij heeft zij wel eerder haar wedstrijd dan Kirsten
Broccoli schreef:Ja? Dat gebeurd ook wel vaker.
Pech. Merel heeft al meerdere keren op Chibra gereden en weet hoe ze is.
En vrijdag gaat het heel anders dan zondag.
En in élke les zit wel iemand die op Chibra wil.
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Ja? Dat gebeurd ook wel vaker.
Pech. Merel heeft al meerdere keren op Chibra gereden en weet hoe ze is.
En vrijdag gaat het heel anders dan zondag.
En in élke les zit wel iemand die op Chibra wil.
Maar jij zou het ook niet leuk vinden als je met de instelling op de manege komt dat je nog even kan oefenen en dan zit iemand anders op het paard waarop je wil oefenen. Terwijl die pas over 2 weken haar proef heeft.
Als ik Kirsten was zou ik gewoon bellen voor een uurtje later. Misschien loopt Chibra al wel meer dan 2 uur op een dag. Wie niet waagt wie niet wint

Broccoli schreef:Kirs, welke proef maakt even niet uit.
Of je nou F1 of F11 rijdt...