Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....Lay schreef:Zonde Marion.... Komen vast nog wel een paar kansen.. Het is nu inderdaad droog.. Zelfs zon...
Zo net schoenen besteld voor Ben in Amerika.. Scheelt echt een hoop...
Mallow schreef:Goed nieuws van Ko!
Heeft hier iemand al enig idee in welk tijdsverstek ik moet denken dat de paarden weer naar binnen moeten? Denk dat ik Clover toch 's nachts maar naar binnen haal. Ze zal toch moeten wennen aan de stal, en ze staat dr hele leven al buiten, dus van een keer van buiten naar binnen gaat m niet worden denk ik..
Amber staat naast haar dus ze staat in ieder geval niet alleen
Mallow schreef:Goed nieuws van Ko!
Heeft hier iemand al enig idee in welk tijdsverstek ik moet denken dat de paarden weer naar binnen moeten? Denk dat ik Clover toch 's nachts maar naar binnen haal. Ze zal toch moeten wennen aan de stal, en ze staat dr hele leven al buiten, dus van een keer van buiten naar binnen gaat m niet worden denk ik..
, en anders is het in 1 keer wel heel lang. Doe ik dr morgen gewoon van 10 tot 9 ofzo op stal. Arme gup zal t dr wel helemaal niet mee eens zijn 
, ben benieuwd!
....
haha zit op rtl stom, stommer, stomst te kijken.. Leuk zo'n kameel, haha kan je mee racen.. Haha ziet er niet uit..