Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:Doe mij maar buitenrit of lekker mennen buiten.
Tja Bowie heeft allerlei buien. Zo'n bui dat hij braaf meeloopt en niets hem boeit. Buien dat hij het liefst uithaalt naar alle andere paarden. Of alleen maar bokken in galop. In eens langs de groep vliegen, rustig erachter aan galopperen. In de bosjes duiken en hem er vooral niet meer uitkrijgen en in graskantje duiken. Als er een voorop schrikt of ergens niet langs wil, rustig wachten met je kop in het gras, scheef galopperen, naast het ruiterpad lopen en als je corrigeert ga je er toch de andere kant naast lopen
Fenn schreef:Horsefreak schreef:Doe mij maar buitenrit of lekker mennen buiten.
Tja Bowie heeft allerlei buien. Zo'n bui dat hij braaf meeloopt en niets hem boeit. Buien dat hij het liefst uithaalt naar alle andere paarden. Of alleen maar bokken in galop. In eens langs de groep vliegen, rustig erachter aan galopperen. In de bosjes duiken en hem er vooral niet meer uitkrijgen en in graskantje duiken. Als er een voorop schrikt of ergens niet langs wil, rustig wachten met je kop in het gras, scheef galopperen, naast het ruiterpad lopen en als je corrigeert ga je er toch de andere kant naast lopen
Wen, je moet er echt eens over gaan denken of dat niet aan jou ligt![]()
:p
Het enige wat ik één keer heb meegemaakt is dat ie echt niet doorliep, maar toen vond ik hem ook wel sneu. Zwaar duin, niet normaal. Dan ga ik niet lopen schoppen![]()
Hahaha, niemand meer op Bowie.
Je kan ook nog op Guus. Heel fijn paard