Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Waarom doe je zelf niet mee Xan.

_sandra schreef:xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
Ik hoorde van Sandra Kat dat ze toch maar niet mee doet, omdat het gister zo slecht ging. Dus Liquita wellicht kun jij op haar plekje ??????
hoorde van sandra zelf dat ze een boete van dertig euro moet betalen als ze niet meedoet. dit omdat ze al had ingeschreven. alleen als ze een dokters verklaring of veearts verklaring heeft word het kwijt gescholden. ze hoorde dat van diana
xan schreef:Heb je die nog niet aan gevraagd?LIQUITA schreef:Waarom doe je zelf niet mee Xan.
Heb nog geen startkaart met NoNo.
Hoop wel dat ik die heb voor het nwe jaar.
Dus vandaar. Anders had ik zeker meegedaan.
Nu doe ik die avond het secretariaat. Ben er dus wel.

LIQUITA schreef:Zo komt zo nooit over de zenuwen heen.
xan schreef:Ik heb ooit ook eens een wedstrijd te laat afgezegd en ik moest gewoon het startgeld + wat administratiekosten betalen. Lang geen €30,00Idd wat een bedrag zeg.
Is dat wat de KNHS ook voorschrijft bij het afzeggen van een wedstrijd ???

LIQUITA schreef:xan schreef:Heb je die nog niet aan gevraagd?Heb nog geen startkaart met NoNo.
Hoop wel dat ik die heb voor het nwe jaar.
Dus vandaar. Anders had ik zeker meegedaan.
Nu doe ik die avond het secretariaat. Ben er dus wel.

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik heb ooit ook eens een wedstrijd te laat afgezegd en ik moest gewoon het startgeld + wat administratiekosten betalen. Lang geen €30,00Idd wat een bedrag zeg.
Is dat wat de KNHS ook voorschrijft bij het afzeggen van een wedstrijd ???

LIQUITA schreef:Ben even aan het kijken op de KNHS site, kwam een leuk berichtje tegen http://www.knhs.nl/news.asp?ID=13207
) 

_sandra schreef:Tytje schreef:Ik dacht ook al Meelen, wat is Ate aan het doen, maar ik heb al een vermoeden?!
hahahaha, blijkft nog ff een verassing, ze mag het jullie zelf vertellen hihi
xan schreef:Heb je zeker de paardensport nog niet gelezen???En Moedwill in een M.
Dus er is nog hoop voor Mavantos, (en een jaartje ouder) Liquita, (en een jaartje jonger) NoNo.
![]()
![]()
![]()
![]()
LIQUITA schreef:xan schreef:Heb je zeker de paardensport nog niet gelezen???En Moedwill in een M.
Dus er is nog hoop voor Mavantos, (en een jaartje ouder) Liquita, (en een jaartje jonger) NoNo.
![]()
![]()
![]()
![]()

LIQUITA schreef:xan schreef:Heb je zeker de paardensport nog niet gelezen???En Moedwill in een M.
![]()
![]()
![]()
![]()
, dus geen echte M) xan schreef:Hihihi, nee hoor. Ik heb waarschijnlijk wel het paard met aanleg en talentNee, nog niet (nog geen tijd voor gehad hè met smurfen gedoe)
Maar wat staat daar in dan ??? (Zeker dat hij 10 jaar jonger is, dus geen echte M)
, alleen ik kan het er niet uithalen
. 
LIQUITA schreef:Door Edward Gal: Je kunt wel een paard met aanleg hebben of talent, maar je moet dat er ook uit kunnen halen, want een dressuurpaard maak je.
xan schreef:Hahaha...zelf dat geloof ik van wel.LIQUITA schreef:Door Edward Gal: Je kunt wel een paard met aanleg hebben of talent, maar je moet dat er ook uit kunnen halen, want een dressuurpaard maak je.
Ach, is toch een eitje voor ons![]()
Ik ben benieuwd of hij een smurfenkür met harde muziek en publiek met zijn paarden kan rijden

LIQUITA schreef:Hahaha...zelf dat geloof ik van wel.
xan schreef:Heb ik even goed wel hoor, ben erg trots op wat ik met mijn Liquita'tje gepresteerd heb, hahaha.LIQUITA schreef:Hahaha...zelf dat geloof ik van wel.
Dat denk ik ook, alleen zou het zo leuk zijn om te denken dat hij dat niet kan![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft zo'n goed gevoel van eigenwaarden

LIQUITA schreef:Heb ik even goed wel hoor, ben erg trots op wat ik met mijn Liquita'tje gepresteerd heb, hahaha.