! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!

! Lekker soppen
, hooi achter zijn oren, dekens voor de helft verliezen...echt maf! Die van mij doet nooit eens gek

als ik het maar niet mee hoef te slepen
KiWiKo schreef:Ik heb hier nog heel veel onverkoopbaar spul liggen(althans niet goed genoeg voor de winkel), nou ga ik straks verhuizen........ en ik ga het niet meenemen.... dus heb je wat nodig, loop dan even binnen bij me.
een week voor ik wegga doe ik de deur voor jullie open en dan mag je zowizo uitzoekenals ik het maar niet mee hoef te slepen
Jetta schreef:Wat een rare paarden hebben jullie! Lekker soppen
, hooi achter zijn oren, dekens voor de helft verliezen...echt maf! Die van mij doet nooit eens gek
Lijkt wel lente
maar idd wel errug lekker mag van mij blijven zo haha!
uk doet ook altijd zo lekker soppen pfff 
.. ben natuurlijk paar keer best hard terug geklapt best kans dat het daar door komt

.
AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:Wat een rare paarden hebben jullie! Lekker soppen
nee hoor hij bokte alleen maar hoger dan het hek gister en rennen door het losgooibakkie;ik heb mijnoogjes dichtgedaan.Arme Kim kon er niet eens door rijden pfffffffffffff.
Heel normaal oud peerd hoor die Renkie
Was echt heel leuk!!!! sybje schreef:zo vandaag de primeur!!! Na vier jaar zijn mijn moeder en ik dan eindelijk samen buiten wezen rijden!! Mama op siebie en ik op Carambie!!Was echt heel leuk!!!!
haha....... 
en dan ga ik na mn werk denk ff lekker stukkie naar buiten met pin en uk maar stappie doen in de bak 
hopen dat het voorlopig zo nog ff blijft
vera23 schreef:jullie waren lang weg gister noes was het leuk
, een strandrit met dit weer is natuurlijk super en als afsluitng nog ff lekker bij de mac geweest