Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die hebben wij maar even weg gehaald, je kan er ook om vragen natuurlijk

Koppie is iets spitser, maar hij heeft wel enorme bakkebaarden

Hij is een eigen paard maar loopt wel een paar dagen per week mee in de lessen. Weet niet wanneer zijn baasje hem weer helemaal alleen gaat rijden.
Ben er echt superblij mee nog steeds!
*schaam*
Echt een ontzettend leuk koppie!
.
Ja dat klopt, schuin in een beetje klassiek lettertype! Vind die custom made dingen toch altijd erg leuk 
Heb je Blizzard wel gezien toen je bij ons op stal was? Wel grappig, op de Kalverhoek was hij al erg geliefd en bij ons zijn geloof ik ook best wat lesklanten die een zwak voor hem hebben (naast de mensen die hem ook nog van vroeger kennen). Tat_jana schreef:haha vindt ik ook ben laatst even bij jullie op stal geweest ( vriendin wilde een proeflesje volgen ) * schaamt zich dat ik eigenlijk niet eens weet of het er bevallen is *
het ergste ik vondt jou halster zo leuk en ik heb het nog niet eens geprobeerd op mijn eigen halster.
maar het is wel leuk te weten dat de letter mooi blijven zitten
je vest was inderdaad ook super, heb er zelf ook 1 maar die was recht geborduurd die van jou hadden we geloof ik schuin gedaan toch ?
maar heeft haar proeflesje nog steeds niet gedaan ivm het weinige tijd van vriendlief