Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:52

Marieke_ schreef:
@madelon Er is een lesplek om half 6. Kan je iets eerder weg bij je werk? Dan ik Heli ook lekker lang losrijden van te voren. Bij de andere lestijden kan t max een kwartiertje anders rijden we met zn drieen.

Ja Madje, dat lukt je toch wel?? Tong uitsteken Morgen ga je al extra werken dan mag je best wel een keertje eerder weg Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:53

Marieke_ schreef:
@madelon Er is een lesplek om half 6. Kan je iets eerder weg bij je werk? Dan ik Heli ook lekker lang losrijden van te voren. Bij de andere lestijden kan t max een kwartiertje anders rijden we met zn drieen.

Nee want iets eerder is dan zeker anderhalf uur en op maandag zijn we met zijn tweeen dus kan ik echt niet eerder weg. sorry....dan maar niet joh Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:54

madelon31 schreef:
nou en dan wil je heli niet meenemen??? als je dat allemaal overleefd?? hihi Haha! Clown

O en chocolaatjes kan ik wel meenemen moet toch werken morgen en woensdagochtend ook mocht ik ze vergeten mee tenemen morgen.

o ja en ik heb morgen avond ergens in breda..jaja lekker in de buurt een workshop paaseieren vullen. hihi lekker hoor misschien mag ik mijn creatie wel meenemen Vingers aflikken Vingers aflikken

neem die dan woensdag maar mee naar stal en hoe laat ben je er dan,ik ben vrij en wil toch niet missen dat je op donna kruipt.Ik ben zelfs bereid om haar voor je op te zadelen haha

madelon31

Binar schreef:
Marieke_ schreef:

Ja Madje, dat lukt je toch wel?? Tong uitsteken Morgen ga je al extra werken dan mag je best wel een keertje eerder weg Knipoog

Nee daar ben ik vrijdag ochtend voor vrij...komen ze mijn keuken inmeten in mijn nieuwe woning Haha! sorry Clown

xMarieke

o nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
dan maar ziekmelden ofzo hoor. Of op donderdag een vakantiedag opnemen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:55

johnvt schreef:
Het weer voor de komende dagen.

Laat ik beginnen met vanavond.

Vanavond neemt de bewolking in de loop van de avond toe, op nadering van een storing. De temperatuur daalt naar 4-6 graden. Er staat een matige zuidwestenwind, aan de kust is de wind vrij krachtig, windkracht 5.

Morgen start de dag bewolkt. Vanuit het noordwesten trekt er een regengebied het land binnen. De regen breidt zich in de loop van de dag langzaam uit naar het zuiden van het land. Er staat een matige zuidwestenwind, aan de kust is de wind vrij krachtig, windkracht 5. De temperatuur loopt ondanks de bewolking en regen op naar 7-9 graden.

Woensdag wordt opnieuw een bewolkte en regenachtige dag. De wind neemt in de loop van de ochtend toe naar vrij krachtig boven land, windkracht 5. Aan de kust neemt de wind toe naar krachtig tot hard, windkracht 6-7. Wel wordt er met een zuidwestelijke stroming zachte lucht aangevoerd, de temperatuur komt uit rond 10 graden.

Donderdag gaat het opnieuw hard waaien. Tegen het middaguur is de wind in het binnenland toegenomen tot een harde zuidwestenwind, windkracht 7, in de kustprovincies staat een stormachtige wind, windkracht 8. In de kop van Noord-Holland en op de wadden staat een zuidwesterstorm, windkracht 9. Ook komen er zware tot zeer zware windstoten voor. Er is veel bewolking en het gaat behoorlijk regenen. Het enige positieve is dat de temperatuur oploopt naar 13-15 graden.

Ook vrijdag staat er in de ochtend nog een vrij stevige wind staan. In het binnenland staat dan een krachtige wind, windkracht 6. Aan zee staat nog een harde tot stormachtige wind. In de loop van de dag gaat de wind liggen, tegen de avond is de wind afgenomen naar zwak tot matige, windkracht 2-3. Er is veel bewolking en van tijd tot tijd regent het. Na het weekend lijkt het weer wat droger te worden.

Dit weer werd mede mogelijk gemaakt door www. Ferio.nl

hebbie niks leukers dan

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:56

AnitaJoeri schreef:
madelon31 schreef:
nou en dan wil je heli niet meenemen??? als je dat allemaal overleefd?? hihi Haha! Clown

O en chocolaatjes kan ik wel meenemen moet toch werken morgen en woensdagochtend ook mocht ik ze vergeten mee tenemen morgen.

o ja en ik heb morgen avond ergens in breda..jaja lekker in de buurt een workshop paaseieren vullen. hihi lekker hoor misschien mag ik mijn creatie wel meenemen Vingers aflikken Vingers aflikken

neem die dan woensdag maar mee naar stal en hoe laat ben je er dan,ik ben vrij en wil toch niet missen dat je op donna kruipt.Ik ben zelfs bereid om haar voor je op te zadelen haha

Ik kruip nergens op woensdag hihi melis heeft les en daarna gaat zij gewoon...over een jaar of 5 bel ik je en dan mag je komen kijken oke Knipoog Clown

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:56

ja joh klote weerbericht had wel een zonnetje erin verwacht Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:57

Marieke_ schreef:
o nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
dan maar ziekmelden ofzo hoor. Of op donderdag een vakantiedag opnemen

Nee vak dagen opnemen lukt ook niet...joh ik kan het toch al heb geen les meer nodig Clown Haha!
En anders kan ik alleen vanaf half 8 en niet eerder..maar ik begrijp dat dat niet gaat lukken na jammer misschien die week erna dan Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:57

Binar schreef:
madelon31 schreef:
ik ben er woensdag...dan wordt donna 3 jaar hoera hoera...kan niet wachten om er op te zitten Haha!
(ik bedoel over een jaar of 5 dan he)

Nou dat wil ik wel meemaken hoor Sigaar Enneh, hebben we dan woensdag gebak??chocolaatjes zijn ook goed hoor Vork Vingers aflikken

Vanavond gelest, waarvan 2x flinke vliegles, sorry voor mijn gevloek enzo *&#@ tijdens de bokkesprongen Bloos , maar dat moet er dan echt ff uit hoor, en het werkt wel want Ko stopt er uiteindelijk wel mee. Duivel
De 1e x kwam door Rob en Caram, die vlogen en renden door de paddock heen als een stelletje debielen Clown en daarna ja hoor daarna was het die Diddle weer Haha! Die stomme zwarte poonnie rende van achteren naar het hek?? en tja dat was wel ff schrikken voor Ko, zo'n klein zwart monster, verschuilend onder een bos manen en dekentje.
Mike heeft hem tussendoor nog ff gereden, en daarna ik nog ffies, vooral de laatste draf ging erg lekker, maar ja dat was de 5e draf al dus moesten wel stoppen, zo jammer... loopt'ie fijn en goed voorwaarts mogen we niet meer verder Ach gut Heb met galop ook stiekum al de extra rondes gereden Bloos Al met al toch wel lekker gereden Cool

zo zie je nu eens zelf waar dat kleine zwarte monstertje toe in staat is,zeker weer verstopt onder bos manen en klein dekentje.ALTIJD WEER DIE DIDDLE

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:58

vera23 schreef:
ja joh stinkmodder weerbericht had wel een zonnetje erin verwacht Knipoog

Nou die zie jij toch wel of ze er nou zijn of niet Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:59

ow nee
heb je later nog een plekje voor de les Anous?
Ik moet madelon per se de les in krijgen... voor straf... want ze had me vanmorgen een zwart paard gegeven ipv een witte Boos!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:59

neee ik zie ze alleen als ze er zijn eerlijk waar Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:01

Marieke_ schreef:
ow nee
Ik moet madelon per se de les in krijgen... voor straf... want ze had me vanmorgen een zwart paard gegeven ipv een witte Boos!

Anous ik snap dat dat plannen een gedoe is hoor laat maar joh je hebt het al druk zat.
En ja als je verzorgster wil zijn van de enige echte americo moet je daar ook wat voor over hebben..wees blij dat ik zijn deken omgelaten had Haha! Haha! Haha!

madelon31

vera23 schreef:
neee ik zie ze alleen als ze er zijn eerlijk waar Haha!

uhhh even terug lezen...........ff wachten

Binar

Marieke_ schreef:
ow nee

ja missch de 29e maar ik moet ff kijken hoe laat t dan wordt.... ik ga wel ff wat mensen schuiven... Madje gaat hoe dan ook een keertje lessen bij Mike Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:03

Binar schreef:
Marieke_ schreef:
ow nee

ja missch de 29e maar ik moet ff kijken hoe laat t dan wordt.... ik ga wel ff wat mensen schuiven... Madje gaat hoe dan ook een keertje lessen bij Mike Tong uitsteken

betaald ze je extra dan

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:03

madelon31 schreef:
Marieke_ schreef:
Heb je later nog een plekje voor de les Anous?

Anous ik snap dat dat plannen een gedoe is hoor laat maar joh je hebt het al druk zat.

Nou voor jou verschuif ik de tijden graag hoor Duivel De 29e ga jij lessen, daar ga ik voor zorgen Whoosh! Zet t maar alvast in je agenda Blauw oog Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:04

hahah ja k ga m wel trainen zodat ie niet meer gaat rollen Knipoog
of k ga m woensdagochtend stiekem in de paddock zetten Tong uitsteken

t viel eigenlijk wel mee, want alleen zn benen en hoofd waren mega vies. gelukkig vind ie t niet zo erg als ik dat poets

@madelon: na het rijden, had heli geen pijn meer aan zn rug Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:05

Binar schreef:

Nou voor jou verschuif ik de tijden graag hoor Duivel De 29e ga jij lessen, daar ga ik voor zorgen Whoosh! Zet t maar alvast in je agenda Blauw oog Haha!

Whoehoe
mag ik dan de les om half 6?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:05

doeiii slaapse Gaaaap iedereen voor straks Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:06

truste veer

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:07

AnitaJoeri schreef:
betaald ze je extra dan

Ehh nee, helaas!! Ik heb vanavond ff geregeld dat Mike voorlopig tot 21.00 blijft, Natascha wil voorlopig ook ff elke week lessen Knipoog En daardoor heb ik de 29e een gaatje in het lesrooster, die nu dus net opgevuld is door Madje... Kom je ook kijken Aniet?? Hyper!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:07

vera23 schreef:
Ik kreeg net zoweliswaar een fikse zonnenstraal in mn gezicht Haha! is dat wat schrok me een hoedje Knipoog ohhjeee komt ie weer Cool

dit was toch een lamp Haha! Tong uitsteken Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:09

Marieke_ schreef:
Binar schreef:

Whoehoe
mag ik dan de les om half 6?

Ja, ik had jou volgende week eigenlijk al staan op half 6, speciaal voor jou en Aniet geregeld Knipoog

Het was weer gezellig maar ik ga ook mijn mandje opzoeken Dromen tot morgen allemaal en truste