Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nu ging het zo goed met Fjordie! Echt wel leuk 
Maargoed, ik hoef er echt niet elke week op, dat vind ik naar haar toe niet eerlijk, ze is ook echt helemaal weg van Fjordie..
geeft niet toch? Jullie kunnen toch ook een afspraak maken dat jullie om de week op Fjordie gaan ofzo?
Grootste punten waar ik zelf tegenaan loop als ik het terug kijk is; kapstokjes, rechtop zitten en handen meer dragen/rechtop. Dat laatste stond ook op mn protocol.. Maar ben zo blij dat ik Fjordie netjes de baan door kreeg
De rest zijn allemaal puntjes waar ik nog lekke raan kan gaan werken
*
Ik vind het wel fijn, dit soort filmpjes/commentaar op het protocol. Heb je weer dingen waar je aan moet werken.
en ik zat nog wel iedere 10 seconden tijdens het proefje tegen mezelf "hakken laaaag" te denken. Stomme hakken ook
Voor mijn gevoel zit ik rechtop, maar dan kijk ik het terug en ziet er dus echt niet zo uit 
Bij Fjordie zit ik liever door dan dat ik ga lichtrijden
Vanaf welk niveau is het 'doorzitten, tenizj lichtrijden wordt gevraagd'? F10?
Ik hoop t hahaha, daar ben ik bijna
Ben al flink aan het oefenen dus het komt ooit wel goed xD
Is mijn houding toch al niet optimaal op, maar doorzitten gaat pas echt pijn doen na een poosje
Heb Collin een hele tijd vast gereden in mn les toen hij nét aan de manege verkocht was door zn eigenaresse die m in pension had,.. Toen vond Maryllia hem wel leuk bij mij passen
Heb nog een keer L2 met m gereden, maar wat een hel was dat met doorzitten, echt nie lekker

Nou dan ben ik in elk geval niet de enige die daar moeite mee heeft, dan voel ik me alweer iets getroost