we gaan hier niet zo hard Dit topic is ondertussen ook al meer dan 4 jaar oud.
Maar het was heel gaaf, alles is hier weer anders. Hoe de tijd opeens gaat, en dat ik zoveel niets doe en achter de computer hang
Annemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-10 15:44
Tegen de tijd dat de ponykampen weer beginnen en vooral zijn geweest zal het wel weer een tijdje harder gaan hier.
Ik ben net terug van een aantal dagen Noord-Franse kust met mijn studie. Op het strand plantjes en diertjes gezocht, bekeken, geexperimenteerd, fossielen gezocht, iedere avond uit eten, gezelschapsspelletjes spelen, met docenten op het strand aan de drank Het was echt geweldig! Nu heb ik helaas tot vrijdag om alle stof in mijn hoofd te stampen voor het tentamen.
Oh, en ik weet niet of jullie al weten dat ik ga verhuizen? Gisteren de sleutels opgehaald, maar ga eind juni/begin juli pas verhuizen, daarvoor heb ik geen weekend meer vrij Vooral omdat ik over 2,5 week weer met mijn studie 2 weken weg ga. Dit keer naar de Pyreneeen: een week kust en een week bergen.
Zo, en nu de egomodus weer uit. Met Fenn heb ik al een beetje bijgekletst nu ze weer terug is. Maar hoe is het met de rest?
Datjaa
Geplaatst: 26-05-10 17:36
Annemarie: Dat klinkt leuk! Noord-Franse kust & de Pyreneeën! Leuk! Welke studie doe je? Of zeg ik nu iets heel doms? En gefeli met je nieuwe huisje! Waar staat 'ie? Welke stad/dorp?
Het nieuwe friesje is alweer terug naar de eigenaar. Bij een proefritje gooide ze zich zo achterover. Koets helemaal omver... Dus dat was niet wat. Ze zijn gelijk genezen van het mennen. Wel een beetje jammer voor mij, had ik mooi mee kunnen crossen. @ Annemarie: Kan je lopend verhuizen...
Nee, ga over 2,5 week verhuizen. Zaterdag ga ik eerst nog voor twee weken haar de Pyreneeen he Wel gisteren mijn rijbewijs gehaald hoezee! Maar dat wisten de meesten hier al geloof ik Nu heel hard aan het leren voor mijn tentamen van morgen
Ik denk nu echt weer zo aan de zomer en die 2 super leuke trektochten die ik heb meegemaakt En Punky, Toontje en Tosca
Datjaa
Geplaatst: 23-06-10 21:45
Odessa
Zwartwitje en Fenn, jullie weer leiding dit jaar? En zijn er nog mensen uit dit topic die op trektocht/ponykamp gaan dit jaar?
Ik ga dit jaar niet op trektocht bij Het Lamoen, zat al vol Dus dit jaar wordt het een trektocht bij Stal 't Reelaer! Daar hebben ze geloof ik 8 weken lang een trektocht, en daar was nog een plaatsje vrij! Ik kan niet de hele zomervakantie zonder de paardjes! Haha.
Ben wel benieuwd of er dit jaar op trektocht ook mensen komen van vorig jaar.