Tinky12 schreef:Is die koffie er al??... (ik graag bakkie T met gebakje of koekje)
Ik wil ooook.. zo'n hazelnoot gebakje.. hmmm heerlijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinky12 schreef:Is die koffie er al??... (ik graag bakkie T met gebakje of koekje)
.Ik ga dus even van mijn nieuwe geiser gebruik maken en een lekkere warme douche nemen en dan naar bed.Heb ook alweer 2 nachten niet geslapen

had vandaag les...ging wel goed vond ik...heb niet echt iets nieuws geleerd ofzo maar we zijn ook maar bezig met de basis....
heel gezeik vandaag
heb ruzie met zo'n mens op stal....dus vadaag was ik een beetje sjaggie
alano schreef:jullie posten ineens niet meer zo veel..... naja dan ga ik maar wat vertellenhad vandaag les...ging wel goed vond ik...heb niet echt iets nieuws geleerd ofzo maar we zijn ook maar bezig met de basis....
heel gezeik vandaag
![]()

Schimmelig schreef:alano schreef:jullie posten ineens niet meer zo veel..... naja dan ga ik maar wat vertellenhad vandaag les...ging wel goed vond ik...heb niet echt iets nieuws geleerd ofzo maar we zijn ook maar bezig met de basis....
heel gezeik vandaag
![]()
Oeh vertel
Waarom dan?
Joki schreef:Ik ben net terug van streetdance; wat een serieuze dozen, zo serieus was het nog niet eens op de academie. Echt tuurlijk is het leuk als je al die pasjes foutloos kan maar veel leuker is het als je er ook lol in hebt. Dus ik wil niet in die groep gaan streetdancen; ik ga alleen nog mijn lichaam verrekken met dancecondition
Citaat:Morgen om 8:30 op school zijn
maar ik wist niet dat jouw school zoooo laat begint! En morgen fiets ik al voor half 8 door die straat. Dus dan zien we elkaar zaterdag wel weer
bij het uitmesten.
Joki schreef:Ik heb zelfs een half jaar op de balletacademie gezeten; hoe de man die me aannam was volgens mij zwaar dronken. Spieren verrek ik bijna nooit; heb alleen 1 zwakke knie omdat hetzelfde meisje 2x met voetbal mijn knie verdraaid heeft dus das nu wel jammer
Van wie had je les Alano en met wie heb je ruzie details details1
ik had les van marjon (hoop dat ik haar naam goed schrijf
)
en beviel het? Joki schreef:naam schrijf je toppieen beviel het?
Januari
ladyjoy schreef:Ik ook niet hoorJanuari