zo ik ben weer thuis!! jeetje mensen ik heb me een pijn aan mijn voeten! ben heel evh door gerent voor een kadotje! wel gevonden trouwens, maar goed.. Ik zou gaan stappen gisteraaf.. is niets van te recht gekomen verdorie! Ik zal het uitleggen.. Ik had eerst een feestje bij kris.. had daar ong 1/2 tequila naar binnen gewerkt.. en ja ik kon nog gewoon lopen en fietsen enz.. nou ik zou met carolien na stratum gaan maar we hadden geen zin meer om zo ver te fietsen. dus wij op naar son (woont caro) daar aangekomen staan we op het punt naar binnen te lopen komt er iemand op me af gestormt en letterlijk kotst diegene mij onder!! GADVERDAMME maar goed rechtsomkeert gemaakt, ik in de douche.. mijn broek en jas onder de kots, die ik de volgende dag nog aanmoest! naja ik ga morge weer gezellig stappen met stiek en nicci
Hopelijk deze week.ze zijn iig geval tge spreken over die andere vent dus nu moet ik nog op gesprek bij die luitenant in volkel en dan als dat goed is gegaan kunnen we een afspraak maken wanneer ik overgeplaatst ga worden.