Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Heb geen koorts meer, net nog wel een flinke hoestbui gehad. Maar er zit vooruitgang in. 

. 
winnitou schreef:@Liquita en @Xan,
zoonlief heeft nog steeds koorts, morgen maar even de dokter bellen, duurt nu te lang, koorts zonder specifieke klachten.
Boek is wel leerzaam (Over aftandse paarden enzo). Ben weer over de slaap heen. Moest nog even wat opzoeken op de PC (cognitieve ontwikkeling) en ging meteen maar weer verder met een foto zoeken voor de 'avator'.
Liquita heb je de verspringende beelden in die van jouw opgemaakt in een ander programma en dat ingelezen in je avator.
xan schreef:Ben jij nog van plan om morgen naar de manege te gaan?
Ik wil graag die longeersingel gaan uitproberen. Dus als mijn auto snel klaar is ga ik er in de middag heen.
LIQUITA schreef:Jaja....het gaat snel he. Heb geen koorts meer, net nog wel een flinke hoestbui gehad. Maar er zit vooruitgang in.
xan schreef:Leek me gewoon gezellig. En dan had je me misschien kunnen helpen in die longeersingel. Heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me niet zo moeilijk hoor maar het is altijd leuk als er nog iemand is.
xan schreef:@winnitou, gaat het dus nog steeds niet lekker met Rowan?
Is het een griepje of toch wat ernstigers?
winnitou schreef:Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?
@Liquita, bedankt voor je aanbod, ik hou het in gedachten, moet ik eerst 5 mooie foto's vinden.
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Jaja....het gaat snel he. Heb geen koorts meer, net nog wel een flinke hoestbui gehad. Maar er zit vooruitgang in.
dat hoesten kan zeker een paar weken aanhouden
. ATE schreef:Ow..dank je...moet ik daar blij mee zijn . nee niet echt maar helaas is niet anders
LIQUITA schreef:Daphne1991 schreef:Jaaah, we hebben jullie huis bezocht en helaas is het inderdaad te klein. Maar het is wel een heel leuk huisIk hoorde van mijn ouders dat jullie vorige week ons huis hadden bezichtigd! Is idd misschien een beetje klein voor 3 gezinnen.. Maar ik wens jullie veel suc6 met het verder zoeken naar een leuk huis!.
Tytje schreef:Heel mooi hoor dat de longeersingel nu eindelijk leeg staat, maar hoe zit dat met die bodem? Is die wel goed om te longeren?

ATE schreef:xan schreef:Ben jij nog van plan om morgen naar de manege te gaan?
Ik wil graag die longeersingel gaan uitproberen. Dus als mijn auto snel klaar is ga ik er in de middag heen.
lukt dat wel longeren ???????? met je lies??